Waar erger je je aan? #13

Oh ik haat dat zo erg. Of als mensen precies voor een schap alles rustig bekijken. Karretje strak naast zich.
Ik weet wel wat ik wil hebben sgat even aufsodemieteren.

12 likes

Ja precies dat!! En dan geërgerd zijn omdat je er dan even bij wil. Dodelijk irritant

1 like

Hier ook een supermarktergernis.
De winkel staat nu continu vol met bosjes toeristen die paden en schappen blokkeren. En het is net een zwerm sprinkhanen waardoor vanalles wat ik nodig heb is uitverkocht

5 likes

Uberhaupt mensen die stil (gaan) staan op de meest onhandige plekken. En van al dat geouwehoer in de supermarkt word je toch ook helemaal gek

8 likes

Sta ik in de ingang van een restaurant te wachten op iemand van het personeel om me een plekje te geven, komt er 1 of andere Portugese toerist die mij voorsteekt gewoon om mee te delen aan het personeel dat ze even een drankje gaan doen en daarna terugkomen?:sweat_smile:

1 like

Ik heb m’n nagels laten doen, maar ik vind de vorm zo lelijk. Ze zijn veel te vierkant en nu lijken m’n nagels van m’n duimen net stompjes.

2 likes

Aan 2 vrouwen in de trein die niks beters te doen hebben dan iedereen en alles wat buiten loopt te beoordelen.
Maken zich ook helemaal druk om een gezin wat blijkbaar op vakantie gaat en veel koffers bij hebben. Mens je kent hun niet.
Nu staat er ook een helemaal op om uit t raam te gluren haha hou op hoor.

3 likes

Vandaag poging 3 via de HM klantenservice, dit keer via de chat. Telefonisch deden ze zo moeilijk en zij zei gelijk wat vervelend, ik ga het direct voor je crediteren.

1 like

Ik had een shirt besteld en de maat die het model aan had gekozen want onze lichamen kwamen wel overeen. Komt het shirt binnen probeer het te passen maar kan het amper aan en gelijk kan ik alleen maar lelijke dingen over mezelf en mijn lichaam denken. Check ik het label hebben ze twee maten kleiner toegestuurd :smiling_face_with_tear:

10 likes

Helemaal terecht tijdstip en activiteit, maar er is aan de voorkant én aan de achterkant iemand vlakbij aan het schuren en waar je ook gaat zitten: je hoort beide geluiden tegelijk. Ik voel me nu helemaal overprikkeld en heb zo’n hoofdpijn én kan het niet ontvluchten want zit in quarantane.

3 likes

Buren die zich met mijn voortuin bemoeien. We zijn zaterdagavond teruggekomen van vakantie en toen zagen we al dat er nogal wat gegroeid was in de tijd dat we weg waren. Die dagen erna nog geen zin in gehad om er wat aan te doen. Nu delen we een klein stukje voortuin met de buurman. Zag ik hem net onkruid trekken, al wat verder ons stuk in dan voor zijn eigen huis. Ik was de keuken aan het schoonmaken en ik negeerde dit eerst maar even. Klopt ie op het raam en zegt dat er buren zijn die het geen kijk vinden, of hij nog even moest doorgaan. Doe wat je niet laten kunt, maar ik zou daar niet in de volle zon onkruid gaan staan trekken. Uiteindelijk heeft ie het nu ook maar opgegeven.

5 likes

Aka hijzelf

10 likes

Met mijn moeder winkelen is echt altijd van: die broek ga ik kopen als ik ben afgevallen!!! Je zit vanavond gewoon weer lekker te snaaien (wat ook mag) dus koop gewoon kleding in je maat denk ik dan.

3 likes

Ik heb in drie dagen al van twee verschillende recruiters appjes gekregen omdat ik me 10(!) jaar geleden eens ergens heb ingeschreven en interesse had in een bepaald soort functie. Ik kan natuurlijk nergens vinden in welk account ik ooit ergens een telefoonnummer had opgegeven. :weary:

1 like

Dan moeten de buren lekker niet kijken :ok_hand:

2 likes

Stond een zak maltesers op de salontafel, baby pakt die zak en strooit ze over het kleed terwijl ik niet op let. Hond en baby hebben de tijd van hun leven en ik heb geen chocolade meer voor vanavond :smiling_face_with_tear:

4 likes

En je hond leeft nog wel? :joy:

4 likes

Maltesers kun je nauwelijks chocolade noemen. Maar toch even langs de dierenarts gaan

2 likes

Is niet nodig. Hoogstens bellen, maar je moet hem een nachtje in de gaten houden en water bijhouden

2 likes

Dat mensen met de meest basic smaak in decor denken dat ze een Instagram account nodig hebben voor hun huis/verbouwing.

Dit heb ik uit twee keer scrollen door een hashtag gehaald.

En nee ik ben ook geen decor-ster en ik vind het ook niet lelijk, maar vooral ontzettend saai.

12 likes