Waar erger je je aan? #12

Ja sommige mensen hebben een heel ander beeld bij ‘in goede staat’. Dit zijn gewoon afgetrapte gympen

5 likes

herkenbaar. Ben ook ooit in Maleisië geweest, ik zit echt te watertanden bij die stories van @Bunnyslippers omdat ik weet hoe lekker sommige dingen zijn

3 likes

Ja wauw! Ik ben sneakers aan het verkopen en ging vergelijkend warenonderzoek doen. Toen kwam ik degene die ik heb tegen volledig afgetrapt, geen doos erbij en ze waren gewoon vies. Deze persoon durfde er nog 200 euro voor te vragen :’) en had ze als ‘goed’ aangemerkt.

Dat zorgde er wel voor dat ik 100 euro durfde te vragen i.p.v. 50 (want nog vrij netjes met doos en alles). Waren ook binnen 10 minuten weg.

3 likes

Ik weet niet watvoor sneakers je verkoopt maar onder verzamelaars is ook voor de in slechte staat verkeerde sneaker een goede handel. Mijn vriend verkoopt ook sneakers in niet meer draagbare staat en verdient er erg goed mee omdat verzamelaars het paar willen hebben of ze kopen om te restaureren.

3 likes

Ja oude (15/20 jaar) dunks/SB edities van Nike :slight_smile: Vond het meer bizar om te zien maar dat verklaard dan wel het een en ander. En goed om te weten, vond nog een paar waar ik vreemd genoeg de zolen van heb weggegooid (droeg vroeger steunzolen maar heb van alle paren de zolen los bewaard…behalve bij deze)… Zet ik deze ook gewoon online, zonder zolen.

3 likes

Mss niet meer zo hip, maar ik heb echt zoveel profijt van die brillenkoordjes. Nooit meer uitgerekte zonnebrilpootjes, en ding altijd om mn nek. Ooit een leuk parelkoord laten maken op een of andere instagram die het goed uit houdt.

Wel minder geschikt voor gevoeligere brillen die makkelijk verbuigen.

1 like

Ik toen ik IG opende: oh @Bunnyslippers is weer op vreetvakantie :smile:

7 likes

Ja als ik zie wat hij soms krijgt voor paartjes die niet draagbaar meer zijn omdat ze anders uit elkaar vallen is bizar! Dus zeker de moeite waard om te proberen!

2 likes

Er zijn geen belhokjes meer vrij op het werk, dus iemand zit te zoomen naast mij. Dat snap ik, maar ze heeft geen oortjes in, dus je hoort dan het hele overleg, super irritant, doe dan oortjes in! Heb het gevraagd en nu is ze toch ergens anders heen gelopen, goed zo :rage:

3 likes

Heel eerlijk, dit was wel goede content geweest :kissing_heart:

1 like

Oh damn, precies zo een hadden een vriendin en ik in onze badkamer in Indonesië. En die kwam op m’n vriendin afgerend toen ze aan het douchen was. Dus zij met shampoo in d’r haar op het bed gesprongen, ik dat duivelse ding met een slipper naar buiten geslagen.

De mensen daar dachten dat we ons aanstelden toen we zeiden dat er een gigantische duizendpoot in onze badkamer zat, maar schrokken ook toen ze ‘m zagen. :’)

Foto

2 likes

Ahh ik had ook zo’n beest in mijn douche in vietnam, ik voelde me eerst een beetje een aansteller toen ik iemand van het hotel er bij haalde maar die schrok ook heel erg en ging helemaal handschoenen halen en hem met takken weghalen terwijl ik op een veilige afstand moest blijven :smiling_face_with_tear: ik kreeg alleen geen upgrade helaas

1 like

die zijn mega giftig toch? ik leerde dit echt pas een paar jaar geleden, ik dacht altijd OH CUTE soort van pissebedden xxl!!! maar nee nee nee.

creepy gek

Samenvatting

oke deze wil je ook echt niet tegenkomen maar hij ziet er wel heeel vet uit

4 likes

Jup. Nope. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt naar landen te gaan waar deze grappen op je wachten in de douche. Nope.

19 likes

Haha, ik was ook in de veronderstelling dat deze beesten (?) zoals kakkerlakken waren. Dus dat ze er smerig uitzien maar eigenlijk niks kwaad kunnen. Totdat een van m’n Indo vrienden zei dat het maar goed is dat we niet gebeten zijn, want dan zouden we idd naar het ziekenhuis moeten.

5 likes

Maar Nederlandse duizendpoten zijn niet giftig toch???

3 likes

Hoezo, heb je er net ééntje opgegeten?

4 likes

Mmm duizendpotensoep.

4 likes

Ze komen ook voor in bergachtige Mediterraanse gebieden, dus met de opwarming van de aarde zullen we ze over een paar jaar misschien ook in Nederland tegenkomen.

1 like

Ja bij ons zat er een hele dikke onder de parasolstandaard, dus vandaar dat ik het even vraag haha.

2 likes