Waar erger je je aan? #13

Ik wou helemaal bijkomen van m’n jetlag zonder te slapen met oordopjes maar nu is er een hele grote brand hier in de buurt waardoor ik constant tatuta hoor. Toch maar oordopjes in zo.

Oh en dat de tapas van de jumbo 3 voor 6 euro is geworden ipv 3 voor 5!! Inflatie ten top.

2 likes

Bij de AH zijn die bakjes gewoon kleiner gemaakt en dus minder erin :unamused:

Één van mijn katten die de bank als kattenbak gebruikt. Word er helemaal gek van, al tig verschillende sprays gebruikt, gisteravond de bank helemaal ingesopt met Biotex groene zeep, ga ik vanochtend op het enige nog schone stuk zitten en ja hoor, midden in de zeik. En ik voelde me net eens fijn en comfortabel in de jurk die ik aan had. :sob: Ben in staat om nú een nieuwe bank te kopen.

Dat je de radio aanzet en dat je direct rolf tandjes hoort kraaien op de vroege ochtend :cry:

4 likes

Dit heb ik dus allllltijd. Zo fijn om te douchen en m’n haar te wassen maar dat hele gezeik van in een klamme badkamer te föhnen en te doen :weary:

6 likes

Vervolg op m’n eerste klaagzang: hele huis stinkt nu naar rook

3 likes

Ohh dat scheelt nog iets idd! Nog erger is als je dat dan allemaal hebt gedaan en dan naar buiten stapt en het regent

4 likes

Oh dat is zo afschuwelijk. Die lucht. En dan ook nog op je kleren :sob:weet niet welke sprays je gebruikt maar mocht het niet werken heb ik een goeie tip voor een spray. Probleem is hier alleen dat de plekken zo lastig te lokaliseren zijn. Gaat hier om het vloerkleed dus zit echt met mijn neus op de grond te zoeken maar het lijkt of het overal stinkt :dizzy_face:

Ja herkenbaar, dat is bij onze bank ook zo. Echt om te janken gewoon, ik zie er tegenop om naar beneden of naar binnen te gaan omdat ik dan weer in die stank zit. Welke spray raad je aan? Deze spray hielp wel goed toen het nog wel goed te lokaliseren was maar inmiddels ook niet meer. Het meest recent heb ik deze gebruikt, die eventjes voor wat verlichting zorgde maar na een paar uur komt de urinegeur er weer doorheen. Ik zit eraan te denken een bedrijf in te schakelen om de bank helemaal te laten reinigen maar weet niet of hij überhaupt nog te redden is.

4 likes

Jaa ik heb dus die eerste. Vind die heel goed werken maarja dan moet je echt precies weten waar er geplast is idd :sob:.
Bij veel andere sprays komt de geur altijd weer terug idd. Denk dat er vast wel een bedrijf is dat je bank voorgoed kan reinigen maar wordt sowieso een dure grap. Echt een rotsituatie.

2 likes

Ik heb de ‘alle nare geurtjes weg’ spray van HG. Mijn hond zeikt regelmatig op het kleed en na een paar keer sprayen is het echt weg.

2 likes

Ik gebruik tegenwoordig creme en serum van de hema, naar aanleiding van dit artikel van Sproetonline en dat werkt voor mij erg goed.

Ik gebruik Skin booster, Sensitive dagcreme en Kalmerend serum

2 likes

Volgens mij is huidverzorging een eeuwenlange zoektocht tenzij je een probleemloze huid hebt :joy:

2 likes

Dit is gewoon een meme. Hoef je niks meer aan te doen.

6 likes

Dat Eneco eenzijdig besluit m’n termijnbedrag met 100E te verhogen. Ik begrijp dat het in de winter fucking kut gaat worden, maar ik kan in april een restbedrag prima betalen en wil niet per maand nog 100E meer kwijt zijn. Rot op.

3 likes

Ik ben echt onzichtbaar vandaag ofzo. Niemand reageert op mij op Whatsapp, zelfs mijn moeder niet. Hallo erken mijn bestaan :rage:

13 likes

Wat een clownerij, ik ga een nieuwe woning in mijn gebouw huren (dus zelfde verhuurder) en nu moet ik alsnog een verhuurdersverklaring bij hun inleveren haha. Dus ze geven een verklaring aan zichzelf, congrats for having me ofzo

62 likes

Q music… met hun mexican summer. Nu staat jody bernal op met que si que no. Very mexican ja.

10 likes

Ik moet zeggen dat ik deze ook nooit los gebruik. Ik mix hem altijd met of het serum of de creme. Los vind ik het ook niet fijn op mijn huid voelen.

Ik heb mijn bovenverdieping honderd keer gedweild met groene Biotex en uiteindelijk was het na veel ellende weg.

Ben je al met je kat naar de dierenarts geweest? Als hij/zij zo vaak op de bank plast, kan er iets aan de hand zijn: toegenomen stress of gezondheidsproblemen, misschien ook goed om urine in te leveren om te checken op blaasontsteking/blaasgruis, mocht je dat nog niet gedaan hebben!

4 likes