Ja nu achteraf wel 100000 comebacks bedacht maar moment zelf alleen maar gelachen als een debiel
Ja mijn moeheid komt ook niet van mn baby want die slaapt van 19:00 tot 08:30
Gewoon stomme boomer opmerking
Dat een ov kaart blokkeren zoveel gedoe is. Ik ben hem net verloren, maar hij staat op reizen op rekening dus niet zo chill als iemand hem vindt.
Maar om hem te blokkeren moet je dat ding aan een account hebben gekoppeld. Dat had ik blijkbaar met mân vorige wel gedaan, maar ze voegen dus niet automatisch een nieuwe kaart toe aan je account (nadat de vorige is verlopen). En ik weet de vervaldatum niet uit mân hoofd, kaartnummer wel. Maar kan er alsnog online niks mee. Dus nu ga ik zo maar bellen op kantoor. Maar hoezo is dit zo stom geregeld
Ik had laatst precies hetzelfde! Aan de telefoon was het heel snel opgelost maar ze moeten toch overspoeld worden door telefoontjes hierover. Snap niet dat ze nieuwe kaarten niet automatisch aan je account koppelen of als je de nieuwe kaart ontvangt duidelijk aangeven dat je moet koppelen bij mijn OV chipkaart en dat koppelen aan je NS account niet genoeg is.
Ik heb wat geretourneerd aan H&M, en van de 5 stuks hebben ze maar 1 artikel retour gemeld, en geven aan dat ze de rest niet ontvangen hebben, en ik dus geen geld terug krijg.
Het zat in 1 doosđ€Ź
Ik heb nieuwe slippers en ik heb door dat bandje tussen je tenen meteen een blaar tussen mân grote teen en tweede teen. En ik heb echt duizend keer liever gewoon een blaar op mân hiel, wat is dit verschrikkelijk irritant.
Heb je het retourbonnetje nog? Daar staat het gewicht op als het goed is.
Nee, met instabox krijg je alleen een bewijsje dat ze het opgehaald hebben helaas
Ik denk altijd dat de zomer mân favoriete seizoen is en ik hou ook van die lange avonden dat je nog eindeloos buiten rond kunt lopen zonder jas en sowieso zonnig weer is humeur +100. Alleen met die temperaturen richting de 30 word ik super lamlendig, en heb ik amper ergens echt energie voor, sporten is niks, mijn huis koelt voor geen meter af dus slapen is een helâŠmaar het allerergste zijn die KUTWESPEN. Ik blijf gewoon panisch voor die beesten en kan echt niet rustig buiten zitten met van die beesten om me heen
Ongevraagde tip:
Heb je al eens geprobeerd om koffie te verbranden als trucje tegen de wespen?
Ongebruikte koffie (geen oplos) in ovenschaaltje en wat aangestoken lucifers in leggen.
Die rook verdragen ze niet en de meeste mensen vinden het niet storend.
Nee nog niet, ga ik onthouden! Zullen ze alleen niet echt waarderen op een terras ofzo he
Op mân eigen balkon heb ik er gelukkig tot nu toe weinig last van (afkloppen). Misschien geluk, misschien helpt het nep wespennest dat ik heb hangen, haha
Ah ja, kan alleen maar thuis idd.
Ik las toevallig vandaag dat je zoân val juist niet bij je terras of vlak bij de deur moet hangen: Parool over wespen
Maar gezien het bij jou lijkt te helpen hoop ik het nu niet te jinxen ofzo.
Nee het is juist geen val. Ik had ook geen idee dat het bestond, haha. Mn collega kwam er ooit mee dat hij zoiets in de tuin had hangen @Bill
Het idee erachter is dat wespen territoriaal zijn oid en daarom dus wegblijven bij andere wespennesten.
Ik las trouwens ook dat wespen niet van de geur van lavendel houden dus misschien moet ik mn inner Thierry channelen en op zoek naar lavendelparfum of lavendelzakjes aan mn oren hangen
Oh lekker gelezen van me. Dan heb ik helemaal niets gezegd .
Ik ben benieuwd wij hebben er sinds vanmiddag ook 1 hangen! Vriendin kwam ermee aanzetten dat dat bij haar goed werkte. (Zoân nep wespennest dus).
Aan dat alle kleding voor kleine borsten is gemaakt.
De Nederlanders op reis in Frankrijk. Ze zijn overal en hoor alleen maar Nederlands. âMeeeeeeuuuussssjeeuuu, sje veeeuuuu één bierâ
âHenk, vraag gewoon bier in het Frans of Engelsâ
âJa Anita, sorry maar zo verstaat ie het ook wel met dat tering Frans altijdâ
Mijn rugacne waar ik na 15 jaar nog steeds geen oplossing voor heb gevonden. Ik was mijn kledingkast aan het opruimen en ik deed even een badpak aan en toen was mijn laatste hoopje zelfvertrouwen weer eens weg.
Echt he! Mijn moeder stuurde van de week een foto van een leuke blouse, dus ik reageerde leuk maar ik kan geen blouse aan met mijn borsten. Stuurt ze nog doodleuk terug: ja dan moet je wat aan je borsten doen!
Ehm nou nee misschien moeten er gewoon fatsoenlijke blouses worden gemaakt
Als ik een maat groter neem is het overal te groot en mijn eigen maat dan knappen de knoopjes met adem halen