Ik zeik, dus ik ben
Heb je het een paar keer geprobeerd? Ik ken het flesje dat jij wil proberen niet, maar ik had weleens een waterflesje van AH zelf waarvan ie zei dat ze dat merk niet innamen. Heel raar dus, want het was bij een AH filiaal. Maar toen ik het een dag later weet probeerde, deed ie het wel gewoon.
Was het flesje dan niet teveel ingedeukt? Dan pakt het apparaat hem vaak ook niet.
Je betaald nog niet over elk schiet flesje statiegeld was mij opgevallen. Voor goedemorgen bijv niet. Misschien zit dat nog in de overgangsfase.
Er moet echt een logo opstaan dat er statiegeld op zit anders is het geen statiegeld fles.
Dat zou sinds die nieuwe kleinere statiegeldflessen wel (steeds meer) moeten kunnen, alle flessen overal inleveren. Bij onze Lidl kan dat inderdaad ook, kan daar nu zowel Lidl huismerk als A-merk als iig Jumbo- en Aldi-huismerk inleveren En ook al die kleine flesjes die je bij pomp/drogist etc koopt.
20:30 vriend: ‘wat gaan we eten eigenlijk??’
Uiteindelijk besloten dat we frietjes gaan bestellen zit ik op thuisbezorgd te kijken, gaat ie even uitgebreid naar de wc kan ik alsnog niks bestellen
Als ergens staat “open in app” en dat je daar op klikt en dat het vervolgens de app store opent in plaats van de app terwijl je die app al op je telefoon hebt
Deze kan je ook inleveren (laatst nog gedaan).
Je ziet ook bij de kassa dat je statiegeld moet dokke
Soms pakt de machine het gewoon niet. Een medewerker kan dan lege fles(sen) teruggeven die je direct in de machine kan doen zodat je alsnog het geld op de bon hebt staan. Heel erg tattas be like als het om een flesje gaat, vind ik voor m’n gevoel, maar aan de andere kant: geld is geld
Volgens mij ligt dat aan het weer. Er valt veel te weinig regen.
Ik heb dat met bananen. Opeens van die rare beurse zwarte plekken alsof ik er mee heb staan basketballen op weg naar huis.
Nou dit is me indd ook irritant opgevallen op m’n tel de laatste tijd, heb het idee dat dat een bug is sinds de laatste update ofzo
Ja dan stop je het toch in de plastic hero zak
Ja uberhaubt makkelijker dan al die flesjes opsparen.
Tenzij je vaak uit flesjes drinkt en t de moeite waard is om je statie geld terug te halen.
Nee maar hoe verzin je t… griekse yogurt door je koffie mixen.
En dan ook nog een goeie griekse yogurt. Die moet je niet verspillen op deze manier.
Oooh die yogurt is echt het lekkerste ooit.
Jaa die word ook in griekenland verkocht. Dus het is geen tatta namaak zooi.
Dat het morgen alweer maandag is
Oh deze is ook echt m’n lievelings! En dan de 5% echt net een toetje. Heerlijk met aardbeien erdoor.
Ik weet nu wel dat er bussen ipv treinen rijden. Hou op met dat weken lang elk kwartier omroepen.
Ik werd net bijna aangereden door een auto die wegreed zonder in z’n spiegels te kijken of z’n knipperlichten aan te zetten. De middelvinger die volgde was wel heeel bevredigend