Waar erger je je aan? #13

Lol wat kut. Mensen moeten het toch gewoon leren.

59 likes

hahah is ook zo, het is ook niet aardig maar ben gewoon best een chagrijn in de auto. Ook naar bwmers die geen richting aangeven of vrachtwagens die andere vrachtwagens gaan inhalen.

1 like

Mensen die bewust aso doen in de auto zijn wel een andere categorie dan mensen die hun best zitten te doen om het goed te doen. Maar goed prima hoor dat er mensen zoals jij zijn, leren ze meteen om te gaan met alle idioten in het verkeer, alleen maar handig

31 likes

mijn niet lief zijn uit zich in commentaar geven/zeuren over iemands rijstijl. Dus uiteindelijk merken ze daar nooit wat van, behalve als we misschien beiden ons raam open hebben staan.

Wat gebeurt er dan? Ga je dan tegen ze schreeuwen ofzo?

1 like

haha nee maar dat ze dan horen dat ik zit te zeuren.
sorry jongens, ik krabbel nu best wel terug maar ik doe nooit moedwillig gemeen tegen lesauto’s!! wilde vooral een beetje ‘‘stoer’’ doen.

3 likes

Een paar dagen wel. Als het eenmaal begint, dat duurde bij mij ook een paar dagen. Kan je niet aanraden ze een week voor een ziekenhuisopname te gebruiken iig, toen zat ik net in die fase dat er constant als ik dan in bed mn voeten bewoog kleine stukjes afvielen :sweat_smile:

4 likes

Dat ik al wakker ben, wel erg op tijd voor Lowlands

2 likes

Haha ik ook, uurtje later maar nog steeds veel te vroeg. Moet eigenlijk nu mijn slaap pakken nu het nog kan grrrr. Hoop dat jij nog een beetje hebt kunnen slapen!

2 likes

Nope, ben er nu uit. Gaan om half 8 verzamelen, hopelijk pak ik in de bus nog wat

4 likes

Ah ja, en anders een klein middagdutje op de camping misschien haha. Veel plezier alvast!

3 likes

Ja denk dat ik tussen campingdrinken en terrein toch ff plat moet.

Al ken ik mezelf ook wel weer zo goed dat ik er dan overheen raak. En kan toch niet tot t gaatje want morgen overdag werken

3 likes

Heb al twee dagen elke minuut of twee een stuiptrekje in m’n bovenlip rechts. Beetje zoals dat je soms zo’n trekkend ooglid hebt maar dan dus mijn lip? Voelt heel raar…

Ik heb dinsdag Parkmobile gebruikt, ik twijfelde midden op de dag nog of ik m wel aan had gezet maar zag geen rood bolletje bij de app staan dus dacht prima. Toen ik dus naar huis ging stond dat bolletje er nog steeds niet dus ik dacht dat het niet aan stond, was al blij dat ik geen boete had gekregen en heb de app verder niet meer gecheckt. Krijg ik net een melding dat de parkeeractie automatisch gestopt is vannacht om 00:00, stond ie dus wél aan en nu moet ik voor 2 dagen een dagkaart betalen. :weary:

Dat t blijkbaar normaal is dat bedrijven je bellen om je vindbaarheid te vergroten op google als je bij de kvk ingeschreven staat. Dude ik heb een niet lopend etsy shopje, denk je echt dat ik geld (er voor over) heb om mn vindbaarheid te vergroten.

Ik word ook wel eens gebeld over de werkgelegenheid in de stad waar mijn bedrijf ingeschreven staat. Gast, we zijn met zijn drieën en verdienen een klein beetje met een hobby. Laat me met rust.

Sowieso ook alle energieleveranciers, internetleveranciers en alle andere idioten die bellen. Zo irritant.

4 likes

Nou ik krijg opeens een brief van de provincie en geen idee waarover. Dus ben al bang dat ik honderden euro’s moet betalen voor geen idee wat :joy:

wacht maar tot de indiërs van microsoft je vinden

3 likes

Die vinden me ook wel zonder KvK inschrijving :joy::joy::joy:

4 likes

ik werd gisteren op het werk VIJF (5!!!) keer door zulke mensen gebeld, echt verschrikkelijk

4 likes