Waar erger je je aan? #13

Dat zegt ze, diversiteit in lichaamsvormen. Het zijn alleen maar dunne vrouwen met kleine borsten.

9 likes

Dat mijn fysio åltijd te laat is. Hij heeft geen patiënt zitten maar loopt toch weer uit. Hoe dan??!! :rage:

Ja dat is één vorm van diversiteit die er niet in zit (behalve de zwangere vrouw die wel duidelijk een andere vorm heeft). Vind het persoonlijk beetje flauw om te zeggen dat er geen diversiteit in zit.

2 likes

Ik zie ook geen oudere vrouwen van bijv boven de 70

6 likes

vind je echt dat er veel variatie in zit? ik zie geen slappe, dikke, oude of beschadigde tieten, alleen maar perfecte tieten. ik vind het zelf weinig vernieuwend. :woman_shrugging:

33 likes

De hele cover gaat juist over hun lichamen dus dan lijkt het me redelijk essentieel dat je ook mensen met verschillende borsten laat zien. Dat iemand zwanger is betekent toch niet automatisch dat diegene voller is. Het zijn allemaal dunne vrouwen met kleine ‘mooie’ borsten.

4 likes

Maar het is toch stom dat als je een hele editie maakt over borsten dat iedereen op de cover dan letterlijk dezelfde soort borsten (en lichamen) heeft. Ik zie niemand met hangende borsten, met hele puntige borsten, met geamputeerde borsten etc. Dit zijn allemaal vrouwen die bij de Hunkemöller naar binnen kunnen lopen en de gemiddelde maat kunnen pakken. Dan vind ik wel dat je de plank mis slaat als je hele editie over borsten gaat ja.

50 likes

en ook fajah lourens voor deze editie vragen ja :eyes:

10 likes

Ik heb de binnenkant niet gezien. Ik zie vooral veel handen dus nee groot zijn de borsten niet. Puntig, misschien wel? Hangend? Misschien ook wel? Geamputeerde borsten heb ik in de LInda al wel 1827 keer gezien daar geef ik ze wel credits voor. Ze willen graag bekende mensen op de cover dan lijkt het me een lastige opgaven. Zouden ze daar van moeten afstappen, wat mij geen verkeerde keuze lijkt. Jammer dat Linda zelf niet mee doet. Was ook goed geweest voor de diversiteit.

2 likes

Ik keek nav die Linda cover op de insta van Lauren Verster en zag deze foto voor Linda, iemand een idee wat daar de context van is?? Lauren Verster on Instagram: "Sweet memories Lekker in ons prachtige nakie Shoot voor Linda. @geraldine_kemper @eindevandewereld @floortjedessing.official @yvonjaspers.official @linda @anitawitzier @irene_moors"

6 likes

dat was deze LINDA in elk geval: Foto: Dít is de naaktcover van LINDA | RTL Boulevard en de tagline voor die editie was “de naakte waarheid”

2 likes

“Vrouwen moeten vaker hun borsten laten zien maar wel alleen als deze er volgens het schoonheidsideaal uitzien”

9 likes

hahahaha ik hoopte dat het satire was maar helaas

4 likes

De echte horror van de Linda cover is de quote van een vrouw die haar 7 jarige kind 2x per dag de borst geeft.

28 likes

foto voor de beeldvorming

4 likes

Ewwww ik dacht dat dit alleen in Game of Thrones nog gebeurde

18 likes

Fijn dat toekomstige pesters dit materiaal voor handen hebben, dat leef je nooit down als tiener yikess

18 likes

Hoezo kan ze na 7 jaar nog steeds melk produceren vraag ik me af?

4 likes

Is nog altijd natuurlijker dan melk van andere zoogdieren consumeren.

44 likes

Niet zo inclusief van je dit. Het kruisje zit rechtsboven.

3 likes