Dat schap is hier ook al weken leeg idd!
Ik heb sinds 2 jaar ofzo gisteravond een kapsalon gegeten, en ik weet dat ik er niet goed tegen kan maar dat ik al de hele ochtend naar de wc moet van onder had ik niet verwacht, zoān spijtš„² en het is ook niet even alles in 1 keer het blijft gewoon rommelen ben dr helemaal trillerig van.
Dat ik al weken meerdere keren per week ergens een allergische reactie op heb met echt mega dikke rode gezwollen jeukende ogen en geen druppels helpen. Doet ook zeer nu op die huid en word er echt gek van.
Ik dacht dit ook tot ik er achterkwam dat de 330ml nu ook in langere smallere blikjes zitš¤¦š¼āāļø
Een vriendin van mij moet vanwege medische redenen regelmatig eten alleen neemt ze nooit ff iets in haar tas mee. We hadden vandaag om 13:00 uur afgesproken om in een park te wandelen en ik zei nog heb je dan al geluncht? Ja heb ik al. Dus ik heb om 12 uur ook al een broodje gegeten. Komt ze net aan zegt ze na 10 minuten ja ik moet zo wel ff wat eten
Dus ik ben nu maar lekker in de zon gaan zitten terwijl zij terug is gelopen naar een AH. Ze begon al gelijk ja zullen we zo ergens gaan lunchen? Nou nee dat heb ik dus al gedaan.
Ik snap echt niet waarom ze niet gewoon ff zelf wat mee neemt als je weet dat je lichaam dat nodig heeft.
Haha ja dat heb ik wel gezien, is veranderd idd.
Hebben ze hier even gehad maar nu al weken max 250 ml.
Mān Uber Eats bezorger moet mān eten ophalen, maar beweegt niet? Ik dacht eerst dat het gewoon niet werkte, maar ik zie haar wel steeds een mini stukje bewegen en dan weer terug. Vraag me echt af wat ze aan het doen is. En ik erger me ook aan mezelf dat ik haar alsnog fooi en een goede recensie wil geven omdat dit pas haar 3e bezorging en eerste review wordt volgens de app, terwijl ik eigenlijk zoiets heb van mān eten staat daar gewoon koud te worden.
Dat iedereen altijd maar ergens wil lunchen als we afspreken, of samen wilt eten. Ik vind echt niets relaxts aan eten met een baby in huis en wil dus alleen maar buiten de deur met baby wat eten of drinken als mān man mee is. Anders ben ik heel de tijd bang dat ze wakker wordt en dār weer moet vermaken. Also, buiten de deur eten is vet duur en ik eet vegan en zo fantastisch vind ik de lunchopties niet (en je bent toch altijd wel 15⬠kwijt)
Maargoed ik zeg dit ook altijd hoor, dus doe het niet zo vaak meer. Maar dan willen mensen om 12 uur smiddags afspreken als ik al gezegd heb dat ik niet wil lunchen. En daarna stellen ze alsnog voor om te gaan lunchen
Ik heb dat ook wel eens gehad en toen ben ik het zelf maar gaan halen (uur later ofzo) excuus van de bezorger was dat hij de bestelling niet zelf had geaccepteerd ofzo. Lijkt me raar.
Ja ik vind het bij Ubereats altijd zo gek werken dat je soms ergens kan bestellen en dan geen bezorgkosten hoeft te betalen omdat een bezorger soort van langs jouw huis komt onderweg naar iemand anders die besteld heeft. Ik baal dan altijd als iemand anders daar gebruik van gemaakt heeft en ik dan dus wel bezorgkosten heb betaald maar mijn eten dus langer onderweg is en meer afgekoeld omdat er onderweg nog wat afgeleverd moet worden bij iemand anders. Zou het eerlijker vinden als degene die de bezorgkosten betaald heeft zān eten als eerst krijgt maar ja dat is dan weer lastig met de route denk ik.
Oh ja dit haaaaaat ik echt zo erg! Ik heb ook heel vaak dat het dan niet eens op de route naar mijn huis ligt, maar een adres in de andere richting is. Wie verzint dat? Ik wil daarom ook nooit meer bij Uber Eats bestellen, maar waar ik net bestelde kun je alleen via Uber Eats bestellen
Er staat dan iets van ābestel binnen 5 minuten voor gratis bezorgingā, en dan telt die timer af. En als je zelf dus de lul bent omdat iemand anders dat heeft gedaan merk je dat pas als je eten onderweg is. Dan staat er iets van āde bezorger heeft vanwege een andere bestelling een extra stop onderweg en komt iets later aan.ā
Ik zag ze vandaag bij de lidl nog volop staan.
Oh ja dit is echt zo hatelijk. Ook de reden dat ik zo weinig mogelijk via ubereats bestel.
Aan Budbee. Ik heb iets laten leveren in een box maar altijd als ik dan wil retourneren dan kan ik alleen een box in mijn oude woonplaats kiezen en niet degene 100 meter hier van huis. Ik heb het wel daar opgehaaldš„“. Was de vorige keer ook al. En de klantenservice reageert binnen een paar uur nou ben benieuwd. Je kan ook nergens je adres wijzigen ofzo zodat ie wel in de buurt kijkt. Ja ik kan die box hier wel opzoeken maar m dan niet kiezen ofzo. Pfff gezeur haha
Dat ik bij de kapper een klant heb voorgelaten die haast had en nu 1.5 uur van mijn leven kwijt ben
Dat er in mijn twee maand oude hoeslaken al een gat zit
Hier de schuldige:
dat bovenkleding van Uniqlo altijd zo raar/lelijk valt (iig bij mij)??? vooral de truien/long sleeves zien er echt niet uit hahaha
Ik stond met een kar boodschappen in de rij voor de kassa, was er een pinstoring en ik had geen cash. Vriend nog naar buiten gegaan om te kijken of hij ergens geld uit de muur kon halen, maar twee automaten buiten gebruik en eentje in een Bruna die al gesloten was. Dag boodschappen
Mensen die net na het hekje in de supermarkt stil blijven staan om na te denken wat ze nodig hebben. Hallo ik wil ook graag naar binnen aardbeien halen, doe even een stap naar rechts