Waar erger je je aan? #12

Houdt het leven beetje spannend toch.

3 likes

Precies. Soms snij ik kip en was ik m’n handen niet. YOLO.
(dit doe ik niet echt
just FYI).

2 likes

Ik zie nu pas dat ik volgende week 6(!!!) dagen moet werken achter elkaar. Te laat om er iets van te zeggen maar echt oprotten. Heb niet voor niks een contract van 32 uur. Voel nu al dat ik een dagje ziek ga worden

2 likes

En dan nog een extra dagje goed uitzieken

4 likes

Nee daar heb ik nou echt een hekel aan! :woozy_face: tenzij het alleen diarree is dan vind ik het nog wel te doen

1 like

Kwam er laatst achter dat je taugé zelfs moet koken voor je het kunt eten. Wist ik veel, had enorme buikkrampen de dag erna (ja oké het stond wel op de zak maar ik dacht het zal wel meevallen).

1 like

Jaaa maar echt hoor. Vorige x kwam ik er bij marley spoon achter toen ik het bovenop de warme saus mieterde. Wat nog te redden was toen alsnog gespoeld en verder een hoop geknarst tijdens die maaltijd :sweat_smile:

1 like

Echt? Of alleen die van Marley spoon

Nee dit was van de supermarkt. Volgens mij moet je t altijd kort verhitten vanwege risico op bacteriën.

3 likes

Een vriend van mij had gister gevraagd of ik iets in photoshop voor hem kon doen. Dus ik vroeg wat het was.
Het begon al dat hij zei ja is 5 minuten werk. Is het natuurlijk niet, want mensen die niet met photoshop werken denken altijd dat het 5 minuten werk is. Ik zei ik ben er ongeveer een uurtje mee bezig maar is goed, wanneer heb je het nodig? Ja einde van de week is helemaal prima. Ik zo is goed dan doe ik het zaterdag ochtend wel ff.
Heb ik nu al 3 appjes gehad met hoe ver ik ben en wanneer ik het kan sturen. Eehm hoe is jouw zaterdag ochtend al op dinsdag?!
Eerste keer appte ik nog van ja zoals ik zei zaterdag ochtend dat was toch ok? En nu denk ik joe als je nog een keer appt dan reageer ik ook gewoon niet meer.

3 likes

Zou dan vrijdagavond appen dat je er helaas niet meer aan toegekomen was

5 likes

I feel you.
Ik word daar altijd zo opgejaagd van dat ik aan mezelf ga twijfelen, ben ik nu sloom of zijn zij zo onrealistisch doordat ze niet begrijpen dat het niet 5 min werk is.

4 likes

Ik ben er ondertussen na al die jaren wel achter dat het onrealistische verwachtingen zijn.

Toen ik nog voor werkgevers werkte was het ook altijd: ja ik wil graag deze foto van een blonde mevrouw maar kan je haar dan bruin haar geven, ipv een topje met broek moet ze een jurk aan, ze moet op een strand staan ipv in een bos, doe er ook nog maar een veenmol bij oh en over 5 minuten klaar graag. Ehm ja dat gaat dus niet lukken in 5 minuten eerder 5 uur :joy:

@Popsicle ik ga het alsnog wel doen want het is voor hem iets belangrijks en ik vind het ook niet erg, maar hij kan wel ff chill doen. Helemaal omdat ik het ook gewoon gratis doe.

@Bill haha ja mijn ava is een original soy! Ik heb hoge illustrator en photoshop skills maar zo goed painten als @Soy.peor kan ik niet :joy:

7 likes

Wajo nooit geweten. Ik eet dit altijd rauw

5 likes

Iphone opladen en oordopjes in hetzelfde gat. Ik kan hier gewoon met mn hoofd niet bij.

6 likes

Ik zou bij m’n vriend logeren maar kon gewoon NIET slapen dus ben on 5.30 naar m’n eigen huis gefietst
 :frowning::frowning::frowning: Geef me slaap

Ik heb een keer een werkcollege gehad bij een onderzoeksgroep op het gebied van voedselveiligheid (denk dat dit makkelijk 15 jaar geleden was) en daar hadden ze toen vrij recent onderzoek gedaan naar de ziekteverwekkende kiemen op rauwe taugé. Die man was zelf nog onthutst van de resultaten en heeft ons toen al op het hart gedrukt omhet altijd even met kokend water te overgieten.

Het is dus iets wat (relatief gezien) best kort bekend is, en daardoor nog niet echt ingeburgerd is :slight_smile:

8 likes

Joh laat haar lekker Deens leren als ze dat wil

49 likes

@era Je wilt niet zometeen bij de slager een kitten bestellen in plaats van kipfilet omdat je niet weet hoe je de klank ‘y’ uitspreekt.

2 likes

Waarom zou je dat niet willen? Of gaat een Deense slager dan direct een kitten voor je slachten. :sweat_smile: ik zou het kunnen waarderen als iemand een poging zou doen.

2 likes