Laatst had ik zo’n Jeroen die stotterend zei dat ‘ie wel een kaartje had hoor! Ik zei: nou, waar is je kaartje dan?? Toen droop ‘ie af
Superlief! Maar ben nu weer thuis (in BE) en daar staat het wel op?! Op hetzelfde account haha.
Ligt er echt aan in welk land je zit. Dus ga ff snel bingen voordat België ook meedoet!
Wil jij voortaan een bodycam dragen I need a livestream van jouw treinreizen.
Ah fijn!
Omdat mijn hond niet een hele werkdag alleen thuis kan zitten breng ik hem op kantoordagen naar mijn zusje. Dan eet ik daar na werktijd en ga dan altijd nog even een wandeling maken met mijn moeder waarna ik rond 22:00 met hond naar huis vertrek. Ik ben afhankelijk van alleen de randstadrail GAAT IE NIET MEER. Naaah was zo boos. Ik kan wel in mijn ouderlijk huis overnachten maar gvd. Wil gewoon mijn rijbewijs en kunnen gaan en staan waar ik wil.
Ben ook nog extra boos dat ik toen ben gezakt op een stomme fout en dat een vriendin na een remingreep zelfs nog is geslaagd. Bij dezelfde examenlocatie wel te verstaan
Kut paypal dat het niet doet op de lululemon site:rage: ik wil NU iets kopen. En wil geem cc gebruiken want wil geen commentaar van mn vriend. Die snapt lululemon gewoon niet
Je kunt via Klarna ook een bestelling plaatsen bij Lululemon en achteraf betalen.
Dat webshops tegenwoordig zo intens veel verkopen. Echt hoe vind je op een website als zalando of bol nog wat je hebben wilt.
Ik ben echt helemaal klaar met die Kut verbouwing van m’n straat. Al vanaf februari in de ellende en het gaat nog door tot februari de laatste tijd zijn ze steeds vanaf 6 uur bezig en soms wel tot 1 uur s nachts. Plus er staan allemaal machines 24/7 te draaien waardoor m’n huis gewoon trilt wat extra kut is als je al niet in slaap komt. En alle bomen zijn gekapt en ben ZO KLAAR met over die fucking planken lopen waar ook iedereen overheen wil fietsen echt HOU OP aub
Het gaat via de Klarna app. Bovenin staat “zoek of typ URL in”. Daar typ je dan Lululemon. Vervolgens kom je via Klarna op de website en kun je onderaan op een roze knop met pay klikken. Daarna typ je het bedrag in waarvoor je de aankoop gaat doen en dan ontvang je een one-time card. De code van deze kaart gebruik je tijdens het afrekenen.
Echt walgelijk dat dit mensen overkomt en ik vind excuses dus ook niet genoeg.
Ik heb zelf eens iets soortgelijks meegemaakt en toen zei de secretaresse: “ik vind dit echt heel erg en dit mag niet gebeuren. Mijn excuses en ik zal er een melding van maken bij het volgend overleg hoe we dit kunnen voorkomen, zodat het anderen niet meer gebeurt. Wilt u dat ik u op de hoogte houd van hoe dat afloopt?”, daarmee voelde ik me 100 keer meer gehoord en serieus genomen. En ik vind dus dat je dit best mag neerleggen ook bij zo’n situatie: wat ga je doen om te voorkomen dat dit weer gebeurt?
Ik ben op vakantie met iemand die wakker worden tot identiteit heeft gemaakt. Een uur lang zuchten, steunen, gapen, kreunen. Fuck off echt. Doe gewoon normaal. Echt hoe kunnen mensen elke nacht naast iemand slapen, ik draai langzaam door. Godzijdank gaan we vandaag naar huis. Tot nooit, meid.
Je raakt er aan gewend begrijp ik van mijn vriend. Ik ben zoals jij beschrijft en hij zegt ook altijd dat ik elke ochtend opsta alsof ik een kater heb. Ik ben gewoon echt geen ochtendmens en heb echt even mijn tijd nodig om wakker te worden. We praten vaak ook niet tegen elkaar, omdat ik hem ook niet tot last wil zijn en ik het zelf ook niet fijn vind om zo te doen/zijn. Inmiddels zijn we op het punt dat we er samen om kunnen lachen en we van elkaar accepteren dat we anders opstaan.
Al kan ik me ook heel goed voorstellen dat het bloedirritant is als je het niet gewend bent dat iemand zo doet, net als ik het irritant vind als mensen meteen aan staan 's ochtends. Maar het went dus.
Ja ik vind ook eigenlijk alles aan haar irritant, dit helpt niet. En thuis zou ik natuurlijk gewoon weg kunnen lopen maar we liggen in een hotel en ik hoor haar gewoon de hele tijd. Maar heb ook wel eens gehoord dat het irritant is hoe ik direct klaar ben om te beginnen met de dag ja hahahh
Dat helpt dan idd allemaal niet idd! Gelukkig is vandaag de laatste dag!
Hoe kom je dan in de situatie dat je samen op vakantie bent?
Ben best wel pissed, mn oude sportschool komt er opeens mee dat ik nog 400 euro zou moeten betalen omdat mn contract van vorig jaar september wat ik voor drie maanden afsloot stilzwijgend verlengd is. Terwijl in die tussenliggende maanden is er nooit geld afgeschreven of melding gemaakt van he, je moet nog betalen. Ik had dus nooit eerder kunnen weten dat dat abonnement nog liep (ja ze zeggen dat stond in je contract). Echt focking gare teringlijers en ben dan ook niet van plan dat te betalen
ik hab dat met bol heel erg, zelf lijken ze ook nog amper te verkopen
bij zalanda filter ik direct op duurzaamheid en dan is bijna alles al weg
ik wil gewoon een gecureerde shop waarbij je weet dat het ook daadwerkelijk snel verzonden wordt ipv. dat ze het eerst nog eens moeten verzamelen in 50 verschillende magazijnen.
De nieuwe Linda en dan vooral de cover. Goed onderwerp, maar waar is in godsnaam de diversiteit weer? Alleen maar vrouwen met exact hetzelfde lichaam (maat 34/36 en borsten die aan het schoonheidsideaal voldoen). Nou stoer en uitdagend allemaal weer hoor jammer!
https://www.instagram.com/p/ChSUts5KU34/?igshid=YmMyMTA2M2Y=