Waar erger je je aan? #13

Nja het is aan de ene kant ook welverrekte moeilijk en duur en onhandig om voor zoveel verschillende mensen kleding te maken die echt past.
Het kost ook best wel wat tijd om kleding te ontwerpen , doorpas model laten maken , checken of t goed is , te laten produceren.
En zeker nu met die fast fashion moet het allemaal snel snel.

Maar dr zijn tall, petite , en plussize lijnen. Waar zijn de big boob lijnen?

3 likes

Asos heeft een collectie voor grote borsten. Ben de correcte naam kwijt.

3 likes

Fuller bust!

2 likes

Hoe verzinnen ze het?!

6 likes

Ja het is gewoon stom dat dingen in verhouding niet kloppen. Ik heb een D cup maar in combinatie met bijv een maat M/L/XL klopt dat gewoon vaak niet bij bepaalde kledingstukken. Een vriendin van mij heeft vaak een maat S maar wel met een D/E cup. Het is niet hoe kleiner de maat hoe kleiner de borsten of andersom hoe groter de maat hoe groter de borsten.
Het is ook heel lastig om voor elk lichaamstype de juiste maat te maken, maar het is wel opvallend dat vaak bij de borsten (welke cupmaat dan ook) het probleem is met kleding.

Het heeft mij ook jaren geduurd voordat ik push up bh’s droeg want ik dacht altijd dan zijn ze nog groter. Maar ondertussen draag ik de boobies met trots de lucht in :joy:

5 likes

Het niacinamide serum van The Ordinary heeft mij hierbij ontzettend geholpen, misschien iets om uit te proberen?

5 likes

Ik ga stuk. Opzich vind ik het wel chill als er ook sexy jurkjes zijn voor grotere borsten want ik draag wel zulke jurkjes. Maar ik moet er nog wel mn bh in kunnen verbergen… ik kan mijn meloenen niet los laten hangen haha

2 likes

Een vriend van mijn vriend verblijft hier nu al serieus bijna een week en het is hartstikke gezellig geweest hoor, maar ik ben er nu eerlijk gezegd wel klaar mee. Ik wil gewoon mijn huis weer terug :sob:

7 likes

Dat altijd op het moment dat ik een cadeau in wil pakken, het rollen cadeaupapier spoorloos zijn. Man is nu nieuwe halen, waarschijnlijk kom ik morgen de rest van het cadeaupapier weer tegen. Om dan te denken oke nu leggen we het op die plek, dat is echt een goede plek ervoor. Om het dan weer niet te kunnen vinden :sweat_smile:

3 likes

Ik heb weleens vaker gehoord dat veel tet lastig is maar ik lees dit echt zo: :exploding_head::fearful:

1 like

Dat ik een paar dagen een paar dezelfdd nummers steeds draai. En dat ik die nu zat ben. Maar niks anders hits the spot zoals die nummers…

5 likes

Ik heb last van jetlag door nacht diensten en heb vandaag mijn 2e boosterprik gehaald en voel mij alsof ik drie dagen achter elkaar heb lopen zuipen.

alle interrailers zonder zitplaatsreservering😔

1 like

Hoezo?

Herkenbaar ik heb hetzelfde! Ik heb vandaag azelaic acid gekocht van the ordinary. Dat zou moeten helpen bij roodheid en puistjes

3 likes

Ik heb echt mn droom vakantie hotel gevonden maar het is zo duur. En nu kan ik niet meer naar andere hotels kijken omdat die geen babyfoons hebben die werken door het hele hotel

11 likes

Ooh maar deel even dat hotel, love you hoge standaarden en goeie tips altijd!

Dat ik in mijn supermarkt geen 330 ml Coca Cola blikjes meer kan kopen. Alleen 250 of minder. Ligt dat aan mijn supermarkt of is dat suikerbetutteling van de roverheid?

Edit: dat laatste vind ik eigenlijk best een prima ding MAAR NIET VOOR MIJN COLA

5 likes

Family hotel (ja :face_vomiting:) Am.arin heet het! Niet het meest luxe ooit maar het lijkt me zo chill met een baby qua faciliteiten

1 like

omdat alle internationale treinen nu bomvol jongeren zitten met uitpuilende backpacks en stinkvoeten op de banken, meestal zonder zitplaats waardoor er ALTIJD gezeik is met je eigen (gereserveerde) zitplek vinden ā€œoh sorry wist ik niet ik mag hier toch gewoon zittenā€ of ze doen alsof ze je niet horen, en wil je naar de wc dan struikel je gegarandeerd over een stapeltje slapende tieners heen in de tussenstukken

(ps ben verder pro treinreizen maar ik kom hier voor m’n rust​:sob::sob::sob:)

7 likes