Waar erger je je aan? #13

Ben best wel pissed, mn oude sportschool komt er opeens mee dat ik nog 400 euro zou moeten betalen omdat mn contract van vorig jaar september wat ik voor drie maanden afsloot stilzwijgend verlengd is. Terwijl in die tussenliggende maanden is er nooit geld afgeschreven of melding gemaakt van he, je moet nog betalen. Ik had dus nooit eerder kunnen weten dat dat abonnement nog liep (ja ze zeggen dat stond in je contract). Echt focking gare teringlijers en ben dan ook niet van plan dat te betalen

13 likes

ik hab dat met bol heel erg, zelf lijken ze ook nog amper te verkopen
bij zalanda filter ik direct op duurzaamheid en dan is bijna alles al weg :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik wil gewoon een gecureerde shop waarbij je weet dat het ook daadwerkelijk snel verzonden wordt ipv. dat ze het eerst nog eens moeten verzamelen in 50 verschillende magazijnen.

3 likes

De nieuwe Linda en dan vooral de cover. Goed onderwerp, maar waar is in godsnaam de diversiteit weer? Alleen maar vrouwen met exact hetzelfde lichaam (maat 34/36 en borsten die aan het schoonheidsideaal voldoen). Nou stoer en uitdagend allemaal weer hoor :sob: jammer!

https://www.instagram.com/p/ChSUts5KU34/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

33 likes

Ja, en die slappe excuses van de journalist op Twitter. ‘We kunnen mensen vragen, maar heb geen invloed op wie er ‘ja’ zegt’. Echt nul moeite erin gestoken.

7 likes

Wat zie je als divers? Ik zie wel vrouwen van kleur en verschillende leeftijden. Zelfs een zwangere vrouw.

3 likes

Dat zegt ze, diversiteit in lichaamsvormen. Het zijn alleen maar dunne vrouwen met kleine borsten.

9 likes

Dat mijn fysio åltijd te laat is. Hij heeft geen patiënt zitten maar loopt toch weer uit. Hoe dan??!! :rage:

Ja dat is één vorm van diversiteit die er niet in zit (behalve de zwangere vrouw die wel duidelijk een andere vorm heeft). Vind het persoonlijk beetje flauw om te zeggen dat er geen diversiteit in zit.

2 likes

Hahahaha Fajah ‘vrouwen zijn te dik omdat ze meer dan 1300 kcal eten’ Laurens

30 likes

Ik zie ook geen oudere vrouwen van bijv boven de 70

6 likes

vind je echt dat er veel variatie in zit? ik zie geen slappe, dikke, oude of beschadigde tieten, alleen maar perfecte tieten. ik vind het zelf weinig vernieuwend. :woman_shrugging:

33 likes

De hele cover gaat juist over hun lichamen dus dan lijkt het me redelijk essentieel dat je ook mensen met verschillende borsten laat zien. Dat iemand zwanger is betekent toch niet automatisch dat diegene voller is. Het zijn allemaal dunne vrouwen met kleine ‘mooie’ borsten.

4 likes

Maar het is toch stom dat als je een hele editie maakt over borsten dat iedereen op de cover dan letterlijk dezelfde soort borsten (en lichamen) heeft. Ik zie niemand met hangende borsten, met hele puntige borsten, met geamputeerde borsten etc. Dit zijn allemaal vrouwen die bij de Hunkemöller naar binnen kunnen lopen en de gemiddelde maat kunnen pakken. Dan vind ik wel dat je de plank mis slaat als je hele editie over borsten gaat ja.

50 likes

en ook fajah lourens voor deze editie vragen ja :eyes:

10 likes

Ik heb de binnenkant niet gezien. Ik zie vooral veel handen dus nee groot zijn de borsten niet. Puntig, misschien wel? Hangend? Misschien ook wel? Geamputeerde borsten heb ik in de LInda al wel 1827 keer gezien daar geef ik ze wel credits voor. Ze willen graag bekende mensen op de cover dan lijkt het me een lastige opgaven. Zouden ze daar van moeten afstappen, wat mij geen verkeerde keuze lijkt. Jammer dat Linda zelf niet mee doet. Was ook goed geweest voor de diversiteit.

2 likes

Als je denkt dat iemand op de cover hangtieten heeft heb je nog nooit echt hangende borsten gezien. Het hele diversiteitspunt is daarnaast onzin. Als je denkt dat dit diversiteit is, snap je het concept niet.

16 likes

Ik keek nav die Linda cover op de insta van Lauren Verster en zag deze foto voor Linda, iemand een idee wat daar de context van is?? Lauren Verster on Instagram: "Sweet memories Lekker in ons prachtige nakie Shoot voor Linda. @geraldine_kemper @eindevandewereld @floortjedessing.official @yvonjaspers.official @linda @anitawitzier @irene_moors"

6 likes

dat was deze LINDA in elk geval: Foto: Dít is de naaktcover van LINDA | RTL Boulevard en de tagline voor die editie was “de naakte waarheid”

2 likes

“Vrouwen moeten vaker hun borsten laten zien maar wel alleen als deze er volgens het schoonheidsideaal uitzien”

9 likes

hahahaha ik hoopte dat het satire was maar helaas

4 likes