Waar erger je je aan? #13

Nee je kunt zelf kiezen

1 like

Oh zo! Ja automatisch kan niet online, je kan dan echt alleen zelf kiezen, dus dan zouden ze uren eerder aan de kassa moeten zijn geweest. Kan wel natuurlijk!

Dat in twee weken tijd onze auto, wasmachine en mijn fiets kapot zijn gegaan…

… en nu ook mijn telefoon :cry: Ding is nota bene nog geen jaar oud.

2 likes

Mijn oren zitten al de hele week dicht en ik ben er nu wel goed klaar mee.

Mannen met wie je ooit hebt gedate die uit de krochten van je social media komen kruipen omdat hun relatie onlangs uit is gegaan. Ain’t nobody got time for that

14 likes

Ik had voor vandaag inderdaad speltbollen en komkommer ed los meegemomen in bakjes! Maar dus ook een bord en een mes etc. Dat is me dan toch teveel gedoe en gesleep :sweat_smile:

2 likes

Nou ik was in Utrecht en er waren wel een paar okee shorts maar ik vond ze te duur en vond mezelf te dik erin maar je moet natuurlijk niet gaan shoppen op de eerste dag van je ongesteldheid. Ik heb wel een mooie jurk bij de Zara gekocht . Niet nodig maar ach geld moet rollen

1 like

Helaas! Gelukkig wel een jurk gevonden. Ik heb in plaats van een short ook een jurk gekocht :laughing:

1 like

Het is op mn slaapkamer nog steeds 31,9 graden. Hoe moet ik ooit slapen dan vannacht 🫠
Zou buiten slapen overwegen maar volgens mij word ik nu al lekgeprikt

2 likes

Ik deel deze ergernis!!! En dan staan er ongeveer drie ramen open in die hele sportschool, maarja dat heeft met dit weer ook geen zin natuurlijk. Kom er elke keer uit alsof ik naar het zwembad ben geweest.

1 like

Al vanaf 2:00 wakker en alleen maar aan het draaien in bed :weary:

Ja, hoor ik ook veel! Sowieso veel asociaal gedrag en agressie. Overal pissen etc. Ik heb nog geluk dat mijn straat op een gegeven moment meesral wordt afgesloten voor verkeer en er alleen bewoners in mogen.

4 likes

Dat er zo weinig kleine telefoons zijn tegenwoordig :confused: Ik wil helemaal niet zo’n groot ding

19 likes

Haha ik kwam precies om dezelfde ergernis te posten. Mijn telefoon is veel te groot en zwaar voor mijn hand. Moet hem met 2 handen vasthouden en krijg een deuk in mijn vinger, stom ding

3 likes

Mensen die alles moeten zien in het kader van productiviteit en alles uit het leven willen halen

Laat me gewoon tv kijken binnen met dit weer

45 likes

ohh ja, ā€˜heb je wel genoten van dit weer? je moet echt even naar buiten hoor!’

mijn vriend heeft daar ook nog wel eens een handje van

3 likes

ha nu krijg ik net deze advertentie

ik vrees dat ik nu ergens geflagd sta als een lavement-lover :frowning:

4 likes

Toxic waste ook echt, alsof je vaten afval van een methlab eet voor ontbijt

7 likes

Trappen waarbij je twee stappen moet zetten op een tree.

15 likes

Ja en vaak zijn ze dan te groot voor 1 stap en net te klein voor 2 stappen, echt schijtirritant

6 likes