Dat ik gisteren bij de AH een steekproef kreeg en volgens het apparaat één ding niet gescand had. Toen moest ze al mijn al zorgvuldig ingepakte boodschappen (een kar vol🥲) nog een keer scannen om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik toch wel alles had gescand?! In de app zag ik ook gewoon dat ik het desbetreffende artikel had gescand.
Dat IKEA collecties in elk land verschillend zijn
Ik heb een bed met opbergruimte nodig want ik woon super klein en ik wil graag zo’n ottoman bed.
Nu deze gezien en die is perfect
MAAR NIET IN NEDERLAND TE KOOP
Het gaat dan alleen om de lattenbodem/mechanisme toch? Ik zou het in de gaten houden, mogelijk niet verkrijgbaar door leverproblemen, want hier staat (of stond) er wel 1 in de winkel.
Misschien dat je zoiets ook los kan kopen bij een andere zaak.
Dat er zon walgelijk laagje water oid op je kwark komt te staan als je t een dag niet eet Wil t niet meer eten dan.
Dit is echt irritant ja, tegenwoordig roer ik het maar gewoon door. Heb 1x geprobeerd het vocht eraf te laten lopen in de spoelbak maar toen was ik al mijn kwark kwijt
Wow waar? Welk filiaal. Nee volgens mij is het hele bed anders. Degene die je in Nederland kan kopen is namelijk met lades
Maar daar heb ik niks aan want die knallen tegen muren of kasten
Ik heb dit bed volgens mij (al dacht ik dat het een MALM was, maar lijkt er erg op, in elk geval hetzelfde mechanisme). Maar dan van bijna 10 jaar oud van de Ikea in NL, snap echt niet dat ze 'm hier niet meer verkopen want het is echt superchill qua bergruimte (ipv die lades waarvan je de helft niet kan gebruiken als je bed tegen de muur staat).
Omg dit had ik ook een keer met de vakantieboodschappen I feel u
Ik wil dat bed ook! Kan eigenlijk maar 1 lade bij mij echt effectief gebruiken, want ik heb ook nachtkastjes haha en aan de andere kant kan hij niet te ver open door de muur. Echt irritant
Mensen die in Amsterdam wonen zijn echt met geen 5 paarden de stad uit te krijgen he. Oh, wat is Utrecht ver weg. Wat een gezeik.
Ja maar Amsterdam is het centrale middelpunt van de wereld hè. De wereld draait om Amsterdam dus het is eerder gek dat jij niet daar heen wil komen natuurlijk.
I am a special snowflake.
Malm heeft er inderdaad ook zo 1
Sowieso van die Ottoman bedden. Het is zo onwijs handig maar nergens te krijgen in Nederland behalve in lelijk nepleer of met swarovski stenen in het hoofdbord
Dat er nog steeds boeken zijn die niet als e-book worden uitgegeven.
Deze?
Ik heb er ook van MADE die zo omhoog kiept en het is inderdaad super handig!!
Ik VeRlAaT aMsTeRdAm AlLeEn ViA sChIpHoL
huh, heb je een soortgelijk bericht eerder gepost? Ik zou echt zweren dat ik dit eerder gelezen heb!
Ahh vorig jaar!
Haha wow, goed geheugen.
Nja je verwacht ook niet dat iemand een sollicitatiegesprek van 3 uur heeft toch? Snap je zorgen dan wel hoor
Hier ook sollicitatie-ergernis, maar dan betreft mezelf.
Ik ben eind juli en 10 augustus op gesprek geweest en begin best zenuwachtig te worden.
Ik wil de job heel erg graag en ben er teveel mee bezig.
Vanmorgen had ik buikpijn van de stress. Ik kan heel moeilijk om met onduidelijke situaties.
Ik heb deze middag een mailtje gestuurd om te vragen of ik weerhouden ben en kijk nu voortdurend mijn mail na.