Annuleren kan je leren.
Ongedierte dat binnenkomt omdat ik de ramen open heb in huis. Wat dan weer nodig is om de boel binnen enigszins te laten afkoelen. Spinnen en een of ander groene kever achtige hebben nu een fissa in mijn huis. En oh ja, net tijdens het douchen hield een mega zilvervis mij gezelschap Denk dan weer niet dat die door de openstaande ramen is gekomen, maar toch. Ik haat alles wat kruipt en krioelt en ongenodigd mijn huis binnen komt.
Gelukkig veel meer positieve reviews, maar ik ben negative nancy dus onthoud alleen de slechte dingen.
Ja same. Heb laatst ook 2 beha’s gekocht voor ruim €150 en ik heb wel broekjes dus heb alleen een top nodig. Online bestellen vind ik ook zo tricky omdat je nooit weet of die wel past.
En waaaarom zijn beha maten ook zo ingewikkeld? Als de 80H net te strak is in de omvang? Welke maat moet ik dan hebben? Een 85H is dan waarschijnlijk ook weer niet goed…
Die rot herrie die mijn koelkast maakt als het warm in huis is. Echt zoooo hard. Ik zit nu op de bank en het is echt niet te doen.
En ja misschien moet ik hem verder van de muur zetten zodat hij zijn warmte beter kwijt kan, maar hij is behoorlijk ingebouwd dus dat lukt niet.
Je hoeft ze niet aan te nemen he
Voor als het niet een retorische vraag was :
Als de cup bij 80H wel goed zit kan je 85G proberen. Als je namelijk een omvang groter neemt dan is de cup ook wat groter, dus 85H is waarschijnlijk te groot.
Ja klopt, maar ik denk dat de desbetreffende personen het ook voor het eerst deden. Ik had dus gevraagd om vegetarisch, maar wilde anders ook wel zelf eten mee nemen. Voor mij geen probleem, maar dat mocht ik niet. Nouja, kom ik daar en krijg ik de vraag: kip mag wel toch?
Haha nee was een echte vraag. Ik heb me laatst 2 beha’s aan laten smeren in een lingerie winkel in maat 80H maar de omvang is nèt iets te strak. Ik draag er nu dus zo’n tussenstukje bij en dan is het goed. Maar als ik mijn maten invul op een website kom ik bijvoorbeeld weer uit bij 95F daarom snap ik er gewoon echt niks van…
Stom dat je juist in zo’n winkel niet goed geholpen wordt! Volgens mij kan je net als bij kleding niet echt 1 maat hebben, maar verschilt het ook per model/merk. Maar als van dit merk de 80H met tussenstukje lekker zit dan denk ik dat de 85G goed is! (Heb een paar jaar bijbaantje gehad bij een lingeriewinkel, tot zover m’n expertise )
Er zit blijkbaar een mug hier, die me lekker lek aan het prikken is. Zit onder de bulten maar kan die eikel maar niet vinden. Irritant!
Ja dat snap ik ook wel, voor de bezorger is t ook kut. Wel zo netjes als de buren zorgen dat ze zelf thuis zijn als ze iets groots verwachten of het naar een pakketpunt laten sturen
Boomers!!
Mn moeder wou een nieuwe oplader voor de fiets. Dus ze schuift dr mobiel onder mn neus of ik hem even wil bestellen.
Dus ik vraag nog is dit precies dezelfde heb je op de naam gezocht en achter op de vorige gekeken?
Jaaa."
LEUGENS!
Ik kreeg net een app dat dr nieuwe niet goed was want hij laad niet op. Dus ik zo kijk nog eens of t precies dezelfde is.
“Nee deze is helemaal anders”
Mevrouw heeft de vorige x gewoon fiets oplader gegoogled en naar de prijzen gekeken.
Een bericht “kun je bij me langs komen zodra je op kantoor bent?”. En helemaal icm dat ik gisteren sollicitatie gesprek had, dus het zou dat kunnen zijn terwijl dat via hr zou gaan. Dus nu bang dat ik niet aangenomen ben of er iets anders ergs is.
Maar dan heb je M&M’s
Was het een interne sollicitatie? Dan kan het toch net zo goed zijn dat je wel bent aangenomen?
Ja, het was intern, maar ik zou het via hr horen en niet via hem. Waarschijnlijk is het uiteindelijk iets anders, maar ik ga meteen doem denken oc er iets anders verkeerd gegaan is ofzo.
Oh van zulke berichten krijg ik altijd meteen stress. Net als: ik wil je graag even spreken. Kun je me volgende week maandag even bellen? Zeg gewoon wat er is
Ja boeien! Ik voel me door mn forumfriend in de steek gelaten