Waar erger je je aan? #13

zo’n onmogelijk vervelende gang/huisgenoot die niets anders kan dan mansplainen met een fake Amerikaans accent

maat gaat me ff uitleggen dat de kastjes waar “COMMON” op staat helemaal niet common zijn als het niet voor hem was die er wat spullen in heeft gezet en dat ik eigenlijk m’n eigen spullen moet halen maar anders (als ik het vraag) wel die van hem kan lenen (terwijl de beste man al sneaky meer koelkast en sowieso kastruimte heeft geclaimd door er zijn kamernummer in post its op te plakken)

en vervolgens als ik zout gebruik uit de “COMMON” kast me even verteld dat ik beter m’n eigen zout kan kopen op z’n tyfustoontje

3 likes

Uiteindelijk was het iets administratiefs dat niet relevant was :sweat_smile:

4 likes

Die vuelta. Geen idee wat het inhoud, ook helemaal geen interesse voor maar ze zitten me in de weg om hier de stad uit te komen, ga ergens anders fietsen.

17 likes

Mijn schoonmoeder die blij is dat ‘haar gezin compleet is’ nu ik heb toegezegd te komen naar haar verjaardagsetentje. Anderen zullen het aandoenlijk en lief vinden maar ik vind het maar gek klef en dwingend overkomen. Ik zal in de toekomst bijna geen nee meer durven zeggen omdat ik er dan persoonlijk voor zorg dat het gezin incompleet is. :face_vomiting:

15 likes

Zeeman heeft ze ook, 2 of 3 voor een euro!

5 likes

ook bij de Zeeman voor 1 euro, dan heb je er drie in verschillende kleuren

3 likes

oh sorry te laat :smiley:

3 likes

Vriend van ons heeft een nieuwe vriendin is zooo vreselijk. Ik heb echt 10 pogingen gedaan om te socializen maar het lukt gewoon écht niet, Ugh.

1 like

Is ze verlegen?

Oh dat is zo vreselijk!!! Heb echt de ergste dubbeldate ooit gehad daardoor. Mn vriend en ik hebben toen 100000 vragen moeten stellen om een gesprek te laten lopen en nog ging het niet

3 likes

Nee, arrogant…

1 like

Ja nou vooral over zichzelf praten. Nee leuk dat je ons ook wilt leren kennen :smiling_face_with_tear:

Ik heb hem bij m’n moeder uit de kast gejat maar je hebt ze bij bijna iedere lingeriezaak wel

3 likes

Ik heb echt al dagen lang wespen jn huis. Rond 22:00 komt dan de eerste en zodra ik die heb vrijgelaten of vermoord (ligt een beetje aan wat lukt :joy:) en ik weer op de bank ga zitten komt de volgende door het raam. Het zijn er elke keer ook 2 en ze zijn huge. Ben er niet bang voor maar vind het nou ook geen fijn idee om ze te laten vliegen ivm mijn hondje. En het is gewoon irritant.

Ik ga morgenochtend even kijken of er een nest bij mijn raam zit, want de toeval is wel heel groot dat ik elke dag gezamelijke bezoekjes krijg door het schuine raampje op 6 hoog.

1 like

Huilen. Bij je ouders wakker worden en dan direct Johan Derksen op televisie zien. :neutral_face: M’n vader vindt het leuk om te kijken…

Mensen die spraakberichten zien als hun persoonlijke podcast. Ik zit al een kwartier naar het onsamenhangende gelul van een vriend te luisteren en ik kan het niet meer aan :rage: Terwijl ik al heb gezegd dat ik bezig ben!!! HIJ BLIJFT GEWOON DOORLULLEN MAKE IT STOP

11 likes

Paar minuten vind ik niet erg, maar heb dit ook wel eens gehad. Daar heeft toch niemand geduld voor? Dan bel je toch later iemand?

6 likes

Mensen zouden spraakberichten verplicht eerst zelf helemaal af moeten luisteren voor ze het naar een ander sturen.

24 likes

Ik heb een proefabonnement op de Volkskrant voor zes zaterdagedities en ik heb hem nog 0 keer gehad van de 2 keer dat het zou moeten komen. Echt schijtirritant, wil gewoon lekker chill met m’n koffietje de krant lezen.

1 like

Hierna word je wel minstens 6 jaar gebeld of je niet toch nog een abonnement wil

11 likes