Waar erger je je aan? #13

Geen glitterplaatjes?

1 like

Haha die onderste. Had die kabouter op de ladder moeten zitten? Zijn ze vergeten de paddenstoel erin te plakken? Of is ie juist sip omdat hij geen stoel heeft??

8 likes

Hahaha mijn moeder whatsappt dit soort plaatjes regelmatig naar mij. Meestal in de categorie “een fijne dag”.

afbeelding
afbeelding

14 likes

Ik heb dit weekend eens mijn kleerkast uitgemest (ik ben blijkbaar nogal wat aangekomen het laatste jaar, ergernis nr. 1) en ik dacht, ik probeer Vinted eens uit en hetgeen wat te lang blijft liggen gaat dan wel ooit eens naar de kringloop.
Maar hé bah ik vind echt alles hieraan irritant.

Soms verkoop ik al eens een plantje via fbgroepen en dat kan al vervelend zijn qua aan het lijntje houden en no shows maar daar wordt tenminste niet constant zo afgedongen.

Ik koop nu best veel babykleertjes via Vinted, want supergoede deals (overigens nooit afgedongen nog, wat ga ik nou afdingen op € 5? :sweat_smile:)

Maar ik denk dus héél vaak: wat een moeite voor die verkoper om voor soms € 3 helemaal een pakje in te moeten pakken en weg te brengen. Dat kan toch bijna niet uit? Het levert meer op dan het naar de kringloop of weggeefwinkel brengen, maar dan nog.

Edit: dit croissantpakje voor € 3 gekocht :pleading_face:

25 likes

Ja inderdaad, dan heb ik een topje die te koop staat voor €5 maar gaan ze afdingen tot €2. En zal je zien dat ze kiezen voor Mondial Relay waardoor ik een eind moet omrijden ook. Zonde van de moeite.

Omg Run’s House, dat is lang geleden.

9 likes

Maar dit kan je allemaal instellen toch? Je kunt zelf bepalen met welke verzenders je werkt, en je kunt ook instellen dat je niet aan biedingen doet. Scheelt een hoop gedoe. Take it or leave it hoor, helemaal als het om kleine bedragen gaat.
En ik zet meestal eens per jaar een boel tegelijk op Vinted, het meeste verkoop je dan toch in de eerste twee weken. Dan verzend ik alles gewoon eens per +/- vijf dagen: minimale effort, maximaal effect.

1 like

Misschien hebben die mensen dat geld nodig?

5 likes

Dat ik niet ben gaan sporten omdat het zou gaan stortregenen en onweren (bijna een halfuur fietsen). Eindstand is dat het nog steeds droog is.

Oh in 1ste instantie kon ik de verschillende verzendopties niet uitzetten maar ik zie dat ik dat nu wel kan. Bedankt!

1 like

Ik heb echt 5 regendruppels gezien vandaag en ik ben jaloers op iedereen met buien en onweerđŸ« 

4 likes

Ik kan niet meer tegen komkommer maar ik eet het wel graag :sob:

1 like

Mensen die “doeslief” of soortgelijke boodschappen typen. Brengt echt het slechtste in mij naar boven.

41 likes

Ik heb net een half uurtje die eeltsokken van de action aan, ben ik opeens vet moe. Maarja ik moet nog een uur met die gekke sokken aan zitten voordat ik naar bed kan :sob:

Of je stopt er gewoon mee en doet het een andere x

Ja ik overweeg dat wel haha

Misschien werken ze ook wel goed genoeg als ik ze na een uurtje uit doe :nerd_face:

ik zag dit vandaag op een lesauto staan, en dan was de L zo’n rijles L.
Als er een weggebruiker is waar ik nie lief tegen doe is het wel een lesauto, irritant en langzaam. En dit bericht hielp inderdaad niet hahah.

1 like

Jaa ik had laatst zulke sokken een half uurtje aan. Werkte prima.

3 likes

Over die eeltsokken, hoe lang komt er dan eelt van je voeten af? Een dag, een week, iets er tussen in?