Waar erger je je aan? #13

hahaha dan moet je wat aan je borsten doen, die vrouw heeft je die dingen nog wel gegeven :cry:

5 likes

Hahah ja ze heeft zelf ook een volle boezem dus ik denk dat het gewoon een random antwoord was :joy: Ik moest er zelf wel om lachen van wat zeg jij nou.

2 likes

Zo herkenbaar… ik kan ook nooit leuke blousjes kopen. Ben dan weer zo blij dat mn moeder kleermaakster is en ze blousjes voor me kan maken, maar ik wil er ook gewoon wel eens een kunnen kopen

3 likes

Misschien kan ik je ergernis verlichten door te zeggen dat wikkeljurkjes echt zo mooi staan juist met wat grotere borsten!
Ik moet er een hemdje onder doen en dan ziet er alsnog leeg uit :joy:

6 likes

Nee die dingen vind ik vreselijk. Zittrn mn tieten braaf op zn plek plopt mn poes eruit.

16 likes

Hahah ja dit is ook een struggle hoor. Wikkeljurkjes wikkelen tot in mijn nek door gebrek aan vulling.

4 likes

Zo, maar even serieus. Die wikkel jurkjes zijn zĂł kort. Als je gaat zitten dan open je letterlijk de gordijnen naar je poes.

Echt m’n droomjurkje voor een bruiloft gevonden, kan ik er niet mee zitten.

6 likes

Fietsen met die dingen is ook niet te doen haha. Het is dat ik er altijd een broekje onder draag, maar anders flash ik alles en iedereen :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Wat een ellende he? Ik zie echt op tegen een volgende keer vliegen, krijg al stress als ik er aan denk.

Heb je jullie bagage wel terug? Zag van de week wat foto’s van de puinhoop aan koffers op Kastrup :flushed:

3 likes

Ja ik maak elke keer weer de fout om een wikkeljurkje of -bloesje te kopen maar dan heb ik het aan en denk ik: o ja… hier heb je borsten voor nodig. :weary:

8 likes

Gelukkig!!
Ik heb hier al een paar keer gelezen dat mensen er met een uur doorheen waren, maar toen ik er was was het ook een drama. Ligt inderdaad waarschijnlijk aan de tijd van vertrek.

Echt precies hetzelfde als hoe het bij mij ging, maar ik was pas 5 minuten voor vertrek bij de gate. Wij vlogen ook op een vrijdag (zelfde vlucht natuurlijk, die gaat niet zo vaak vanaf Eindhoven), vast een populaire dag voor vakanties en weekendjes weg.

2 likes

Vind de huidige trend met split in het midden aan de voorkant ook echt een verschrikking. Gratis peepshow.

4 likes

Ik denk dan altijd dat het bots zijn.

1 like

We hebben 2 nachten in echt een leuke airbnb gezeten alleen we zijn ook 2 nachten op muggenjacht geweest man man ben helemaal lek geprikt. En daardoor alles dicht gelaten dus bloedheet.:hot_face:

2 likes

Gister heel de dag gelopen en toen heb ik met de nagel van de ene teen in de teen ernaast lopen prikken kennelijk. Nu zit daar een wondje, maar leek gisteravond niet zo erg. Werd ik vanochtend wakker en kon ik amper op die voet/teen staan en blijkt het wondje te zijn ontsteken. En ik zou vandaag weer heel de dag gaan lopen, ik wens mezelf succes…

En waar ik me dan ook aan erger is dat ik geen pleisters bij me heb en in de b&b om een pleister vragen zou wel kunnen, maar verwacht niet dat ze van die sensitve/hypoallergene pleisters hebben en met een gewone pleister krijg ik geheid een allergische reactie

1 like

Ik slaap met een slaapmasker maar inmiddels heb ik geen wimpers meer over :rage:

Irritant is dat hè! Ik heb daarom een 3D slaapmasker gekocht. Die hebben een bolling waardoor die niet tegen je wimpers aanzit en je je ogen ook gewoon open kan doen zonder dat je dus in het licht kijkt. Kan je gewoon bij Etos kopen.

2 likes

Ik weet niet of je op tips zit te wachten en wat je allemaal al geprobeerd hebt. Maar ik kan me herinneren dat Serena van BeautyLab ooit op haar blog iets had geschreven over bietensap als remedie voor acne (volgens mij had zij het ook met name op haar rug). Wie weet kan het je helpen?

1 like

Ik heb er ook een met een bolling, maar misschien niet bol genoeg. Ga eens kijken naar een andere :grin:

3 likes