Waar erger je je aan? #13

Ik ben net terug van een week vakantie waar we alles behalve fatsoenlijk gegeten hebben, en mn hele lijf is van slag man. Ik ben mega opgeblazen, futloos en heb hoofdpijn. Ik kan me niet voorstellen dat mensen echt zo hun leven leiden, op koolhydraten en suikers zonder groente en fruit.

12 likes

ik voel me zo futloos steeds met dit warme weer, krijg meteen weer niks gedaan

oh en na het lezen van bovenstaande berichten ga ik even een appel pakken (en mogelijk kom ik zo terug om te klagen over stukken appel die tussen m’n spalk blijven zitten)

7 likes

Me (alleen zeur ik niet hardop maar in m’n hoofd)

1 like

Maar echt.

3 likes

Ja groente, fruit en lichaamsbeweging zijn echt underrated.
Dit is een leuk artikel: DPG Media Privacy Gate

7 likes

En slaap!! Luv it

12 likes

Leuk artikel! Ben nu ook wel benieuwd naar haar boek.

Heb wel mijn laatste stukje wafel alsnog opgegeten tijdens het lezen :woman_shrugging:

Never forget dat ik een keer een maand lang op tournee was en elke avond werd er voor ons eten geregeld maar het was nooit echt gezond. Als je geluk had zat er hier en daar een verdwaalde doperwt. Elke dag slleen een stuk fruit, maar 's avonds ook bier. Toen ik onderweg naar huis was droomde ik alleen maar over groente.

Toen ik thuiskwam heb ik 5 dagen echt niks anders gegeten dan groente en fruit. Ik had echt het gevoel dat ik moest ontgiften.

6 likes

Dat KLM niet ff mailt als je vlucht wijzigt?? Kom er nu zelf achter dat m’n vlucht voor komende maandag 55 minuten later vertrekt, maar vind t echt gek dat je daar maar zelf achter moet komen.

3 likes

KLM had laatst mijn vlucht geannuleerd en mij ook niet ingelicht. Zag het zelf in de app. Toen stond er wel een andere vlucht bij, maar bij het inchecken klopte niks en moest ik KLM berichten voor een andere vlucht omdat ik anders m’n overstap niet zou halen. Hun verklaring dat ze me niet hadden ingelicht was dat “ze even hadden gemist dat ik een overstap had” oid. Was ook echt fucking irritant

2 likes

Maar zelfs als je geen overstap had was het toch belachelijk dat ze je niet inlichten over je geannuleerde en nieuwe vlucht?

In 2019 kreeg ik overigens wel een smsje (jaja) dat m’n vlucht geannuleerd was.

Edit: oh nee het was een WhatsApp bericht hahhaha

2 likes

Ja, sloeg als een pik op slagroom. Was blij dat uiteindelijk alles alsnog geregeld kon worden, maar hadden nu een overstap van 4 uur en 15 minuten :upside_down_face: was echt een lange dag

Ja bizar he! Mijn vlucht is inmiddels al 4 keer gewijzigd en ik heb het bij toeval in de app gezien.

Ik lag laatst een paar dagen in het ziekenhuis en ik verbaasde me ook over het eten daar. Als je mazzel had stond er fruit op het menu als toetje maar de rest van de dag (voor ontbijt en lunch) kon je alleen een melige appel krijgen op woensdag en zaterdag. En over het avondeten wordt ook vaak (terecht) gezeurd. De groenten waren stukgekookt (soms bijna onherkenbaar) en super zout. En dat dan op een plek waar gezond eten gestimuleerd wordt… :sob:

5 likes

Toen ik was bevallen kregen mijn vriend en ik avondeten in het ziekenhuis. Ik kreeg vega pasta stroganoff (?) maar weet vrijwel zeker dat er gehakt in zat :smiling_face_with_tear: Had erg honger, die vrouw was heel lief en heb tijdens de zwangerschap zo nu en dan een rookworstje gegeten, dus heb het maar gewoon opgegeten. Daarna ook nog de broccoli van mijn vriend want ik wilde groente, maar het was idd zo goed als een prakje.

1 like

Ik wil een riem kopen van een duurder merk en ik had bedacht om dit op vakantie te doen, want mooie herinnering, maar nu is die riem hier bijna 100 euro duurder. Ik ga wel naar de Bijenkorf als ik terug ben haha.

3 likes

Aan studenten die om vijf uur 's ochtends bierflesjes van hun balkon gooien :expressionless: wat nu opgeruimd moet worden door de schoonmaakdienst van de gemeente

1 like

Aan de overburen die hun peuter zonder toezicht op hun balkon laten spelen. Ik ben iedere keer bang dat er wat mis gaat.

2 likes

Zooo ja die doodgekookte groentes daar. En we konden ook niks kopen in het winkeltje want dat was voor personeel en het restaurant was dicht (want zware lockdown). Ik had met liefde extra betaald voor een fatsoenlijke maaltijd, vooral na een bevalling is het zo belangrijk dat je goed kunt eten.

Als ik ooit nog ga bevallen ga ik sowieso allemaal noten, rauwkost en fruit meenemen.

Ik verwacht echt geen driesterrenmaaltijd trouwens, het hoeft ook niet eens echt lekker te zijn, maar het kan toch wel op z’n minst voedzaam zijn?

5 likes

Aan het lied dat ik in mijn hoofd heb: theo theo wat raaaarrrr :cry:

7 likes