Waar erger je je aan? #13

Aaaaargh Appie heeft een storing, net toen ik op bevestigen wilde klikken na het aanpassen van mijn bestelling. Ben zo iemand die in de middag dan alvast voldoende in het winkelmandje doet en dan later alles afmaakt. Nu moet ik op blijven totdat de storing voorbij is, maar ik wil naar bed :confounded: Heb sowieso nog tot 23:59 en als het niet lukt heb ik morgen een halve bestelling (gelukkig niet drie kratten bier, wat ik ook wel eens doe om in een minuut aan het bestelbedrag te komen haha).

Edit: het is gelukt, blijkbaar werkte het via de app wel!

4 likes

Oftewel piepschuim is echt superstom materiaal waar ze mee moeten kappen :frowning:

8 likes

Piepschuim lost op in aceton / nagellakremover. Misschien heb je nog een flesje staan.

2 likes

Met hooikoorts in de trein. Voel me gewoon bezwaard met mn gesnotter en genies. Sorry medereizigers.:grimacing:

1 like

Goede tip voor kleine hoeveelheden!

1 like

Als je de opmerking maakt dat iets veel vroeg is bijv en ouders reageren met “ohhh wacht maar totdat je kinderen hebt” :woozy_face::woozy_face:
Zo irritant, hoe reageren jullie daar dan op?

7 likes

‘Nou liever niet, dank je’

(Dat zeg ik ook terwijl ik kinderen heb trouwens)

14 likes

‘Kan geen kinderen krijgen’.

11 likes

‘Ik ga nog liever dood, dankje.’

22 likes

Joe verkeerd gelezen

1 like

Er staat ouders, niet je ouders

Oh goeiemorgen :sweat_smile: nouja mn ouders zijn ook ouders

1 like

Eh dan vind ik dit nog steeds vroeg.

Alsof je anders over tijdstippen gaat denken wanneer je kinderen hebt. Je eigen gevoel.erbij zal wel anders zijn, 7u ipv 5 uur gejank is vast beter, maar je maakt mij niet wijs dat je niet liever alsnog tot 10u ofzo in bed had willen liggen op je vrije dag.

4 likes

Ik doe dan gewoon ff fact checken om te kijken of ze niet overdrijven. Laatst zei iemand ook tegen mij dat ie vaak zo vroeg wakker is door z’n kind. Ik vroeg hoe vroeg dan. Half 7. Nou oei oei wat vroeg. Ik sta ook om 7u op hoor.

5 likes

Ja dit. Mijn vriend heeft hier ook een handje van, steeds klagen over hoe vroeg we wakker worden van kind in het weekend. Ja ze wordt om 7 uur wakker, dat is 1 niet enorm vroeg en 2 precies het tijdstip waarop ze doordeweeks wakker wordt van zíjn wekker. We hebben haar zelf zo geprogrammeerd door die wekker 5 dagen per week.
Maar altijd klagen over hoe zwaar het is tegen anderen :roll_eyes:

6 likes

Mensen met sterke parfums vooral als je ergens moet wachten en je er dus niet aan kan ontsnappen.

24 likes

Dit!! Ik woon in een seniorencomplex en er is hier iemand met een enorme walm die over de hele gang hangt. Miste zelfs deze week mijn mondkapje, heb maar met m’n vingers onder m’n neus gelopen :joy:

3 likes

Oh man inderdaad als het zo blijft hangen. Ik kon in mijn vorige huis ook precies ruiken wie er net thuis was gekomen door die walm.

2 likes

Ik heb de nieuwe internetprovider gevonden en de klantenservice was, tot mijn verbazing, heel goed. Ik denk dat ik volgende maand wel internet heb :sparkling_heart:

6 likes

Ik vind half 7 wel afschuwelijk vroeg en mocht ik ooit een kind baren hoop ik dat het er 1 is met mijn genen die me elke doordeweekse dag tot 8 uur in bed laat liggen :heart:

Maar verder sowieso iedereen die klaagt dat je pas recht van klagen hebt als je kinderen hebt moet zijn muil houden, dan gun ik je elke dag om 05.30 uur een kind dat je wakker krijst.

20 likes