Waar erger je je aan? #13

Je kunt toch ook harde broodjes bij de supermarkt halen en bijv humus komkommer en sla los meenemen in een koeltasje of zoiets? Of je haalt focaccias van de versafdeling. Nog minder moeite en veel lekkerder dan kleffe bruine bolletjes met samengeklonte hagelslag

6 likes

Mijn scriptie, wat een horror ding. Over een week is het klaar maar yo zoveel stress dat ik ervaar. Ik hoop echt dat ik 'm afkrijg.

5 likes

Dat het ruim 30 graden is maar er in de winkels bijna gee zomerkleren meer word verkocht. Ik ben op zoek naar een nieuwe korte broek en die zijn overal uitverkocht.

2 likes

Dat er vóór 10 uur al file in mijn straat staat naar het strand en het een heel gedoe was om weg én terug te komen met de auto. En nee, kon niet lopend of met de fiets. Love deze plek, maar op dit soort dagen wel minder.

Dat mijn sportschool geen airco heeft (of wel heeft maar niet aan doet). Ik wil wel sporten maar niet in deze bloedhitte gatver

3 likes

Investeren in een goede koeltas is op dit soort momenten echt het beste plan.

3 likes

Oh en nu reageert hij niet meer, ook irritant :sweat_smile:

2 likes

Dat ik nu al 2 verschillende mannen die me filmpjes stuurden terwijl ze aan het autorijden waren terechtwees en ze gewoon deden alsof het niks was? wtf? alsof ze geen besef hebben dat ze zichzelf en andere mensen in gevaar brengen

3 likes

kut ik wilde zo de stad in voor nog eentje

1 like

Klopt @AmazoneSlash , dan ruik je wat minder uit je mond. Mijn huis ruikt gelukkig ook niet meer naar ui.

3 likes

Leer je kind aan om zodra ze kan praten de kaasboer een zij te noemen

12 likes

Succes! Hopelijk heb je meer geluk. Ik woon in een kleine stad, ik weet niet waar jij het wil proberen?

1 like

M’n auto die constant onder de spinnenwebben zit. Dacht eerst dat 't door m’n vakantie kwam, maar heb toen de spinnenwebben weggehaald en er in gereden en nu zie ik er alweer 3 :smiling_face_with_tear:

2 likes

Bij Hema hebben ze wel nog korte broeken. Van linnen en joggingstof

2 likes

Ik ga zo naar de bioscoop en de zaal is bijna leeg. Toen ik een uur geleden tickets kocht ook. Nu keek ik net omdat ik me verveel en benieuwd was of het nog steeds zo leeg zou zijn, en zie ik dat 2 mensen los van elkaar (dus 2 mensen die alleen gaan) aan allebei de kanten precies de stoel naast ons hebben gekozen, terwijl de rest van de rij nog leeg is. Laat ff 1 stoel ertussen leeg? Aan de ene kant snap ik wel dat ze deze stoelen hebben aangeklikt want er komen waarschijnlijk minder mensen alleen dus de kans dat die stoel dan nog verkocht wordt is klein, maar de zaal is nog zo leeg dus de kans dat mensen niet zouden kunnen gaan door die lege stoelen is echt nihil. Als ze daar ĂŒberhaupt al rekening mee hebben gehouden haha. En als ze die ene stoel leeg hadden gelaten zaten ze nog steeds in het midden dus dat maakt ook niet uit.

Nouja niet het einde van de wereld ofzo maar ik heb dan liever ruimte in plaats van iemand zo naast je als het niet nodig is. Ook in het OV haha.

10 likes

Ik zou gewoon zelf ergens anders gaan zitten als die zaal toch leeg is

7 likes

Ja ga dat denk ik ook gewoon doen als het nog steeds zo is als de film begint

4 likes

Vaak kan je niet 1 stoel leeg laten als je een kaartje koopt. Ze willen de zaal natuurlijk zo optimaal mogelijk vullen.

3 likes

Ja klopt, dan zou ik me er ook niet aan ergeren. Maar hier kan dat wel, en de paar mensen die verder tickets hebben hebben dat ook gedaan

Ik zei net thuis dat ik morgen van plan ben een grote wandeling te maken in een natuurgebied hier, omdat hardlopen te warm is. Direct een reactie van pap die het zowat verbiedt dat te doen want er lopen rare mensen op deze wereld, maar er voor de vorm nog bij zegt ‘maar je moet het zelf weten, je bent volwassen’