Waar erger je je aan? #13

Mijn rijtjeshuis is helaas kleiner dan dit. En we hebben geen visgraat.

2 likes

Lol #tuininspiratie bij die tweede. Vooral tegels en een strookje kunstgras, nee bedankt

3 likes

Vast en zeker om interieur deals te krijgen, ik heb er ook over na gedacht een IG te starten in het nieuwe huis, maar ik heb er geen energie en tijd voor dat bij te houden

Oh heerlijk irritainment dit

Edit: die eerste wordt gevolgd door onderhoudsarmoe :joy:

1 like

Ja daar had ik die ook van haha, en toen ging ik nog even doorzoeken.

3 likes

Ik snap niet dat echt je ideale idee is bij een leuke kinderkamer. Het doet me denken aan een hotel toilet??

Edit: en hoe vaak kan die 1e vanuit 300 hoeken dr bank en eettafel fotograferen zeg, het is gewoon knap eigenlijk

2 likes

Aan mailtjes van Unive dat ik weer eens een takkehoog bedrag mag betalen voor zorg/onderzoek. Ik vergeet altijd dat bijna alles zoveel kost. Ik wil eigenlijk nog weer naar een psycholoog maar ik zou het bijna laten vanwege weer honderden euro’s. Kutzooi.

1 like

Haha ja precies zo’n dertien in een dozijn restaurant of hotel.

Ook leuk die spiegel boven het aankleedkussen. Kun je nog even reflecteren op je keuze voor een kind als je weer eens poep aan je handen hebt.

7 likes

Vraag me altijd af hoe het bij dit soort instagrammers toch altijd zo opgeruimd is

2 likes

Het is in principe alleen eigen risico toch? Dat is inderdaad veel geld maar niet meerdere keren per jaar honderden euro’s. Of kom je uit België? Edit - al loopt je verzekering dan niet via Unive denk ik

Dat iemand in een bieb boek allemaal aantekeningen heeft lopen maken met grijs potlood. Gum dat ff uit joh. Of beter schrijf gewoon niet in een boek.

8 likes

Ik vind alleen die laatste nog wel leuk, maar dat is dan ook mijn stijl. Zo lekker 12 in een dozijn met een kek behangetje haha. De rest is gewoon echt saaaaii.
Ik vraag me dan ook af of ze dat voor de spon doen, en of er ook nog geleefd wordt in zo’n huis, want je ziet nooit ergens 1 prul liggen. Dat vind ik dan weer irritant.
Wel handig trouwens, je maakt in 1 keer honderd foto’s van je huis en kunt daar een jaar mee vooruit qua dingen posten.

1 like

Alleen eigen risico klopt, maar ik heb/had dat vrij hoog staan. 2 jaar geleden in een burnout geraakt, psycholoog was 2x bijna 1000euro en dit werd in 1 jaar gedeclareerd, van het jaar ervoor en 2 maand later van dat huidige jaar. Dus ja dat kan zeker wel.

En nu dus weer bijna 600 euro van een lichamelijk onderzoek. Top

3 likes

Maar misschien is het dan handiger om je eigen risico op 385 te zetten toch? Dan heb je dat niet

1 like

Dat klopt, maar ik had die burnout niet echt ingepland had daarvoor nooit medische/mentale zorg nodig. En had toen geen energie (:grimacing:) om me te verdiepen in verzekeringen aanpassen.

Had het voor dit jaar dus al wel wat naar beneden gesteld maar inderdaad nog maar lager volgend jaar. (al verschilt het volgens mij niet veel met de maandelijkse lasten die dan weer heel hoog worden).

2 likes

Nu! Het is altijd kutter 's ochtends

6 likes

Oh de fijne schoner geur is dan ook direct naar de maan :sob:

2 likes

Morgenochtend ben je blij met jezelf

3 likes

Haha een vriendin van me vroeg zich ook altijd af hoe het kan dat mijn huis altijd spic en span is. Toen heb ik maar uitgelegd dat ik alles opruim zoals ik dat vroeger met mijn slaapkamer deed: ik ruim alleen op daar waar visite komt en al mijn troep ligt op plekken waar niemand komt.

17 likes

De eerste twee lijken wel kopieën van elkaar.

Hebben wel allemaal dezelfde tuin trend kunstgras met wat kiezelstenen en wat palmen.

Ze hebben ook best veel volgers, terwijl het doorsnee interieurs zijn. Elke keer bijna dezelfde foto’s zijn maar dan net vanuit een iets andere hoek.

3 likes