Waar erger je je aan? #13

De loempiamevrouw heeft vakantie. :sob:

6 likes

Welke winkel? Ik heb laatst ook online tuinset besteld met wisselende reviews en alles is goed gekomen.

5 likes

Exterioo!

Nou, precies die haha! Alles is bij ons perfect gegaan. Hopelijk stelt je dat iets gerust :relaxed:

2 likes

Hier schijnbaar ook afgelopen vrijdag. Ik had zo zin in een vietnamese loempia na mijn werkdag.

1 like

Jazeker! Niet heel actief, maar daar kan verandering in komen.

5 likes

De stress van dit warme weer die ik mezelf veroorzaak. Ik heb het zo warm maar ik zie in alles uit als een walrus, echt zo lelijkkk.
Dus nu ga ik maar in een lange broek en vest naar vrienden want na 7 jurken en 2 korte broeken geprobeerd te hebben ben ik er gewoon klaar mee.

6 likes

Heb je linnen broeken? Dat vind ik altijd een chille oplossing voor als ik het even niet zie zitten of ik moet werken ofzo. Die kun je beetje oprollen, toch summer vibes

5 likes

Dat wachten tot eindelijk iemand iets komt ophalen.
Aaargh heb er meteen al weer genoeg van.

3 likes

Ik ga naar de winkel om koffie te halen.
In de winkel koop ik verschillende andere dingen, en neem ik ook nog havermelk mee want ik denk ‘lekker voor in de koffie!’.
Wat blijk ik niet gekocht te hebben nu ik thuis kom: koffie.

56 likes

Dit ben ik al 4 dagen

Mijn huidtherapeute doet naast acne behandelen ook dingen als haren weglaseren en vindt dat echt een must voor vrouwen. Het is haar werk, maar kom op zeg. Ik lag daar ook gewoon met best harige benen haha.
En nu geeft ze vanmiddag een workshop met de titel “o jee een litteken”, alsof het echt de hel op aarde zou zijn. Dat geldt toch sowieso al helemaal niet voor alle littekens, doe ff tranquilo met al die eisen aan vrouwen

12 likes

Ik moet gaan werken zo, in een lange broek. En onder m’n shirt een hemd omdat anders mn bh door mn werk t-shirt heen schijnt :unamused: zin in :upside_down_face:

1 like

Ik dacht dat klantbeoordelingen handig waren. Zie nu een broek met vier beoordelingen:
1: maat valt normaal
2: valt groot
3: valt klein
4: mooie broek

Nu weet ik het nog niet welke maat ik moet kopen.

17 likes

Zo irritant! Misschien kun je een maattabel van het merk vinden

2 likes

wist ik niet, ik zal er eens een foto ingooien. Ik maak echt vanalles. Koffiekopjes, schalen, vazen. Net waar ik op dat moment zin in heb en heel soms dus in opdracht. Dat vind ik het leukste, maar is ook het meest risicovol. Keramiek is overigens niet eens echt een kwestie van talent maar meer van durf en doorzettingsvermogen, kan het enorm aanraden als hobby want het is erg zen.

5 likes

Jaaa altijd fijn om wel positieve verhalen te horen. Het wordt dinsdag geleverd als het goed is, dus ik ben benieuwd.

2 likes

Twee weken van te voren al iets gepland om te doen vandaag en vervolgens niks horen of van die vage dingen. Direct geen zin meer maar ook niet echt iets anders gepland dus direct instant chagrijnig.

1 like

Wat leuk! Zelf servies kunnen maken lijkt me heel tof. Heb je dan ook een eigen stookoven, of los je dat op een andere manier op?

1 like

Is ook heel tof! Ik zou zeggen ga een cursus volgen (al kom je dan al snel tot de conclusie dat een heel servies een tijd gaat kosten). Ik heb een eigen stookoven, maar je kunt ook een oven huren. Tijdens lessen is het vaak zo dat stoken bij de cursus is inbegrepen/tegen stookvergoeding gaat

2 likes