Jaa het zier er zo debielig uithaha
Ik ben zo vaak spullen kwijt. Komt omdat we nog niet voor alles een plek hebben gemaakt sinds we verhuisd zijn en nog bezig zijn met klussen maar ik word er echt gek van.
Ik dat dit de sims was
Dutch valley
Wanneer je de verkeerde WW downloadt
Ik dacht al, wtf doet die muis daar op de bank, maar zie dat het een bh is.
Een gerelateerde ergernis is trouwens dat one night stands opeens na tien seconden beginnen met me te chocken. Hebben ze dat ergens gezien of gehoord ofzo dat iedereen dit wil. Vind het best ok, maar wil wel een beetje inleiding, niet iemand die out of nowhere opeens mān keel dichtknijpt.
Oh excuses for making this about me
Lekker slapen met technobeats van een festival dat doorgaat tot 6 uur morgenochtend
Dat ik al vet lang aan het wachten ben op de ANWB
Ik ben op een camping en ik irriteer me dood aan alle krijsende en schreeuwende kinderen. Ik snap dat ze ook moe zijn of het warm hebben, maar laat.me.met.rust.
Ja mijn collega heeft een huilbaby en hij zei, gelukkig staan we zo 2 weken op de camping, heeft niemand er last van.
En ik dacht echt, dat valt toch wel tegen? Of je moet heel ver uit elkaar staan
Edit; en tuurlijk mag hij daar zeker heen met zijn baby! Maar dat ie dacht dat niemand dat hoort
Twee uur verder en nog geen fucking ANWB.
Zou bijna naar huis lopen. Is sneller die laatste 2.5 km
Wow wat kut zeg. En je hebt āalleenā een lekke band?
Wat zegt de alarmcentrale over de aanrijtijd?
Sterkte!
Aanrijdtijd duurde langer dan normaal.
Heb twee uur gewacht op de ANWB, met de mededeling van de medewerker dat zijn thuiskomertje er niet is en de auto met de berger naar de garage gaat
Nou niet alleen lek, dikke scheur erin
Heb je in je kofferbak ruimte voor een reservewiel? Dan zou ik kijken of je er eentje op marktplaats ofzo kunt scoren. Dan zit je de volgende keer in ieder geval goed. Echt vervelend dat je nu zo lang hebt zitten wachten!
Ja dat is het volgende plan. Heb het aan de garage gevraagd of zij door kunnen regelen.
Rennen net twee honden keihard op me af en springen tegen me aan, zegt die baas āhij doet niks hoor, je bent gewoon te bangā. Eh je stinkhond heeft net zijn poepmodderpoot tegen mijn witte shirt aangegooid. Wat nou hij doet niks?
Ik kan hier zo pissed off van worden, als je je honden niet onder controle hebt en ze tegen mensen opspringen hou ze aan de lijn!!!
Ohh dit hitte vannacht, heb echt zo slecht geslapen. Wel een klein voordeel, mijn vriend heeft een deadline en heeft de hele nacht doorgehaald. Lekker kunnen zeesterren!
Dat je dit in een 5 sterren hotel zou zeggen begrijp ik wel maar is een camping niet een broedplaats voor jengelde kinderen? Zelfs ik zou er niet heen gaan met mān kind omdat ik verwacht de hele dag gegil en geschreeuw van anderen te horen