Ik zou nu in een ruilwoning zitten, maar dat zit ik dus niet.
Dat gaat nog vaak gebeuren dan denk ik, want hoe ouder je wordt, hoe minder je gaat ruiken en hoe sterker de parfum dus wordt omdat ze het anders niet ruiken.
Nee, mijn broer woont te klein anders had ik bij hem gezeten. Het is de bedoeling dat bewoners thuis blijven wonen tijdens het renoveren
Behalve uitzonderingen, maar alle ruilwoningen zijn bezet door 6 weken vertraging bij oplevering
Ja dat heb ik ook!
Me too!
Ja ik ook, maar wel pas vanaf vandaag dacht ik
Ik heb een puist in mijn neus en het is fucking pijnlijk
Dit is zo vreselijk! Ik had er vorige week ook 1 en toen moest ik voor een slaaptest de hele avond + nacht een slang in mijn neus. Was echt de hel
O no! Ik zit telkens per ongeluk aan m’n neus en dat wordt hard afgestraft
Heb je toen überhaupt kunnen slapen?
Ja, gelukkig wel! Beter dan normaal zelfs, was een beetje jammer aangezien ik getest werd omdat ik zo slecht slaap
Ik ga dit weekend naar familie toe om samen uit eten te gaan, maar er zijn ns werkzaamheden en nu doe ik er minimaal 2,5 uur enkele reis over in plaats van 1 uur en dan ook nog eens 1,5 uur in een bus.
Oke bij deze ben ik blij met de puist in mijn neus
nog steeds? een (lange?) tijd geleden zei je dat het wel beter ging!
Dingen die ik ZES weken voor me uitschuif en vervolgens in een halfuurtje gepiept natuurlijk Haat mezelf
Het wordt steeds erger met LinkedIn
Dat ik een kwartier netjes met mijn nagels in nagelclips met aceton heb gezeten en er niets gebeurd is
Ja nog steeds helaas! Het is wel iets minder, maar gebruik nog steeds medicijnen. Nu dus eindelijk na 20 jaar een slaaptest gehad, zit nu op de uitslag te wachten
Aan mensen die in de winkel in alle mango’s knijpen terwijl op de verpakking staat dat ze eetrijp zijn. Blijf verdorie van mijn mango’s af😭
Dat eetrijpe is de helft van de tijd wel een leugen