ik heb dus juist laatst een rok gekocht die eigenlijk net te lang was maar viscose dus ik dacht dat die in de was wel zou krimpen. Krimpt deze natuurlijk ineens niet he
Van die mensen die de heletijd zeuren dat ze geen geld hebben en moeten opletten en blabla. Maar wel elke week gaan uit eten en dure spullen kopen enzo.
Jij hebt genoeg geld jij hebt alleen geen ruggengraat.
Bij het plaatsen van mijn eerste spiraal was ook een student aanwezig. Er was wel om toestemming gevraagd door de gynaecoloog, maar ik was minderjarig, het was mijn eerste bezoek aan een gynaecoloog en het werd gebracht als een vanzelfsprekendheid. Hierdoor durfde ik geen nee te zeggen.
Later vond ik een filmpje op YouTube waarbij deze gynaecoloog een hysterectomie uitvoerde, hij had er Gangnam Style onder gezet bij wijze van soundtrack.
Ik erger me echt aan mezelf. Ik ben zoân beetje de grootste voedselverspiller wat er op aarde bestaat en heb zojuist weer 2 maaltijdsalades in de prullenbak moeten gooien. En alles omdat ik het weekend liever thuisbezorgd at. Kan mezelf er dan ook niet toe zetten om dan voor die salades te kiezen dus er zit 5 euro in de prullenbak.
Maar omdat ik nu 25 ben en echt volwassen moet doen van mezelf zit ik nu aan de tomatensoep waar ik 2 eieren die bijna over de datum zijn in heb gegooit. Het is echt goor en het liefst flikker ik dit ook gewoon door de plee en bestel ik subway. Echt schandalig dat ik zo ben dus er moet iets veranderen. Kan alleen niet koken, ik haat koken en vind het troep maken. Kinderachtig. Erger me dus aan die lakse kant van mezelf maar ook die kant die dus wel wil koken maar het niet kan.
De communicatie van Hunkemöller
Goodmorning!
Je pakketje met je lovely items ligt klaar voor je om opgehaald te worden in jouw favoriete winkel. See you soon! Love, Hunkemöller
Ik zal echt nooit begrijpen waarom bedrijven ervoor kiezen in twee talen door elkaar te communiceren
Gotta luuuuuv globalisering
Idem voor mensen.
Ik had ook nog 2 rosti rondjes in de pan gedaan voor de hartige âbiteâ leg ik ze op het bord wat ik vergeten was af te drogen
Ja dat is eigenlijk nog erger, dat zie ik vaker dan zulke bedrijven
Ik denk dat bedrijven het doen omdat mensen het doen en mee âhipâ willen zijn.
De vragen herhalen zich constant, dus als je een tijdje speelt kan het zijn dat je de antwoorden gewoon kent. Ik weet van een aantal vragen inmiddels ook uit mn hoofd
Ik erger me er dus bij dit spel aan dat mn vriend niet meer tegen me spelen, want hij vindt dat ik teveel weet, haha
âT ergste vind ik nog die âLoveâ, ik hoef geen liefs. En alsof Hunkemöller mijn favo winkel is, pure noodzaak dit
Ga voor perfectie ik heb het niet gedaan en erger me nog steeds regelmatig aan mân muur (en ik haat spachtelputz nu voor altijd)
Gelukkig is het de muur naast mân bed en lig ik daar meestal zonder bril dus valt het me minder op.
aan de beginnende blaar op mijn duim door het vijzelen. Vijzelen duurt trouwens altijd langer dan ik van te voren denk. Ook irritant.
Ga voor perfectie! Ik koos om er mee te leven maar iedere keer wanneer ik in bed lig en naar die muur kijk wordt ik geconfronteerd met mijn luie keuze.
Haha exact dezelfde situatie als @Chuckie, ook de muur naast mn bed.
@Desalnietteplus ik ben denk liever lui dan moe. Ga het even aankijken, als ik me er echt aan ga storen doen we deze hele hel nog een keer
Vooral als ze dan hele ideeën hebben van wat ze zouden kunnen hebben. Like: heb je twee ons groenten, twee keer fruit al eens geprobeerd?
Google zou dit moeten zeggen als mensen kwaaltjes googlen.
Ipv dat mensen dan denken dat ze dood gaan dat ze denken ohja⊠ik moet eens leren koken.