De echte horror van de Linda cover is de quote van een vrouw die haar 7 jarige kind 2x per dag de borst geeft.
foto voor de beeldvorming
Ewwww ik dacht dat dit alleen in Game of Thrones nog gebeurde
Fijn dat toekomstige pesters dit materiaal voor handen hebben, dat leef je nooit down als tiener yikess
Hoezo kan ze na 7 jaar nog steeds melk produceren vraag ik me af?
Is nog altijd natuurlijker dan melk van andere zoogdieren consumeren.
Niet zo inclusief van je dit. Het kruisje zit rechtsboven.
Toeristen die je de weg vragen en je gewoon duidelijke uitleg geeft (het ging vandaag ook alleen waar hun bus stond) en dat ze drie seconde later het nog een keer aan iemand anders vragen.
Als je dat bijhoudt zoals zij doet dan blijf je gewoon melk produceren.
Ik wil iets wijzigen aan mn afspraak bij de nagelstylist bijwerken ipv nieuwe set. En nu voel ik me al dagen bezwaard om dat te zeggen tegen haar dat ik het maar uit blijf stellen terwijl het haar waarschijnlijk echt niet boeit
Dat je het doet is a, maar dat je er met naam, toenaam en foto mee in een magazine wil geeft me toch het idee dat je de aandacht ook lekker vindt.
@LizzyBennet sinds hij in een podcast vertelde dat ie voelt dat zijn carrière een houdbaarheidsdatum heeft vanwege wat het hem kost om bekend te zijn zit ik te wachten.
Tell me youâre Sander Schimmel without telling me youâre Sander Schimmel.
heeft die vent niks anders om zich druk over te maken
ik ken deze man niet maar ik vermoed dat de schimmel in zijn naam naar het brein gedrongen is
Er stond geen naam bij het linkje, maar ik hoefde dit niet te openen om te weten wie het was.
Wow vind je comment wel eyeopening.
Een moedermelk latte caramel alstublieft
Misschien is dit overdreven of al besproken, maar ik vind de term âkleine borstenâ in dit geval niet zo gepast. Als iemand met âechtâ kleine borsten vond ik het juist weer niet echt divers op dat vlak. Geldt andersom natuurlijk ook hoor, en misschien reageer ik overgevoelig, maar ik vind deze borsten dus niet klein. Geraldine heeft misschien gemiddeld wat kleinere borsten maar alsnog best een gevulde A-cup.
Waar ik me mbt dit nummer vooral aan ergerde is dat ze normaal juist vrij taboe doorbrekend zijn met alle vormen vulvaâs/penissen etc, maar nu omdat het om BN-ers gaat idd alleen maar âmooieâ lijven plaatsen. Wat mij betreft juist absoluut niet taboe doorbrekend, maar heel erg de normâŚ
Heb je helemaal gelijk in! Was niet zo handig verwoord inderdaad van mij! Weet jij toevallig een term die ik beter hiervoor zou kunnen gebruiken? Gemiddeld misschien? Of dat ze voldoen aan de norm?
https://www.postnl.nl/versturen/postzegels/postzegels-verzamelen/nl-crypto-stamp/chase/
Plaatsvervangende schaamte dit concept. Een postzegel NFT.