Maar dit kan je allemaal instellen toch? Je kunt zelf bepalen met welke verzenders je werkt, en je kunt ook instellen dat je niet aan biedingen doet. Scheelt een hoop gedoe. Take it or leave it hoor, helemaal als het om kleine bedragen gaat.
En ik zet meestal eens per jaar een boel tegelijk op Vinted, het meeste verkoop je dan toch in de eerste twee weken. Dan verzend ik alles gewoon eens per +/- vijf dagen: minimale effort, maximaal effect.
Misschien hebben die mensen dat geld nodig?
Dat ik niet ben gaan sporten omdat het zou gaan stortregenen en onweren (bijna een halfuur fietsen). Eindstand is dat het nog steeds droog is.
Oh in 1ste instantie kon ik de verschillende verzendopties niet uitzetten maar ik zie dat ik dat nu wel kan. Bedankt!
Ik heb echt 5 regendruppels gezien vandaag en ik ben jaloers op iedereen met buien en onweerđ«
Ik kan niet meer tegen komkommer maar ik eet het wel graag ![]()
Ik heb net een half uurtje die eeltsokken van de action aan, ben ik opeens vet moe. Maarja ik moet nog een uur met die gekke sokken aan zitten voordat ik naar bed kan ![]()
Of je stopt er gewoon mee en doet het een andere x
Ja ik overweeg dat wel haha
Misschien werken ze ook wel goed genoeg als ik ze na een uurtje uit doe ![]()
ik zag dit vandaag op een lesauto staan, en dan was de L zoân rijles L.
Als er een weggebruiker is waar ik nie lief tegen doe is het wel een lesauto, irritant en langzaam. En dit bericht hielp inderdaad niet hahah.
Jaa ik had laatst zulke sokken een half uurtje aan. Werkte prima.
Over die eeltsokken, hoe lang komt er dan eelt van je voeten af? Een dag, een week, iets er tussen in?
Lol wat kut. Mensen moeten het toch gewoon leren.
hahah is ook zo, het is ook niet aardig maar ben gewoon best een chagrijn in de auto. Ook naar bwmers die geen richting aangeven of vrachtwagens die andere vrachtwagens gaan inhalen.
Mensen die bewust aso doen in de auto zijn wel een andere categorie dan mensen die hun best zitten te doen om het goed te doen. Maar goed prima hoor dat er mensen zoals jij zijn, leren ze meteen om te gaan met alle idioten in het verkeer, alleen maar handig
mijn niet lief zijn uit zich in commentaar geven/zeuren over iemands rijstijl. Dus uiteindelijk merken ze daar nooit wat van, behalve als we misschien beiden ons raam open hebben staan.
Wat gebeurt er dan? Ga je dan tegen ze schreeuwen ofzo?
haha nee maar dat ze dan horen dat ik zit te zeuren.
sorry jongens, ik krabbel nu best wel terug maar ik doe nooit moedwillig gemeen tegen lesautoâs!! wilde vooral een beetje ââstoerââ doen.
Een paar dagen wel. Als het eenmaal begint, dat duurde bij mij ook een paar dagen. Kan je niet aanraden ze een week voor een ziekenhuisopname te gebruiken iig, toen zat ik net in die fase dat er constant als ik dan in bed mn voeten bewoog kleine stukjes afvielen ![]()
Dat ik al wakker ben, wel erg op tijd voor Lowlands