Waar erger je je aan? #13

Ik heb wat besteld bij een Franse webshop (gewoon een bedrijf, geen eenmanszaakje ofzo) en wil dat terugsturen. Krijg ik een mail dat ze vanwege de vakantie pas na 16 augustus retouren gaan verwerken en dat dat dan 15 dagen in beslag kan nemen. Ja is goed ik wacht wel een maand op mijn geld.

1 like

Mijn vriend lag er rondom de overgang van winterkaart naar lentekaart, maar net niet lang genoeg. Was oprecht teleurgesteld want was zo nieuwsgierig.

3 likes

Tilburg is top! Mijn moeder ligt er helaas regelmatig in en ze krijgt echt lekker eten op mooi servies.
Ik heb zelf een jaar of 8 geleden in een ander ziekenhuis gelegen en dat was een en al treurnis. Cup a Soup en doorgekookt eten zonder smaak. Hoe mensen daar in hemelsnaam op van moeten knappen is mij een raadsel.

2 likes

Al die opladers en kabels wat bij , mobiel ipad, laptop horen. Ik kocht vandaag vrij spontaan een nieuwe ipad, en dat moest ook want het scherm was kapot van dat ding en weetikveel. Maar daar zit dus weer een andere adapter/plug-in in als die van 2017 ofzo? En misschien komt dit ook omdat dit de eerste dag van mn ongestelheid is maar die al die snoeren wtf! Whaaaa. Mijn chaotische aard kan daar niet zo goed tegen haha

1 like

Alle iPads hebben nu USB-C toch? Dat is de nieuwe Europese standaard, dus dat zit voortaan op alles, je ergernis is hierna voorbij :stuck_out_tongue:

1 like

Weetikveel! Ik deed nog met 1 uit 2016! En ik wilde helemaal geen nieuwe. Nog steeds niet want ik speelde daar altijd een spel op. Volgens mij heeft mn moeder een vrij nieuwe met een andere plug in. Ik weet niet of we over hetzelfde praten haha het is ook een hele lame ergernis.

1 like

Ik wilde inderdaad ook al zeggen dat ik juist goede ervaring heb met ziekenhuis eten. Maar dat was ook bij jbz! Vond ook zo handig dat je gewoon even kon bellen en dan kwamen ze. Echt net een restaurant haha.

3 likes

Dat Tele2 me geen abonnement laat afsluiten en ik daar nooit eerder een abonnement heb gehad, wil ook een abbo onder de bkr grens dus dat is het ook niet:s

1 like

Over abonnementen gesproken, mijn contract loopt bijna af dus ik wil sim only nemen. Kan dat bij mijn provider alleen voor minimaal een jaar en ik wil ook niet switchen naar een ander ivm de korting die ik heb op mijn internet/tv abbo.

2 likes

Dat ik voor de 4e keer op rij hetzelde eten krijg in het ziekenhuis. Las het hierboven al voorbij komen, maar pffff. Ik wil eigenlijk niet zeuren want ik ben blij en dankbaar dat er überhaupt wat is voor me (ik moet glutenvrij eten), maar man :sweat_smile: Keuze uit gekookte aardappels (zonder jus) of als ik geluk heb droge rijst, doperwten en wortelen (waarom ik maar kan kiezen uit 1 soort groente is me een raadsel? Mijn overbuurvrouw had tuinbonen gisteravond, en groente is eigenlijk altijd gv) en kipfilet of runderlapje… Ik kan het doorgeven via een tablet, dus kan ook niks anders aanvinken… misschien vandaag toch maar vragen of mijn man iets mag/kan meenemen van huis.

Oh en ik erger me aan mensen die snurken. Zelfs mn oordopjes houden het niet tegen hier :sweat_smile:

3 likes

Ik weet niet waarom je in het zh ligt maar ik wens je heel veel beterschap! Heel naar van dat eten en de snurkende mensen. Hopelijk mag je snel naar huis en kan je bijkomen🄰

1 like

Deze Facebook teksten van de makelaar hier in de buurt. Hou op.

17 likes

Ik heb sinds gisteren ineens een pijn bij mn nek/schouderblad aan 1 kant. Echt niet leuk meer. Het kwam ook ineens toen ik aan het einde van de middag aan het douchen was?? Totaal onlogisch ook. En een nachtje slapen heeft ook niet geholpen. Dit is de grote aftakeling zeker :sob:

1 like

Ik heb recent ook 3 weken gelegen (net 2 dagen thuis, hopelijk jij ook snel!) en eten meenemen mag altijd. Zelfs thuisbezorgd werd hier aan de lopende band gedaan als iemand het voor je kan halen bij de ingang. Ik ben vegetariĆ«r en dat is ook zooo moeilijk voor sommige. En ik heb de ervaring met 5 ziekenhuizen dat ze zelf eten meegeven prima vinden, als je het maar doorheeft. (Want mijn ziekenhuis ging dreigen ā€œje eet niet!!! Hier is een diĆ«tist en je moet sonde voeding!!ā€ How about no :joy:)

Heb je een koelkastje op de kamer? Daar had ik ook wat fruit enzo in want dat kreeg ik bij godsgratie 1x per week :sob:

Dat mensen nog steeds denken dat ze mijn achternaam kunnen spellen en dus niet vragen hoe je het schrijft. Terwijl het al-tijd fout gaat als ik het niet spel en zelfs met spellen gaat het soms nog fout. Net weer achter iemand aan kunnen bellen met de vraag waarom ik nog geen mail gehad en toen bleek dat ze mn naam totaal verkeerd geschreven had. Zo irritant.

Ik heb zelf nooit gesnapt ook wat er nou zo moeilijk aan in, maar zodra mensen hem zien of horen krijgen ze echt een error en lukt het nooit om m uit te spreken of goed te schrijven.

Wow shocking!

1 like

Ik loop vaak een wandelroute hier in de buurt van ongeveer 5 kilometer, en ik kom altijd mensen onderweg tegen die decked out zijn alsof ze de kilamanjaro gaan beklimmen. Kom op Carlo je loopt een rondje door de polder even rustig aan met je Beversport obsessie.

16 likes

Same here, ik wil zo graag eyeliner kunnen maar het lukt me niet
En dan is het probleem niet eens de wing want daar ben ik nog niet, ik krijg het gewoon niet boven mijn oog :smiling_face_with_tear:

7 likes

Gelliner is veel fijner dan zo’n vloeibare imo

3 likes

HahHaha doet me denken aan Peter Gillis die in die serie een sponsorloop ging doen, uitgerust met een of ander drinkvest ofzo en weet ik veel wat voor spul allemaal. Ik dacht nou ben benieuwd. Ging t om 5 km :joy::joy::joy: dat lopen kinderen in de Vierdaagse hahaha

5 likes