Waar erger je je aan? #13

Mijn favoriete collega is terug van vakantie en ze is nu helemaal ‘lieve Karl do not worry be happy :blossom::blossom::blossom:’ en dat vind ik echt vervelend. Normaal is ze lekker negatief en achterdochtig en dat is wat ik zoek in mijn 60+ vriendinnen

57 likes

Ach geef 't een paar weken, dan is de vakantie weer uitgewerkt en kunnen jullie vast weer lekker samen zeiken! :two_hearts:

9 likes

Ik zit al bijna 20 min in een trein die stilstaat omdat de conducteur te laat is :sob: ik wil gewoon naar huisss

1 like

Ahh shit, moesten jullie uiteindelijk lang wachten?

Ik zat gister om 23.30u in de trein te wachten tot we zouden vertrekken, toen er werd omgeroepen dat we allemaal de trein moesten verlaten, omdat ‘er geen conducteur beschikbaar was’. Toen konden we ook pas een half uur later weg met de volgende trein, terwijl ik gewoon wilde douchen en slapen.

Dit bericht heeft niets met je ergernis te maken maar ik ben wel benieuwd waarom je rode ui in een ijsbadje legt? Is dat ergens goed voor?

2 likes

Ik denk zodat je de andere helft die je niet gebruikt op dar moment vers houd.

1 like

Ik ben al 2 dagen wezen zwemmen met mijn kinderen bij een groot meer bij ons in de buurt. Nu liggen er al 2 dagen op een rij 3 jonge meiden op dezelfde plek. Ik heb op die 2 dagen ook 2 verschillende badpakken aan gehad en de eerste paar keer als ik dan vanuit de plek waar ik zit naar mijn kinderen loop en kijken ze allemaal en zitten ze over me te praten. En hier baal ik erg van want ben voor mijn doen veel aangekomen tijdens de coronaperiode maar de laatste tijd voel ik me iets zekerder over mezelf (heeft lang geduurd) en zij zorgen door dat praten dat dat dan even weer wordt neergehaald terwijl ik nog geen eens weten waar ze over praten. Misschien hebben ze het wel over mijn badpak ipv mijn gewicht?

3 ergernissen: dat ik te laf ben om er iets over te zeggen, dat ik nog geen eens weet wat ze zeggen en dat gelijk betrek op mijn gewicht en dat ik het gewoon sneaky vindt hoe zij doen, geeft mij een mean girls vibe

9 likes

Tieners zijn bitches door hun onzekerheid. Niets van aantrekken :heart:

19 likes

Een man op marktplaats die stuurt: ik kom dit en dit vandaag ophalen bij je. Wtf doe eerst een bod, ben niet eens thuis vandaag, misschien wil ik t niet eens aan je verkopen

6 likes

Groot muziekfestival in de binnenstad. De muziek is het ergste niet maar ik werd gisteravond echt gek van de gillende mensen buiten en de auto’s met knallende uitlaat die continu door mijn straat heen en weer rijden. En dit feest gaat nog 7 avonden door :sob:

We gaan een dagje weg met mijn familie, maar op die plek kun je geen eten kopen. Dus nu moet ik broodjes meenemen…en als ik ergens van walg is het sochtends eten inpakken en daar de hele dag mee te moeten sjouwen en opeten.

16 likes

Echt enorm verwend van me, maar ik pas daar mijn bestemming op aan :grimacing: Ik haat echt van die kleffe broodjes die geplet uit mijn tas komen.

3 likes

Hahaha ja ik zat in dezelfde trein :rofl: en allemaa gepropt in 1 treinstel

ik ben niet @Acculader maar ik doe het om de scherpe smaak te verminderen

2 likes

Dat vlakbij mij om half 8 een boom werd omgezagen. Werd er wakker van en kon niet meer slapen van de herrie en ergernis.

Dat de kaasboer mn baby hem blijft noemen terwijl het een haar is

10 likes

Ik heb echt een Nederlandse voorliefde voor een geplette bruine boterham met salami (biecht)

1 like

Aan mezelf. Ik spaar retourpakketten altijd op uit luiheid en dan genereer ik me helemaal de moeder als ik die lading moet afgeven bij een PostNL-punt. Ook echt van die minidoosjes omdat Zalando ze niet bundelt

5 likes

Ja maar de kaasboer komt uit de achterhoek :joy:

1 like

Ik vind het ook altijd gênant als ik 2 keer in de week weer bij dezelfde persoon m’n pakketjes moet inleveren. Volgens mij kun je bij zalando wel verschillende pakketjes in 1 pakket retourneren!

2 likes