Speciaal voor jou zou het topic ‘liftergernissen’ geopend moeten worden
Eigen ergernis: mijn buurman zet elke dag zijn muziek wat harder. Het is niet enorm hard maar ik heb therapie gehad vanochtend en ik wil slapen
Speciaal voor jou zou het topic ‘liftergernissen’ geopend moeten worden
Eigen ergernis: mijn buurman zet elke dag zijn muziek wat harder. Het is niet enorm hard maar ik heb therapie gehad vanochtend en ik wil slapen
Haha ja ik snap je helemaal hoor, die mensen hebben gewoon ten eerste twee hotdogs gejat en ten tweede die hotdogs hebben andere klanten betaald, die vervolgens moeten misgrijpen
Dat mijn dorp geen openluchtzwembad heeft en de enige grote plas hier echt te goor is.
Ik werk bij een van laatstgenoemde bedrijven en het probleem is bij uitbesteding ook dat er dan belangenverstrengeling komt kijken. Lijkt me ook weer niet netjes als ik van de ene kant iemand zijn cijfers beheer en van de andere kant de zaken op orde zou moeten stellen van de BD. Het probleem bij de BD vind ik overigens ook de cultuur die er heerst, afgelopen jaren hebben ze massaal jonge/nieuwe mensen geworven maar die worden net zo goed weer meegezogen in de hele shitshow. Zoals je hoort ben ik echt geen fan van de hele bd dus ik begrijp je frustratie ook maar al te goed haha.
Jaa echt hoor! Het is dat ik bang voor de roltrap ben, anders zou ik in elk gebouw gewoon een roltrap/band willen
Dat het huis waarop ik momenteel pas geen verduisterden gordijnen heeft waardoor ik na mijn nachtdienst eigenlijk net zo goed buiten in de volle zon had kunnen slapen zo licht is het.
En @anon50301661 ja jullie hebben gelijk, had ik wel kunnen doen! Alleen was ik om vijf uur 's ochtends niet helemaal helder in m’n hoofd om ook echt actie te ondernemen. Het was wel boven een parkeerplaats waar niemand stond verder, dat praat het uiteraard niet goed en kan nog steeds heel gevaarlijk zijn, maar dus niet bij een doorlopende weg! Maar blijft belachelijk uiteraard.
Er worden op mijn trein traject zovaak enquetes afgenomen dat ik het helemaal beu ben. Vraag me af of er echt wat mee gedaan word of dat er gewoon mensen bezig gehouden moeten worden.
(Ik vul ze trouwens ook nooit meer in )
Ik doe werk wat te maken heeft met een bepaalde tak van de belastingdienst. Daar hoort ook een digitaal systeem bij die essentieel is voor mijn werkzaamheden. Dat systeem heeft de afgelopen paar weken al bijna elke dag urenlange storing. Vandaag dan toevallig niet maar ik word hier toch ook niet goed van
Ik heb wat besteld bij een Franse webshop (gewoon een bedrijf, geen eenmanszaakje ofzo) en wil dat terugsturen. Krijg ik een mail dat ze vanwege de vakantie pas na 16 augustus retouren gaan verwerken en dat dat dan 15 dagen in beslag kan nemen. Ja is goed ik wacht wel een maand op mijn geld.
Mijn vriend lag er rondom de overgang van winterkaart naar lentekaart, maar net niet lang genoeg. Was oprecht teleurgesteld want was zo nieuwsgierig.
Tilburg is top! Mijn moeder ligt er helaas regelmatig in en ze krijgt echt lekker eten op mooi servies.
Ik heb zelf een jaar of 8 geleden in een ander ziekenhuis gelegen en dat was een en al treurnis. Cup a Soup en doorgekookt eten zonder smaak. Hoe mensen daar in hemelsnaam op van moeten knappen is mij een raadsel.
Al die opladers en kabels wat bij , mobiel ipad, laptop horen. Ik kocht vandaag vrij spontaan een nieuwe ipad, en dat moest ook want het scherm was kapot van dat ding en weetikveel. Maar daar zit dus weer een andere adapter/plug-in in als die van 2017 ofzo? En misschien komt dit ook omdat dit de eerste dag van mn ongestelheid is maar die al die snoeren wtf! Whaaaa. Mijn chaotische aard kan daar niet zo goed tegen haha
Alle iPads hebben nu USB-C toch? Dat is de nieuwe Europese standaard, dus dat zit voortaan op alles, je ergernis is hierna voorbij
Weetikveel! Ik deed nog met 1 uit 2016! En ik wilde helemaal geen nieuwe. Nog steeds niet want ik speelde daar altijd een spel op. Volgens mij heeft mn moeder een vrij nieuwe met een andere plug in. Ik weet niet of we over hetzelfde praten haha het is ook een hele lame ergernis.
Ik wilde inderdaad ook al zeggen dat ik juist goede ervaring heb met ziekenhuis eten. Maar dat was ook bij jbz! Vond ook zo handig dat je gewoon even kon bellen en dan kwamen ze. Echt net een restaurant haha.
Dat Tele2 me geen abonnement laat afsluiten en ik daar nooit eerder een abonnement heb gehad, wil ook een abbo onder de bkr grens dus dat is het ook niet:s
Over abonnementen gesproken, mijn contract loopt bijna af dus ik wil sim only nemen. Kan dat bij mijn provider alleen voor minimaal een jaar en ik wil ook niet switchen naar een ander ivm de korting die ik heb op mijn internet/tv abbo.
Dat ik voor de 4e keer op rij hetzelde eten krijg in het ziekenhuis. Las het hierboven al voorbij komen, maar pffff. Ik wil eigenlijk niet zeuren want ik ben blij en dankbaar dat er überhaupt wat is voor me (ik moet glutenvrij eten), maar man Keuze uit gekookte aardappels (zonder jus) of als ik geluk heb droge rijst, doperwten en wortelen (waarom ik maar kan kiezen uit 1 soort groente is me een raadsel? Mijn overbuurvrouw had tuinbonen gisteravond, en groente is eigenlijk altijd gv) en kipfilet of runderlapje… Ik kan het doorgeven via een tablet, dus kan ook niks anders aanvinken… misschien vandaag toch maar vragen of mijn man iets mag/kan meenemen van huis.
Oh en ik erger me aan mensen die snurken. Zelfs mn oordopjes houden het niet tegen hier
Ik weet niet waarom je in het zh ligt maar ik wens je heel veel beterschap! Heel naar van dat eten en de snurkende mensen. Hopelijk mag je snel naar huis en kan je bijkomen🥰