Zou je niet kunnen kijken of er bijvoorbeeld deelauto’s in de stad zijn die je evt zou kunnen gebruiken? Niet in de zin van reserveren, maar wel vast uitzoeken hoe dat allemaal werkt. Je hebt bijvoorbeeld verschillende apps die je daarvoor kunt gebruiken. Dan spreid je je kansen wat meer, mochten er geen taxi’s beschikbaar zijn
Als je in een grote stad woont, kan je dan geen Uber of Bolt gebruiken? Of aanmelden voor deelauto’s (Sixt, Greenwheels enz.).
Heb iig nog nooit gehad dat er geen taxi beschikbaar was.
Oh ik dacht dat het niet zo een gek verzoek was. Ze bieden 24/7 service. Dus dacht dat als ik zou bellen ze dan voorbereid iemand konden sturen (leren bekleding ipv stof). Niet dat zij speciaal een auto vrij houden. Vond het gewoon gek dat je moet reserveren voor een rit en niet zo op de dag kan bellen.
Ik word begeleid in het ziekenhuis, dus heb geen verloskundige die mij kan brengen. We gaan nu inderdaad voor de leen auto. Vind het zelf geen gekke vraag en lijkt me ook niet dat wij de enige zijn. Heb online al meer gelezen over mensen die met de taxi gingen.
Nou het lijkt me voor het taxibedrijf ook niet aantrekkelijk: het is een kort ritje dus weinig opbrengsten en je hebt de kans dat de auto vies wordt. Snap wel dat ze niet heel happig zijn.
Ik vind dit zo vreemd, sorry Ze hoeven niet speciaal een auto vrij voor je te houden maar je vindt het wel raar dat je moet reserveren. Hoe zie je dit dan voor je? Dat ze ritten gaan cancelen als jij belt om jou voorrang te geven? Zij kunnen toch niks garanderen.
Ik bedoel dus dat je niet op de dag een auto kan regelen. Dat je dat dus meer tijd van te voren moet reserveren terwijl ze wel 24/7 service zeggen te hebben.
Ja dus er rijden 24 uur per dag, 7 dagen per week auto’s. Maar dat wil toch niet zeggen dat ze altijd beschikbaar zijn.
Dat snap ik. Maar ik kan dus ook niet dan bellen om te vragen of ze beschikbaar zijn.
Huh, klopt dit wel? De meeste taxiritjes worden toch op het moment zelf geregeld?
Dat dacht ik ook. Maar ze geven aan dat ik het online reserveringssysteem moet hebben. Maar ik kan niet reserven voor over een half uur.
Misschien bedoelen ze dat. Maar ik dacht dus dat onverwachte ritten of last minute verzoeken normaal waren bij taxi’s. Dus ik verwonderde me over het van te voren reserveren.
Miss heb je meer kans bij Uber etc idd. Is rond je uitgerekende datum een auto lenen of huren een optie?
Huh wat een bijzonder systeem zeg. En andere aanbieders zijn er niet in je omgeving?
Ja, dat is nu wat we doen.
@max, heb er meerdere gebeld die dus zo een reserveringssysteem hanteren. Misschien snap ik niet hoe taxi’s werken.
Alvast veel succes Fijn dat je toch een oplossing hebt
Ik had dit ook bij zo een bandje! Ben uiteindelijk maar teruggegaan naar dat standaard siliconenbandje omdat ik niet denk dat een ander bandje dit niet gaat vertonen
Hier heb je 0,0 aan maar ik voel je pijn! Zoveel panties en mouwen vertieft hierdoor
Ik vind het heel bijzonder! Heb vaak zat midden in de nacht een taxi gebeld die er binnen een half uur was. Zoveel taxiritjes zijn toch ongepland zou je zeggen? Maar goed, fijn dat je een oplossing hebt!
De enige keer dat we een paar dagen van te voren een taxi gereserveerd hadden was hij ook nog eens veel te laat.
Denk dat het misschien wel kan, maar ze kunnen zonder reservering niet garanderen dat er een taxi beschikbaar is, zoiets stond er ook in het eerste berichtje
M’n koptelefoon is leeg en ik moet straks nog 1,5 uur reizen wat een ellende misschien maar even oortjes kopen op het station
En mijn koptelefoon begint ook al een uur voordat ie leeg gaat te piepen, echt heel irritant
Ik heb al jaren geen maandverband gekocht, want dat gebruik ik niet, maar nu had ik het nodig na een medische ingreep en had maar gewoon een pakje Always gepakt. Maak ik het open, is dat maandverbandje GEPARFUMEERD. Ik wil helemaal geen geparfumeerde vagijn. Wat is dit voor onzin.