Waar erger je je aan? #12

Denk dat hij zich na 1,5 week wat thuis begint te voelen… maar nog niet zo erg als het knechtje van de stucadoor die in onze nieuwe aanbouw en keuken stond te roken. Terwijl zijn baas even weg was. Op dat moment woonden we er al en was alles dicht, het was geen huis in aanbouw meer ofzo :woman_shrugging:t2: En het toen ik ernaar vroeg in eerste instantie nog ontkende ook (ik kwam binnen en rook de lucht, hij was de enige die op dat moment bezig was en de sigarettenpeuken lagen letterlijk op de grond naast zijn blikje red bull).

1 like

Pfff er zit een meisje naast me in de trein gewoon te kletsen met haar collega’s maar ze maakt zulke harde en aanwezige luister geluiden… word er helemaal moe van haha. De heel tijd zo kei hard “ja! Oja! Ja! Precies! Okeeee! Ja!”

Godddd shut up :sweat_smile:

3 likes

Ben echt heel moe en denk door m’n reisvaccinatie :joy: Gelukkig geen plannen vanavond

1 like

Dat de AH reclame stuurt ‘aan de bewoners van…’ rot op, we hebben niet voor niks een nee nee sticker

3 likes

Veldsla die niet al gewassen is. Ik ben te aangepast aan de 21e eeuw om m’n eigen sla te wassen :angry: zeker omdat het van Marley Spoon is. Zet gvd sla wassen als stap in het recept of was het voor me.

4 likes

Dat iedereen t beter denkt te weten. Terwijl t over mijn leven gaat. Pleurt op.

En wil de woorden “zonde van je studie” echt nooit meer horen.

3 likes

Ik was alles altijd. Ik kom echt heel vaak gewoon zand tegen op dingen waarbij op de zak staat dat het al gewassen is.

4 likes

En dan gebruiken mensen ook vaak het woord: moet, Je moet helemaal niks!!! Jij bent de enige die over je eigen leven mag beslissen

3 likes

Oh ok Martha Stewart. Ik pleur die zak op mn bord en hope for the best

11 likes

Nederlandse artiesten en hoe geweldig ze zichzelf vinden. En vrienden van amstel live en de streamers

14 likes

Precies, in dit geval was t “je moet nu wel door blijven zoeken”. Naar een baan “op niveau” terwijl ik maandag dus met een baan start.

5 likes

Maar ook echt vaak na 1 hit en amper een EP’tje…dan doen ze vaak al alsof ze een carrière van tientallen jaren hebben gehad en we moeten het maar respecteren.

2 likes

Ik was bijna niks, ben ik te gemakzuchtig voor

5 likes

Houdt het leven beetje spannend toch.

3 likes

Precies. Soms snij ik kip en was ik m’n handen niet. YOLO.
(dit doe ik niet echt…just FYI).

2 likes

Ik zie nu pas dat ik volgende week 6(!!!) dagen moet werken achter elkaar. Te laat om er iets van te zeggen maar echt oprotten. Heb niet voor niks een contract van 32 uur. Voel nu al dat ik een dagje ziek ga worden

2 likes

En dan nog een extra dagje goed uitzieken

4 likes

Nee daar heb ik nou echt een hekel aan! :woozy_face: tenzij het alleen diarree is dan vind ik het nog wel te doen

1 like

Kwam er laatst achter dat je taugé zelfs moet koken voor je het kunt eten. Wist ik veel, had enorme buikkrampen de dag erna (ja oké het stond wel op de zak maar ik dacht het zal wel meevallen).

1 like

Jaaa maar echt hoor. Vorige x kwam ik er bij marley spoon achter toen ik het bovenop de warme saus mieterde. Wat nog te redden was toen alsnog gespoeld en verder een hoop geknarst tijdens die maaltijd :sweat_smile:

1 like