Nee ik loop juist om, zodat we niet in een losloopstuk lopen
Aw ik vind dit echt heel rot voor je, op zich lijkt het me niet gek om hierover een melding te maken. Als je daar de energie voor hebt natuurlijk, je moet er maar net zin in hebben om er werk van te maken.
Ja misschien ga ik dat nog wel even doen. Heb wel per direct dat andere telefoonnummer eruit laten halen, maar ze hadden niet gezegd dat ze eerst dat nummer hebben gebeld. Ik kwam erachter toen mn ma net out of the blue contact zocht.
Downton abbey is van netflix af en ik wist van niks🥲…
Vpn en via BBC kijken?
Ik kom deze baasjes inderdaad zo vaak tegen. En dan leggen ze de verantwoordelijkheid bij mij neer als mijn hond dan zou uitvallen. Ja doei. Hou je hond gewoon bij. Mijn hond heeft helemaal geen zin in ongevraagde speelrondes of weer een gevecht met een hond die zich wil laten gelden.
Laatst ging zo’n man roepen: “ja als mijn hond naar de jouwe komt en de jouwe valt uit, dan heb jij je hond blijkbaar niet onder controle”. Toen viel m’n hond niet uit maar ik wel .
Omggg, never forget die keer dat mijn hond bovenop een andere hond sprong (en mij daarmee ten val bracht) toen die hond in kwestie op anderhalf meter naar de mijne gromde, blafte en uitviel. Zijn baas corrigeerde de hond niet en werd vervolgens woest op mij dat ik mijn hond niet onder controle heb. Nee gozert, JIJ hebt je hond niet onder controle
(Ik koos er overigens zelf niet voor om zo dicht langs die hond te gaan. Loop altijd met een afstand om honden heen, maar ik kwam nu een omheind veldje uit en de andere eigenaar ging direct naast de uitgang staan)
Honden die niet aangelijnd zijn waar het wel moet, daar zou ik een heel topic over kunnen vullen. Maar ik zal het niet doen.
Huisdieren uberhaupt. Of moet dat in impopulaire meningen?
Ik heb een koortslip (al een ergernis opzich) maar dat mensen dan zeggen “oooh heb je een koortslip? Weet je wat daar tegen helpt?” En dan een heel verhaal. JA GERDA IK WEET DAT IK EEN KOORTSLIP HEB EN JA IK WEET WAT DAAR ALLEMAAL TEGEN WERKT MAAR BLIJKBAAR BIJ MIJ NIET HE!!!
Zou er zeker een melding van maken! Dit is hel privacygevoelige info die verkeerd gedeeld is, slechte zaak hoor!
Viel me op dat In Berlijn 90% van de honden los lopen, ook gewoon op drukke straten enzo. Geen idee wat de regels zijn, maar deze honden doen dan ook écht niets. Super braaf.
Kunnen Nederlandse baasjes nog wat van leren
Ik woon middenin het centrum van een stad(echt tussen de winkels) en zelfs daar laten mensen hun hond los lopen. Echt belachelijk.
Ongevraagde advies is sowieso een grote ergernis
Ik wilde daar vanavond na jaren eindelijk aan beginnen, maar dat gaat dus niet meer door.
Hbo max heeft m erop staan
Huh, ik had nog op de app JustWatch gekeken en daar geeft ie aan op geen enkele streamingdienst (die ik heb) te staan. Wat raar. Bedankt voor de tip!
EDIT: Dat was blijkbaar de film, hij staat naast HBO ook op Prime @Nimbus2000!
Ja ik heb die ervaring ook, maar dan in Londen (niet op straat, maar in parken). Dan heb ik er ook weinig problemen mee dat ze loslopen. Maar op een of andere manier zijn er gewoon heel veel slecht opgevoede honden en asociale baasjes in Nederland?
Ja pfoeh ik vind t heftig wéér een abbo aan te schaffen. En vpn durf ik niet zo goed. Ik zou via npo plus van mn ma kunnen kijken. Alleen als ik in België ben kan dat niet .
Lekker suffig maar zat er helemaal in, moest nog 1 seizoen en een paar afleveringen.
werkt dat bij jou? ik heb dat eens geprobeerd en toen moest je een account aanmaken inclusief brits telefoonnummer of telecom abonnement