Waar erger je je aan? #12

Ohja thanks for reminding me :+1:t3::rage:
Die bacillen baby is ook nog de schuld van al deze ziektez

11 likes

Hier ook… Sinds mijn :sparkles:baby naar het KDV (januari) gaat ben ik 4x ziek geweest . Daarvoor echt 10 jaar niet. Nu al klaar mee.

3 likes

Bacillen baby :joy:

4 likes

Achjaaa wel een booster voor je eigen immuunsysteem :grin:

Eng! Ik heb net met m’n Twitter en LinkedIn wat steeds “aangevallen” wordt. Terwijl ik niks over de oorlog aldaar plaats.

Foto maken van de Russische profielen in het scherm, je wachtwoord veranderen en in je instellingen aanzetten dat je een melding per mail krijgt als er ergens ingelogd wordt met je Netflix account (als je dat nog niet had), en contact opnemen met Netflix (en ze evt die foto sturen als je dat nog kon doen)
Brr best eng ja

5 likes

Is indd russisch

3 likes

haha nou zeg ik wil graag m’n boosterprik krijgen, maar om dat correct te registreren als daadwerkelijk booster moet m’n huisarts verifiëren dat de eerste twee “echt” zijn (niet in dit land gezet). dus ik bellen “nee, je moet gewoon een tijd boeken, ze staan er gewoon in”

ik “ja, maar jullie moeten ze goedkeuren/verifiëren, anders staat erin het systeem dat ik hier m’n eerste prik zet”
zij “nee, verder, je hebt astrazeneca gehad, die zetten wij hier niet”
ik “weet ik, maar ik kan hier gewoon 3e pfizer/moderna krijgen ALS jullie 'm in het systeem zetten”
zij “nee, gewoon een afspraak maken op ~ site ~, INSTANTRAMEN”(even benadrukken dat ik dom ben
ik “oke doei”

ik: inloggen om te kijken of ze misschien toch correct geregistreerd staan
site: “boek nu je afspraak voor je eerste vaccinatie!”

:smiling_face_with_tear:

2 likes

Kun je niet gewoon je ’eerste’ vaccinatie nemen?

zou evt. kunnen, maar denk heb ik nergens een volledig vaccinatiebewijs en met reizen kan dit wel problemen veroorzaken. maar ben binnenkort weer in NL dus denk dat ik 'm daar maar neem om gezeik te voorkomen haha

Ik heb al twee dagen hele rare buikpijn die ik eigenlijk alleen herken van mn bevalling :joy: zit wel rond mn ovulatie maar daar heb ik normaal nooit last van en al helemaal niet 2 dagen. Heb al vanalles geslikt maar niks helpt.

Oprotten ik wil gewoon wijn drinken op het terras dadelijk en dat vind ik niet chill met buikpijn

Wat is er huis kopen toch stom proces. Bij funda zit je het al in te richten. Bij het kijken al helemaal. En dan bod uit brengen en hopen dat je het wordt.

Moet eigenlijk niet zeiken, want we hebben al een huis, al wordt die te klein. En vorige keer konden vaak niet eens bezichtigen. Dit met makelaar wel.

4 likes

Herkenbaar! Wij zijn sinds begin dit jaar op zoek naar je bent al snel te laat om nog een afspraak te maken voor bezichtiging en als je al kan gaan kijken heb je 1000 plannen die je zou willen doen maar als je dan een bod uitbrengt dan sta je vaak op de 5e plaats ook al bied je al behoorlijk meer dan de vraagprijs…

2 likes

Dat ik al 3 keer tegen mezelf gezegd heb “Princess Peach, haal dat sticky uit je broekzak want die valt nog in het toilet”. Raad eens wie net in het toilet stond te vissen.

Ja, ik had gelukkig net doorgespoeld!

1 like

Ik heb ook mijn eerste 2 vaccinaties in het buitenland gehad en moest inderdaad gewoon afspraak voor booster maken en nemen.

Ben toen later naar een speciale locatie van de ggd gegaan in een andere stad om mijn buitenlandse vaccinaties hier in Nederland te laten registreren.

2 likes

Dat de schilder die nu buiten bezig is binnen pauze houdt (prima hoor), maar dan wel met de deur open. Gevolg; vliegen. En de hele dag dat rotgezoem om je heen.

3 likes

Maar even: daar zeg je dan toch gewoon wat van? Ben ik zo’n kreng dat dan zou zeggen: jo doe ajb even de deur dicht ivm vliegen (en vorige week temperatuur)?

Heb ik ook zeker gedaan toen ze toen ik thuis kwam koffie zaten te drinken met de deur ooen, maar toen zaten ze al binnen. Was met de lunchpauze niet thuis en eerder deed hij de deur gewoon dicht, denk nu vanwege het lekkere weer ofzo. Maar ga dan buiten zitten.

1 like

Oh ja dan is het wel heel kut als je zo thuis komt haha! Ik snap ook niet zo dat je als bezoeker in andersmans huis niet even oplet met zulke dingen.

1 like

Mensen die langzaam lopen op een trein station (vooral tijdens de spits) :rage: er zijn ook mensen die wel hun trein willen halen.

10 likes