Ja dat dus precies. Of dat ze even op m’n voicemail hadden gezegd waarvoor ze belden, dan had ik meteen geweten dat het geen noodgeval was.
Ja snap dat je je kapotschrikt dan, stom dat ze daar niet even bij stilstaan
Waarom nemen zo veel mensen een gitaar mee naar de camping? Vast een ‘jeuj vrij in de natuur muziek maken’ maar ik heb wonderwall nu wel echt gehoord hoor. En op de vorige campings ook al bosjes mannen met hun gitaar…
Ik ben woensdag ergens langs geweest voor een 2 de solliciatie gesprek en dat is goed verlopen. Nu begin ik ondertussen zenuwachtig te worden voor de uitslag. Heel misschien krijg ik deze week wat te horen, maar dat kan ook pas zijn van 22 augustus.
Waar ik me aan erger: dat ik daar veel te veel mee bezig ben, aan denk,… Ik wil zo graag weg bij mijn huidige werkgever en nu ik zo dicht zit bij een eventuele nieuwe job ben ik precies alleen maar daar mee bezig.
Dit heeft mijn ziekenhuis ook weleens gedaan maar dan andersom bij mijn ouders, die toen dus helemaal gepanikeerd waren. Gelukkig weten ze nu dat als ik niet opneemt ze kunnen mailen, moderniteit.
Ik heb mn haar donkerder geverfd en ik had al helemaal geanticipeerd op de ‘ik vind dit veeeeel mooier dan wat je had’ opmerkingen op mijn werk want die haat . Maar ik kreeg nog iets kutters namelijk : ‘jij bent naar de kapper geweest’. En dan verder niks, alleen de constatering
Oh mensen die dit doen wens ik echt eeuwige jeuk toe. Hou dan gewoon je smoel joh
Dit soort mensen moeten kapot. Direct. Optyfen
Wat naar zeg! Begrijpelijk dat je met je hart in je keel zat. Heb je er nog iets van gezegd?
Ik heb een keer gehad dat de politie mij belde over mijn tante (zus van mijn moeder). Toen vroegen ze of ik de dochter was van mevrouw achternaam. Dus ik zeg ja. Er waren spullen gevonden van haar en haar kregen ze niet te pakken, daarom belde ze mij. Toen reageerde ik ook iets van: nou dat is raar want mijn moeder is een half jaar geleden overleden. Toen was het even stil en toen kwam er excuses want ze hadden ze verkeerde persoon gebeld. Ze moesten uiteraard mijn nichtje hebben. Voelde me daarna echt naar/verdrietig. Snap niet hoe ze dat kunnen doen, ze kunnen toch veel inzien lijkt mij
Ja, ik heb het direct aangegeven toen ik ze terug belde dat ik me wild geschrokken was en dat ik noodcontact was en dus alleen gebeld wil worden als er nood aan de man is, en dat mijn moeder nu gewoon even op de wc zat toen ze belden en dat het idioot is om mij dan in te schakelen. Ze bood haar excuses aan, tsja, meer kunnen ze ook niet doen dan.
En gatsie wat een naar verhaal van jou ook, echt verdrietig. Je zou indd denken dat ze zo’n fout gemakkelijk hadden kunnen voorkomen
Janine Abbring als presentator van zomergasten. Echt slaapverwekkend
Omg ja zoooooo irritant vind ik haar. Heb ik volgens mij eerder ook al eens gezegd op het forum haha. Maar ze heeft gewoon echt niet het vermogen om in te spelen op wat de gast zegt waardoor het zo niet diepgaand is. En dan wil ze soms een ‘punt’ maken maar dan zit ze er altijd naast? Maar dan heeft ze het niet door en blijft ze het nog 4x proberen. Ik probeer er echt doorheen te kijken/luisteren maar kom echt tot de conclusie dat ik haar gewoon echt heel slecht vind
Edit: en ja nog iets is dat ze ook zo nep geïnteresseerd kijkt met zo’n frons. Echt alles straalt uit dat ze ze alleen maar bezig is met een ingestudeerd script en niet echt luistert. Ok nu stop ik (sorry Janine)
Dat m’n vriend heel interessant loopt te doen over het resetten van de WiFi en van alles maar we nu dus al de hele avond geen internet hebben. Blijf er gewoon vanaf
Ik krijg een fysieke reactie als ik denk aan toen die avond met Louis van Gaal. En geen prettige. Ik weet dat veel mensen daar toen wel enthousiast over waren, maar ik vond het echt zooo ongemakkelijk.
Steekvliegen die om je hoofd gaan zoemen en je honderden meters gaan achtervolgen en je hele wandeling verpesten. Doodeng!
Sowieso mannen die interessant doen over internet kwesties in huis. Hoog van de toren blazen maar uiteindelijk heeft precies niemand er wat aan
Daarom had ik dit ook in het opbiecht zonder omg topic gezet maar m’n reactie is verplaatst hahaha. Ik weet natuurlijk dat een camping dat is Maar kon t nu even niet meer aan gewoon.
Ik blijf dan altijd halverwege stil staan en dan vraag ik wat ze aan het doen zijn. Echt opzouten, sowieso uit mijn personal space.
Ja dat snap ik wel. Ik tref meestal alleen tyfusnormalo’s op de tijden dat ik reis. Dus die zijn al snel onder de indruk als je ze aanspreekt.
Hoe reageren ze?