Waar erger je je aan? #13

Mensen die op insta een heel video-verslag maken van een concert/festival/avond stappen. Het geluid is altijd kut, nobody cares en ga gewoon dansen en genieten ipv alles filmen

32 likes

Ik weet dat dit nergens op slaat maar ik erger me echt enorm aan die felle groene grasheuvels in Oostenrijk (bij B&B vol liefde). Die kleur groen, het roept echt pure ergenis bij me op.

23 likes

Dat net iemand naast mij op het terras zo erg stonk naar van die goedkope Action parfum, echt zo’n hele walm de hele tijd. Heb niet eens meer kunnen genieten van mijn eten. Echt disgusting, waarom wil je zo stinken. :angry:

7 likes

Waar heb je dat tussenstukje vandaan? Je brengt me op ideeën.

3 likes

Hunkemöller heeft ze vaak wel of Livera.

3 likes

Ook al bij Hema gezien, dacht ik.

2 likes

Dat ik net voor 2 munten een drankje haal op Lowlands en het vies is :weary:

4 likes

Muntje terugvragen!!

1 like

zo’n onmogelijk vervelende gang/huisgenoot die niets anders kan dan mansplainen met een fake Amerikaans accent

maat gaat me ff uitleggen dat de kastjes waar “COMMON” op staat helemaal niet common zijn als het niet voor hem was die er wat spullen in heeft gezet en dat ik eigenlijk m’n eigen spullen moet halen maar anders (als ik het vraag) wel die van hem kan lenen (terwijl de beste man al sneaky meer koelkast en sowieso kastruimte heeft geclaimd door er zijn kamernummer in post its op te plakken)

en vervolgens als ik zout gebruik uit de “COMMON” kast me even verteld dat ik beter m’n eigen zout kan kopen op z’n tyfustoontje

3 likes

Uiteindelijk was het iets administratiefs dat niet relevant was :sweat_smile:

4 likes

Die vuelta. Geen idee wat het inhoud, ook helemaal geen interesse voor maar ze zitten me in de weg om hier de stad uit te komen, ga ergens anders fietsen.

17 likes

Mijn schoonmoeder die blij is dat ‘haar gezin compleet is’ nu ik heb toegezegd te komen naar haar verjaardagsetentje. Anderen zullen het aandoenlijk en lief vinden maar ik vind het maar gek klef en dwingend overkomen. Ik zal in de toekomst bijna geen nee meer durven zeggen omdat ik er dan persoonlijk voor zorg dat het gezin incompleet is. :face_vomiting:

15 likes

Zeeman heeft ze ook, 2 of 3 voor een euro!

5 likes

ook bij de Zeeman voor 1 euro, dan heb je er drie in verschillende kleuren

3 likes

oh sorry te laat :smiley:

3 likes

Vriend van ons heeft een nieuwe vriendin is zooo vreselijk. Ik heb echt 10 pogingen gedaan om te socializen maar het lukt gewoon écht niet, Ugh.

1 like

Is ze verlegen?

Oh dat is zo vreselijk!!! Heb echt de ergste dubbeldate ooit gehad daardoor. Mn vriend en ik hebben toen 100000 vragen moeten stellen om een gesprek te laten lopen en nog ging het niet

3 likes

Nee, arrogant

1 like

Ja nou vooral over zichzelf praten. Nee leuk dat je ons ook wilt leren kennen :smiling_face_with_tear: