Deze Facebook teksten van de makelaar hier in de buurt. Hou op.
Ik heb sinds gisteren ineens een pijn bij mn nek/schouderblad aan 1 kant. Echt niet leuk meer. Het kwam ook ineens toen ik aan het einde van de middag aan het douchen was?? Totaal onlogisch ook. En een nachtje slapen heeft ook niet geholpen. Dit is de grote aftakeling zeker
Ik heb recent ook 3 weken gelegen (net 2 dagen thuis, hopelijk jij ook snel!) en eten meenemen mag altijd. Zelfs thuisbezorgd werd hier aan de lopende band gedaan als iemand het voor je kan halen bij de ingang. Ik ben vegetariër en dat is ook zooo moeilijk voor sommige. En ik heb de ervaring met 5 ziekenhuizen dat ze zelf eten meegeven prima vinden, als je het maar doorheeft. (Want mijn ziekenhuis ging dreigen “je eet niet!!! Hier is een diëtist en je moet sonde voeding!!” How about no )
Heb je een koelkastje op de kamer? Daar had ik ook wat fruit enzo in want dat kreeg ik bij godsgratie 1x per week
Dat mensen nog steeds denken dat ze mijn achternaam kunnen spellen en dus niet vragen hoe je het schrijft. Terwijl het al-tijd fout gaat als ik het niet spel en zelfs met spellen gaat het soms nog fout. Net weer achter iemand aan kunnen bellen met de vraag waarom ik nog geen mail gehad en toen bleek dat ze mn naam totaal verkeerd geschreven had. Zo irritant.
Ik heb zelf nooit gesnapt ook wat er nou zo moeilijk aan in, maar zodra mensen hem zien of horen krijgen ze echt een error en lukt het nooit om m uit te spreken of goed te schrijven.
Wow shocking!
Ik loop vaak een wandelroute hier in de buurt van ongeveer 5 kilometer, en ik kom altijd mensen onderweg tegen die decked out zijn alsof ze de kilamanjaro gaan beklimmen. Kom op Carlo je loopt een rondje door de polder even rustig aan met je Beversport obsessie.
Dat ik vroeger nul interesse had in make up en nu de experimenteerperiode waarin iedereen lelijk was gemist heb
Dat doe ik, dus nu zie ik eruit als Elizabeth holmes in slechte theranos tijden
NO
Same here, ik wil zo graag eyeliner kunnen maar het lukt me niet
En dan is het probleem niet eens de wing want daar ben ik nog niet, ik krijg het gewoon niet boven mijn oog
Gelliner is veel fijner dan zo’n vloeibare imo
HahHaha doet me denken aan Peter Gillis die in die serie een sponsorloop ging doen, uitgerust met een of ander drinkvest ofzo en weet ik veel wat voor spul allemaal. Ik dacht nou ben benieuwd. Ging t om 5 km dat lopen kinderen in de Vierdaagse hahaha
Godver ik had iets van 4 kant-en-klaar maaltijden gekocht voor de vriezer. Nu eet ik de eerste en het is zooooo goor. stomstomstom
Welke zijn het? Dan weet ik dat ik die niet hoef te halen.
Ik dacht… lekker inslaan want bonus en vriezer leeg en dit soort dingen lust ik altijd wel. Maar het is zo ontzettend romig, je proeft bijna de koe zegmaar🤣 En hele hompen kaas en harde broccoli… ik hoop dat mijn vriend het lekker vindt en anders de buren ofzo.
Dat NPOstart altijd problemen lijkt te hebben.
Dat ik 59 pagina’s aan jurkjes afgezocht heb op zalando en er letterlijk geen enkele bijzit die ik én leuk vind én enigszins bij mijn figuur past Heel mooi al die blote ruggen en strappy bandjes maar da’s echt een no go met mijn boobs. En als het wel geschikt is om bh onder te dragen is het meteen zo degelijk
Een leuke collega maakte echt een kut opmerking vandaag over hoeveel dagen mijn baby naar de opvang gaat en dat ik daarom niet moe kan zijn?
Ze moet der bek houden.
Al gaat je kind de hele week naar de opvang inclusief au pair thuis. Als je moe bent, ben je moe
Dat een leuke collega mij nog niet heeft gefeliciteert. Hij heeft afgelopen weken aan iedereen vertelt dat ik jarig ben.