Op (bijna) elk raam dure horren laten zetten, en je raad het al, ik zit helemaal onder de muggenbulten.
Dat mensen altijd plastic shit in onze gft-bak gooien als die buiten staat en al geleegd is. En doordat het gft is plakt het ook nog eens aan de onderkant en kan ik het er niet uit halen.
Er staat serieus vijf meter verderop een prullenbak en tien meter de andere kant op nog een.
Mensen die pmd zakken vol piepschuim langs de kant van de weg zetten om opgehaald te worden. Halloo piepschuim is geeen plastic!!
Piepschuim is wel plastic, alleen niet de soort die in ons plastic recycle programma meegenomen kan worden
Oh haha dan snap ik wel beter dat mensen het langs de kant vd weg zetten, maar alsnog stom want het wordt idd niet meegenomen/gerecycled.
Ja is het ook. Vind dat recyclen sowieso te lastig is om zeker te zijn dat iedereen het goed doet. Ben echt pro recyclen maar zoveel dingen mogen helemaal niet en dan vervuil je een batch en kan het zijn dat die weggegooid wordt ik doe nu alleen nog maar dingen bij het plastic waar specifiek zo’n label op staat van zo’n mannetje dat het bij het plastic moet. Piepschuim is trouwens wel echt heel goed te recyclen. Het is zelfs door wormen te eten zonder dat ze daar ziek van worden en wat ze dan uitpoepen is gewoon vruchtbaar materiaal voor in de tuin
Piepschuim is wel echt mega irritant om weg te gooien want het mag officieel niet bij het plastic afval (wat ik hier bij het milieuparkje gratis kan weggooien als de container vol is), maar het heeft zo veel volume dat de restafval container mega snel vol zit ervan. Restafval wordt hier maar 1x per 4 weken opgehaald dus dan heb ik de rest vd maand een probleem. En naar de milieustraat brengen kan ook, maar een paar zakken piepschuim telt gewoon als 1 vd 2 gratis stortingen die ik per jaar kan doen. Ik kan me dus best voorstellen dat mensen dit doen
Aaaaargh Appie heeft een storing, net toen ik op bevestigen wilde klikken na het aanpassen van mijn bestelling. Ben zo iemand die in de middag dan alvast voldoende in het winkelmandje doet en dan later alles afmaakt. Nu moet ik op blijven totdat de storing voorbij is, maar ik wil naar bed Heb sowieso nog tot 23:59 en als het niet lukt heb ik morgen een halve bestelling (gelukkig niet drie kratten bier, wat ik ook wel eens doe om in een minuut aan het bestelbedrag te komen haha).
Edit: het is gelukt, blijkbaar werkte het via de app wel!
Oftewel piepschuim is echt superstom materiaal waar ze mee moeten kappen
Piepschuim lost op in aceton / nagellakremover. Misschien heb je nog een flesje staan.
Met hooikoorts in de trein. Voel me gewoon bezwaard met mn gesnotter en genies. Sorry medereizigers.
Goede tip voor kleine hoeveelheden!
Als je de opmerking maakt dat iets veel vroeg is bijv en ouders reageren met “ohhh wacht maar totdat je kinderen hebt”
Zo irritant, hoe reageren jullie daar dan op?
‘Nou liever niet, dank je’
(Dat zeg ik ook terwijl ik kinderen heb trouwens)
‘Kan geen kinderen krijgen’.
‘Ik ga nog liever dood, dankje.’
Joe verkeerd gelezen
Er staat ouders, niet je ouders
Oh goeiemorgen nouja mn ouders zijn ook ouders
Eh dan vind ik dit nog steeds vroeg.
Alsof je anders over tijdstippen gaat denken wanneer je kinderen hebt. Je eigen gevoel.erbij zal wel anders zijn, 7u ipv 5 uur gejank is vast beter, maar je maakt mij niet wijs dat je niet liever alsnog tot 10u ofzo in bed had willen liggen op je vrije dag.