Ja helemaal kut is dat inderdaad. Mocht je nog wat anders willen halen of voor een volgende keer: Sanature is ongeparfumeerd en ook nog 100% katoen dus niet zo vies zweterig
Ja die had ik dus eerst gekocht, maar kreeg daar een beetje irritatie door, doordat het âvochtigâ bleef aanvoelen (beetje tmi), ookal verschoonde ik het heel regelmatig.
Oh wat vervelend! Dan weet ik het ook niet ):
Dat mijn iPhone op twee random plekken in werk modus gaat
En dat kan branden man niet naar bloemetjes ruiken is oke!
Deze vind ik fijn, hou ook niet van bloemgeuren. Je hebt van het kruidvat ook 100%katoen zag ik net, maar ik weet niet of ze daar parfum hebben toegevoegd.
Ik ben op vakantie en ik ben zo %^*@&$verkouden (door airco welteverstaan, geen corona) dat ik gisteren letterlijk 0 smaak had. En ik ben nog wel in fucking Griekenland.
Ik heb een vriend die morgen ook vrij is gevraagd of ie morgen mee wil gaan zwemmen. Hij zegt net dat ie wel wil en zou kunnen, maar dat zijn vriend bij hem is en moet (thuis)werken en dat het lullig voelt om dan weg te gaan. Nu zit ie dan met 30 graden thuis omdat zijn vriend daar werkt terwijl hij ook kan gaan zwemmen?! Snap hier niks vannnn en nu erger ik me eraan dat ik morgen samen wil zwemmen maar dat dat niet kan door zoân domme reden
Haha ja raar toch, als ik zijn vriend was had ik het zelfs fijner gevonden om gewoon in mân eentje te werken
Otrivin kopen of iets anders met zelfde werking bij de drogist. Ik had dit ook laatste week van mn vakantie en dit hielp als een tiet.
Ik werkte vandaag in het zuiden van het land en daar was het super heet en zonnig, dus ik keek helemaal uit om straks lekker aan het strand te gaan eten, is het hier in het noorden gewoon fris en bewolkt
Wat raaaaar, zou lekker alleen gaan zwemmen
Kruidvat 100% katoen is parfum vrij!
Hoorn! Het is niet koud, maar gewoon net niet lekker genoeg om in het park te zitten
Ik dacht leuk we gaan eens de bbq gebruiken. Echt dom van mij want we eten normaal al laat maar nu word het natuurlijk helemaal laat
De truc is om 5 stokbroden te eten en een kilo aardappelsalade voordat de bbq ĂŒberhaupt begint te roken.
Kunnen ze toch allerlei redenen voor hebben? Misschien zijn ze bang om te vallen. Misschien rijden ze een langer stuk en willen ze wat energie sparen voor later. Misschien is het gewoon een persoonlijke voorkeur van ze. Misschien⊠weet ik veel.
En dan te zeggen âvan mij mag ie uit, ik zit volâ
Ja ik ga inderdaad maar gewoon alleen! Maar wel minder gezellig dan met zân tweeĂ«n
Vriendinnen die zoân lakse houding hebben over alles, niet even de moeite nemen zelf iets uit te zoeken, etc. Prima, maar ik heb nu ook even genoeg aan mân hoofd dus ik stop er nu ook mee.