Waar erger je je aan? #13

Wespen komen op de geur van dode wespen af dus vrijlaten is misschien de betere optie

3 likes

Haha ja precies, ik heb het nummer al geblokkeerd want ik werd al vóór het abonnement gebeld.

Ik denk trouwens dat de bezorger gewoon niet weet waar mijn straat is, het is een vrij korte straat waar geen auto’s kunnen rijden. Ik verwacht in mijn buurt ook niet veel Volkskrantlezers trouwens, dus ook weinig te bezorgen.

Ik koop hem voortaan wel weer in de winkel (los kopen is uiteindelijk voordeliger dan een weekendabo).

3 likes

ā€œAre you sure you want to sent 15 minutes of thisā€

6 likes

Dat is vaak mijn plan hoor, maar dan pak in een glas om het over de wesp heen te plaatsen maar in mijn snelheid en de snelheid van de wesp loopt dat vaak nog wel eens fout. Ga zo’n beest dan ook niet laten creperen. Vraag me wel af hoe ze dat ruiken want ik spoel ze dan direct door de toilet. Doen ze een geurtje uitsprayen oid?

@Krabsalade Ik luister altijd mijn spraakberichten na, want ik vind het altijd leuk om te horen hoe ik sommige dingen zeg of breng. Maar kan dit beter plaatsen in het biechttopic :joy:

Edit : Oh jezus ik zie nu pas dat het om een kwartier?!?!?! gaat. Dat is wel bizar. De mijne duren maximaal 1 minuut :joy:

1 like

Mijn man luistert zijn spraakberichten altijd na :sob:

5 likes

Ik woon letterlijk op de weg waar ze fietsen en ik kom zo thuis maar ik ben echt bang dat ik er niet in kom.

Ik heb een kater en skip de nacht vanwege vakantie. I’m gonna die.

3 likes

Mss heb je dat al gedaan hoor maar ik zet de snelheid altijd op 1,5 of 2 hahaha andere duurt zo lang

En ik maak me er ook schuldig aan hoor :joy: love voiceberichten
En ik luister die van mezelf ook eerst ff snel hahah

3 likes

Is jammer genoeg op Instagram, maar thanks voor de tip!

2 likes

Ik zat rustig een film te kijken en ineens zat James Corden erin. Ik vind hem zoooooo irritant

3 likes

Cats?

4 likes

Ocean’s 8?

7 likes

Ja Ocean’s 8 indd!

3 likes

Ik weet niet of je ondertussen al iets hebt gevonden, maar het klopt wel wat Jon zegt.
Je hebt 80H
85G valt dan in omvang groter, maar de cup blijft aardig hetzelfde. Wanneer je de omvang kleiner wilt krijg je bijvoorbeeld 75i
Daarom klopt 95F ook.

100E
95F of 90F
85G
80H
75I

Ik vind het zelf altijd wel prettig om verschillende maten te passen om te kijken wat het lekkerst zit.

2 likes

Is het nog gelukt? :dizzy_face: ik heb er gelukkig geen last van ondervonden. eerder profijt?

Ik deel deze ergernis! Ik vraag mij steeds vaker af waarom mensen überhaupt gaan.

3 likes

Waar komt deze ergernis vandaan dan? Ik zie in mijn omgeving niemand die op vakantie gaat omdat het ā€˜moet’ maar juist omdat ze zelf willen

3 likes

Hier heb ik zeker wat aan! Maar ik ga komende week denk ik maar even naar een lingeriezaak toe om zeker te weten dat ik direct een passende bikini koop ipv vanalles te bestellen en te moeten retourneren.

1 like

Erger me zo aan m’n pa momenteel :unamused:

Laatste tijd is ie van het ā€˜fluisterend’ praten, daarbij het liefst binnensmonds waardoor hij niet te volgen is.

:rage:

5 likes

Snap ik, dat werkt toch het fijnst.