Waar erger je je aan? #13

We hebben een primeur, en wat voor een! Dit najaar lanceren we de allereerste NL crypto stamp. Een fysieke postzegel met een digitale tweeling. Je eigen NFT, dus! En nu is de grote vraag natuurlijk: welk beest staat er op deze postzegel?

Welke copywriter is hier op los gegaan?

2 likes

Ik wil mijn sportschoolabo al een MAAND opzeggen want ik ben de laatste tijd fanatiek in tennis en padel. Maar ik krijg echt steeds reacties zoals ‘wist je dat je ook via de app kan opzeggen’ & ‘kan ik je een gratis pt sessie aanbieden om je plezier weer terug te brengen’ en ‘weet je het zeker?’ Rot op

Gvd ik stuur je toch een mail dat ik wil opzeggen. Zet die knop om in je computer en door!!

1000% zeker weten dat dit bedacht en geschreven is door het neefje van de CEO die z’n vermogen in NFT’s heeft zitten. :joy:

2 likes

Doet me denken aan die Friend aflevering waar Ross (?) zijn sportschoolabonnement probeert op te zeggen :smile:

1 like

Tiet fusnormalo.

6 likes

Ja is idd lastig, ik gebruikte ‘mooi’, maar het gaat natuurlijk om borsten die passen bij het het heersende schoonheidsideaal. Maar dat schrijft net wat minder vlot :wink:

3 likes

Voetbal programma’s. Frequentie van voetbalwedstrijden

5 likes

Ja dat is inderdaad perceptie denk ik. Ik vind een cup A kleine borsten, zonder dat ik daar een waarde oordeel over heb.

3 likes

Maar de meeste vrouwen in die shoot hebben dus helemaal geen cup A

12 likes

Ik snap niet waarom niemand op marktplaats mijn wasmachine wil kopen. Hij is echt nog helemaal perfect en het heeft haast, want ik ga zaterdag verhuizen. Ik ben al 100 euro in de prijs omlaag gegaan en zelfs minder geld dan dat vind ik prima ):

5 likes

Ik vind dat ook altijd zo gek. Sommige spullen waarvan ik denk; nou die wil niemand die worden supersnel verkocht. En juist de goede spullen wil niemand en blijf je mee zitten. Maar zodra je deze gratis aanbiedt wil iedereen ze juist wel hebben.

1 like

een gestretchte tunnelsjaal

4 likes

ik ben weer bezig aan mijn wekelijks linkedin rondje en jezus de zever die ik ieder keer weer tegen kom :roll_eyes:

Samenvatting

image

7 likes

Snap niet hoe je zo kan zijn. Stikstof is toch geen smog. Plus die steden hebben evenveel mensen als wij in t hele land.

9 likes

die steden zijn ook zo vervuilend omdat ze aan een hongerloon voor ons produceren
iemand maakte wel een interessante comment dat boeren de helft van nederland innemen voor 1,7 van het BBP

6 likes

dat ik echt al 3 dagen een soort van high ben van mijn slaapmedicatie. Ik wil gewoon een helder hoofd meh :cry:

De verhuurder van mijn woning is zo een flapdrol. Vorige maand werd eindelijk de intercom gemaakt, alle buren thuis, hadden de werkmannen de verkeerde intercom bij zich.
Kregen we 3 weken terug een datumprikker voor een nieuwe afspraak. Iedereen heeft het ingevuld maar we hebben nooit een bevestiging gehad voor de afspraak. Net gaat mijn bel ik dacht mooi mijn pakketje; staat de werkman vrolijk voor mijn deur met een intercom onder zijn arm.
Ehm ok ik wist niet dat je kwam en zo dus ook mijn buren niet want niemand is verder thuis.

3 likes

WTF is dat? Zelfs op AliExpress vind je nog leukere korsetten

2 likes

Maar dat zeg ik ook niet. Ik reageerde enkel op het bericht over cup A- kleine borsten.

Wow, gĂȘnant

3 likes