Ik doe dan gewoon ff fact checken om te kijken of ze niet overdrijven. Laatst zei iemand ook tegen mij dat ie vaak zo vroeg wakker is door z’n kind. Ik vroeg hoe vroeg dan. Half 7. Nou oei oei wat vroeg. Ik sta ook om 7u op hoor.
Ja dit. Mijn vriend heeft hier ook een handje van, steeds klagen over hoe vroeg we wakker worden van kind in het weekend. Ja ze wordt om 7 uur wakker, dat is 1 niet enorm vroeg en 2 precies het tijdstip waarop ze doordeweeks wakker wordt van zíjn wekker. We hebben haar zelf zo geprogrammeerd door die wekker 5 dagen per week.
Maar altijd klagen over hoe zwaar het is tegen anderen
Mensen met sterke parfums vooral als je ergens moet wachten en je er dus niet aan kan ontsnappen.
Dit!! Ik woon in een seniorencomplex en er is hier iemand met een enorme walm die over de hele gang hangt. Miste zelfs deze week mijn mondkapje, heb maar met m’n vingers onder m’n neus gelopen
Oh man inderdaad als het zo blijft hangen. Ik kon in mijn vorige huis ook precies ruiken wie er net thuis was gekomen door die walm.
Ik heb de nieuwe internetprovider gevonden en de klantenservice was, tot mijn verbazing, heel goed. Ik denk dat ik volgende maand wel internet heb
Ik vind half 7 wel afschuwelijk vroeg en mocht ik ooit een kind baren hoop ik dat het er 1 is met mijn genen die me elke doordeweekse dag tot 8 uur in bed laat liggen
Maar verder sowieso iedereen die klaagt dat je pas recht van klagen hebt als je kinderen hebt moet zijn muil houden, dan gun ik je elke dag om 05.30 uur een kind dat je wakker krijst.
Ik zou nu in een ruilwoning zitten, maar dat zit ik dus niet.
Dat gaat nog vaak gebeuren dan denk ik, want hoe ouder je wordt, hoe minder je gaat ruiken en hoe sterker de parfum dus wordt omdat ze het anders niet ruiken.
Nee, mijn broer woont te klein anders had ik bij hem gezeten. Het is de bedoeling dat bewoners thuis blijven wonen tijdens het renoveren
Behalve uitzonderingen, maar alle ruilwoningen zijn bezet door 6 weken vertraging bij oplevering
Ik ga over 2 weken naar down the rabbit hole en was een beetje aan het kijken wat ik daar allemaal wil zien en stuurde dat door naar de vriendin met wie ik ga + de officiële spotifylijst. Vraagt zij of ik even zelf een lijst kan maken van mijn favorieten zodat zij mee kan luisteren. Lol wat denk je zelf. Zij kent ook nul artiesten maar lekker makkelijk dit, ga lekker zelf luisteren. Gelukkig wil ze altijd wel overal mee naartoe maar het is toch veel leuker als je zelf ook dingen kent. Ik heb gezegd dat ze maar gewoon naar de officiële lijst moet luisteren.
Ik ben chaggie dus ben hier even buitenproportioneel geïrriteerd over :’)
Ja dat heb ik ook!
Me too!
Ja ik ook, maar wel pas vanaf vandaag dacht ik
Ik heb een puist in mijn neus en het is fucking pijnlijk
Dit is zo vreselijk! Ik had er vorige week ook 1 en toen moest ik voor een slaaptest de hele avond + nacht een slang in mijn neus. Was echt de hel
O no! Ik zit telkens per ongeluk aan m’n neus en dat wordt hard afgestraft
Heb je toen überhaupt kunnen slapen?
Ja, gelukkig wel! Beter dan normaal zelfs, was een beetje jammer aangezien ik getest werd omdat ik zo slecht slaap
Ik bij m’n vajayjay en dat is ook niet erg leuk kan ik je vertellen