Ik ga dit weekend naar familie toe om samen uit eten te gaan, maar er zijn ns werkzaamheden en nu doe ik er minimaal 2,5 uur enkele reis over in plaats van 1 uur en dan ook nog eens 1,5 uur in een bus.
Oke bij deze ben ik blij met de puist in mijn neus
nog steeds? een (lange?) tijd geleden zei je dat het wel beter ging!
Dingen die ik ZES weken voor me uitschuif en vervolgens in een halfuurtje gepiept natuurlijk Haat mezelf
Het wordt steeds erger met LinkedIn
Dat ik een kwartier netjes met mijn nagels in nagelclips met aceton heb gezeten en er niets gebeurd is
Ja nog steeds helaas! Het is wel iets minder, maar gebruik nog steeds medicijnen. Nu dus eindelijk na 20 jaar een slaaptest gehad, zit nu op de uitslag te wachten
Aan mensen die in de winkel in alle mangoās knijpen terwijl op de verpakking staat dat ze eetrijp zijn. Blijf verdorie van mijn mangoās afš
Dat eetrijpe is de helft van de tijd wel een leugen
Ja 9/10 keer is het een baksteen met pit
Nou in mijn Friese mcMansion ben je van harte welkom!
Aan mān buren!!! Hoe kun je zoveel lopen op 40m2??
En de overburen waarom zijn jullie al 35 jaar aan het verbouwen en verhuizen???
Dat het nu alweer 27 graden is in mijn te goed geĆÆsoleerde nieuwbouw appartement. En dat de woningbouw dan met tips komt als āzet de ramen en deuren open om het af te laten koelenā. No shit Sherlock maar ik woon naast een altijd drukke weg heb buren die hun honden los laten lopen over de galerij (en heb ik katten). Dus vind ik dat ook niet allemaal even relaxed. Want zonnewering buiten āmag nietā en shutters aan de buitenkant oid vinden ze ook lelijk. En ook deze oma ligt de laatste tijd al op bed als het eindelijk eens beetje afkoelt buiten (ik heb ook geen balkon oid waar ik naar toe kan vluchten).
Ik had twee weken geleden gepost dat ik eerst wel en toen toch niet mee kon naar het buitenland met mān collegaās en daar heel erg teleurgesteld over was. Nou, even een leuke update: ik ben gegaan!
De dag erna, toen ik me over de teleurstelling had gezet, appte mān andere baas (die zelf op vakantie was) dat het met de slaapplekken wel moest lukken (tegen wat extra betaling) en dat ie het heel leuk zou vinden als ik mee zou gaan. Dus vervolgens het met mān manager geregeld in het weekend, meteen een ticket geboekt en vier dagen later zat ik voor 12 uur in het vliegtuig. Zij waren een dag eerder gegaan, maar dit kwam voor mij beter uit. We hebben het zo leuk gehad! Ze hadden een geweldig huis geboekt en we hebben heerlijk gegeten en veel wijn gedronken. We hadden allemaal een eigen slaapkamer en met die andere collega heb ik het nog even kort besproken (waarom zij eerst nee zei) en uiteindelijk was het erg gezellig!
Edit: dit is dus geen ergernis, maar een positieve update op een eerder geposte ergernis.
Ik ben op de een of andere manier de toegangscode van mijn werkmobiel en iPad vergeten. Ik weet nog dat ik dacht āik doe lekker hetzelfde als op mān privĆ© mobiel dan vergeet ik het zeer zeker nietā maar die code doet het dus niet. Ik voel me zo stom maar kan het gewoon echt niet bedenken. Er zijn geen andere codes die ik vaak gebruik of namen van mensen ofzo waar ik een wachtwoord mee maak. Ik heb echt geen zin om langs ict te moeten en alles te laten resetten en daar weer een uur of langer zitten om weer ingeregeld te worden
Zonwerende folie op de ramen?
Daar ga ik eens naar kijken! Met verduisterende gordijnen heb ik het al iets koeler kunnen krijgen maar elke graad is er een.
Zijn er meerdere bewoners die er ook zoān last van hebben? Wellicht kunnen jullie samen klachten indienen waardoor zonwering wel mag ofzo
Absoluut! Maar tot nu toe lopen we steeds tegen hetzelfde aan. Het is wel grappig dat toen de mensen met een koopwoning (zitten ook in dit complex) gingen klagen zij wel zonneschermen mochten plaatsen (want die zijn aan de binnenkant van het gebouw ziet de buitenwereld het niet dus mag wel en ja de sociale huur/vrije sector woningen zouden het aan de buitenkant nodig hebben van het pand en dat is lelijk en kan echt niet) en er zijn nog meer van dit soort voorbeelden. Maar dat is weer een andere ergernis weer.
Edit zoveel: lekker warrig verhaal vandaar langdurige EMDR sessie gehad en vermoed dat er nog meer edits komen
Wat super leuk voor je dat het zo geslaagd was! Goed opgelost ook door je baas. Ik vind het ook zo stoer dat je het zelf toen had gevraagd.