Waar erger je je aan? #13

Ik heb hem bij m’n moeder uit de kast gejat maar je hebt ze bij bijna iedere lingeriezaak wel

3 likes

Ik heb echt al dagen lang wespen jn huis. Rond 22:00 komt dan de eerste en zodra ik die heb vrijgelaten of vermoord (ligt een beetje aan wat lukt :joy:) en ik weer op de bank ga zitten komt de volgende door het raam. Het zijn er elke keer ook 2 en ze zijn huge. Ben er niet bang voor maar vind het nou ook geen fijn idee om ze te laten vliegen ivm mijn hondje. En het is gewoon irritant.

Ik ga morgenochtend even kijken of er een nest bij mijn raam zit, want de toeval is wel heel groot dat ik elke dag gezamelijke bezoekjes krijg door het schuine raampje op 6 hoog.

1 like

Huilen. Bij je ouders wakker worden en dan direct Johan Derksen op televisie zien. :neutral_face: M’n vader vindt het leuk om te kijken…

Mensen die spraakberichten zien als hun persoonlijke podcast. Ik zit al een kwartier naar het onsamenhangende gelul van een vriend te luisteren en ik kan het niet meer aan :rage: Terwijl ik al heb gezegd dat ik bezig ben!!! HIJ BLIJFT GEWOON DOORLULLEN MAKE IT STOP

11 likes

Paar minuten vind ik niet erg, maar heb dit ook wel eens gehad. Daar heeft toch niemand geduld voor? Dan bel je toch later iemand?

6 likes

Mensen zouden spraakberichten verplicht eerst zelf helemaal af moeten luisteren voor ze het naar een ander sturen.

24 likes

Ik heb een proefabonnement op de Volkskrant voor zes zaterdagedities en ik heb hem nog 0 keer gehad van de 2 keer dat het zou moeten komen. Echt schijtirritant, wil gewoon lekker chill met m’n koffietje de krant lezen.

1 like

Hierna word je wel minstens 6 jaar gebeld of je niet toch nog een abonnement wil

11 likes

Wespen komen op de geur van dode wespen af dus vrijlaten is misschien de betere optie

3 likes

Haha ja precies, ik heb het nummer al geblokkeerd want ik werd al vóór het abonnement gebeld.

Ik denk trouwens dat de bezorger gewoon niet weet waar mijn straat is, het is een vrij korte straat waar geen auto’s kunnen rijden. Ik verwacht in mijn buurt ook niet veel Volkskrantlezers trouwens, dus ook weinig te bezorgen.

Ik koop hem voortaan wel weer in de winkel (los kopen is uiteindelijk voordeliger dan een weekendabo).

3 likes

“Are you sure you want to sent 15 minutes of this”

6 likes

Dat is vaak mijn plan hoor, maar dan pak in een glas om het over de wesp heen te plaatsen maar in mijn snelheid en de snelheid van de wesp loopt dat vaak nog wel eens fout. Ga zo’n beest dan ook niet laten creperen. Vraag me wel af hoe ze dat ruiken want ik spoel ze dan direct door de toilet. Doen ze een geurtje uitsprayen oid?

@Krabsalade Ik luister altijd mijn spraakberichten na, want ik vind het altijd leuk om te horen hoe ik sommige dingen zeg of breng. Maar kan dit beter plaatsen in het biechttopic :joy:

Edit : Oh jezus ik zie nu pas dat het om een kwartier?!?!?! gaat. Dat is wel bizar. De mijne duren maximaal 1 minuut :joy:

1 like

Mijn man luistert zijn spraakberichten altijd na :sob:

5 likes

Ik woon letterlijk op de weg waar ze fietsen en ik kom zo thuis maar ik ben echt bang dat ik er niet in kom.

Ik heb een kater en skip de nacht vanwege vakantie. I’m gonna die.

3 likes

Mss heb je dat al gedaan hoor maar ik zet de snelheid altijd op 1,5 of 2 hahaha andere duurt zo lang

En ik maak me er ook schuldig aan hoor :joy: love voiceberichten
En ik luister die van mezelf ook eerst ff snel hahah

3 likes

Is jammer genoeg op Instagram, maar thanks voor de tip!

2 likes

Ik zat rustig een film te kijken en ineens zat James Corden erin. Ik vind hem zoooooo irritant

3 likes

Cats?

4 likes

Ocean’s 8?

7 likes