Waarom heb je je helemaal bij de kvk in geschreven voor een etsy shopje
Ik moet een PowerPoint presentatie maken voor mijn werk. Dit is echt 100 jaar geleden, ik word tyfuschagrijnig van dit programma. Ik denk dat mijn dochter van 2 nog een betere presentatie zou kunnen maken.
Omdat ik een brave hendrik ben en t moet volgens de regels volgens mij. En de illusie had er meer mee te doen dan ik doe.
Ik ben zo ontzettend moe. Ik heb al heel mijn leven een slaapstoornis en het gaat de laatste maanden heel slecht. Afgelopen week wel een slaaponderzoek gedaan. Maar de laatste weken moet ik regelmatig huilen van intense moeheid.
Dat spiegels zo duur zijn.
Aan mezelf, ik ben onredelijk boos op een collega omdat hij vroeg om mee te gaan wandelen en dan loopt hij ineens ander gebouw in om toch iets voor werk te regelen.
Ik geef de schuld maar aan mijn moeheid en buikpijn.
Tijd om het weer op te pakken!
Volgende week begint mijn werk weer (onderwijs) en was vandaag al even naar school geweest om wat dingetjes voor te bereiden. Dus ik kom thuis met mijn werktas, buurvrouw ziet me lopen en zegt “oh volgende week weer he! Ja ja eindelijk gerechtigheid, aan de slag!”
Dit is dus een vrouw die zelf nog nooit echt in loondienst heeft gewerkt en al diep in de 60 is dus sowieso AOW heeft. Maar haar obsessie met mijn vakanties en of ik wel werk etc. is echt unreal.
Ook toen ik meivakantie had “poe poe toe maar weer hoor”
En ik doe dan op dat moment niks behalve langslopen, het is niet alsof ik aan het klagen ben hoe zwaar m’n leven is ofzo haha.
Tegen jongere mensen die hetzelfde zijn zeg ik tegenwoordig gewoon maar dat er een groot docententekort is dus dat ze zich kunnen omscholen en van dezelfde vakanties kunnen genieten. Maar tegen deze vrouw heb ik geen goede comeback omdat ze al in de pensioenleeftijd zit haha.
“U heeft zelfs zoveel vrij dat u precies weet hoeveel en wanneer ik vakantie heb, dat is pas een goed leven!”
“Zo nou weer een dag dichterbij de dood! Poe poe.”
Nee, gewoon niks zeggen joh. Raar mens.
Elke keer dat ze zoiets zegt, zeggen dat je nog genoeg vrijwilligers op school kunt gebruiken. Misschien kan ze die tijd om jou in de gaten te houden wel beter besteden.
-
We halen vaak paella bij de visboer maar dat is best duur, dus ik dacht maak het lekker zellufff. Nou 30 euro kunnen aftikken bij de ah. En het is niet hetzelfde
-
die coupons van de ah?? wat een gezeik zeg. Ik kap ermee. 9/10 dingen is uitverkocht. Of je hebt weer het verkeerde artikel, dan heb je een doos met 12 waspods ipv 10. Of als je bij de zelfscan dezelfde coupon 2 x hebt werkt het al niet meer
wat een gedoe voor een gratis blikje cola. Heb ze allemaal weggegooid
Dat ik nergens fatsoenlijke bikini’s in een grote (cup) maat kan vinden tenzij ze veeel te duur zijn…
Ik werd gevraagd om dieetwensen qua eten, dus van tevoren doorgegeven, maar het aanbod was echt meh. Jammer
Wat stom! Je zou haast denken dat ze dan juist een groter aanbod hebben omdat ze er op zijn voorbereid.
Ik vermoed dat dit vloeken in de kerk is, maar zou light-kokosmelk beter zijn? Of alpro soya kokos? Dat is misschien lichter verteerbaar en heb je toch nog het idee van kokosmelk?
Zooo heb me nooit zo gerealiseerd dat t heel irritant is om andere mensen (vreemden) de slappe lach te horen hebben. Ik zit in de trein en meisjes en een klein kind zijn echt hysterisch tot tranen aan toe.
Of maybe ben ik gewoon cranky, of oud, of een zure pruim.
Dat ik net door de vakantie stress reviews ging zoeken van het hotel en nu wil janken.
Mijn hond.
Heb echt zo veel tijd, aandacht en liefde in die hond gestopt in de 1.5 jaar van z’n leven itt mn man. Ik doe de afgelopen 3 maanden iets minder met de hond en mn man weer wat meer, en ik ben gelijk niet meer z’n nummer 1 persoon. Loopt ie gewoon met mn man mee ipv met mij tegenwoordig. Wat nou honden zijn zo loyaal aan hun baasje, voel me echt verraden
Heb ik ook eens gedaan en me heel veel zorgen gemaakt. Allemaal voor niets want het was gewoon prima. Mensen zijn altijd sneller geneigd een review achter te laten als ze niet tevreden zijn ipv wel. Hopelijk valt het je dus mee!