Waar erger je je aan? #13

Hebben ze je verteld wanneer je ongeveer bericht zou krijgen? Ik vind 12 dagen ook vrij lang om niks te horen hoor, kan me voorstellen dat je daar gestrest van raakt.

3 likes

Ja, vanaf deze week. Dus eigenlijk ben ik best ongeduldig.
Komt ook door de verlof periode en daar was ik voor gewaarschuwd.
Toen ik mijn mail verstuurde naar 2 mensen kreeg ik geen out of office.

Ik erger me omdat ik nog geen antwoord heb, maar ook omdat ik niet met het wachten om kan.

Dat boeken via Amazon gewoon 50% goedkoper zijn dan via lokale (web)winkels :frowning_face:

1 like

Oh jammer :frowning: ok wilde deze ook terug kijken, maar wel met alle fragmenten

5 likes

De Nettorama. Wat een armoedige schijtwinkel is dat toch ook met chagrijnig personeel. Aanbiedingen uit de nieuwe folder zijn maandagochtend al op en schappen bijvullen? Doen we niet aan hoor!! Dus als je eieren wil of gewoon wat tomaten ga dan maar lekker naar een andere super. En fatsoenlijk lopen kun je ook niet door die gangpaden want we doen lekker niet aan mandjes dus je mag lekker met een irritante kar door de winkel. Zoveel irritatie altijd als ik in die winkel loop.

3 likes

Mijn vriend noemt het niet voor niks Nettodrama.

21 likes

En terecht. Net als het assortiment van ze, gewoon géén keuze. Wil je chips? Nou hier heb je 7 soorten en meer kenne we nie. Of een pizza? Vijf verschillende soorten moet genoeg zijn toch? NEE.

Nu maar op naar een andere supermarkt :+1:t2:

1 like

Dat de stad helemaal overgenomen is door nieuwe studenten die allemaal willen snacken en ik daardoor megalang op mn friet moet wachten.

1 like

Die kutten moeten geblurd worden. De P in NPO staat voor Preuts

6 likes

Aan een vent in de trein die voor me gaat staan en half over me heen buigt om naar t schermpje boven me te kijken.
Waar dus niks op te zien was. En hij bleef zo 5 minuten staan ofzo en bleef ook steeds zn broek opheisen. Ik werd er zo kriegelig van en ben opgestaan en weg gelopen. ( inclusief wat onaardige dingen gezegd)
Ga gewoon zitten man.
Toen hij binnen kwam bleef hij ook zo lang staren dat hij niet doorhad dat hij zn stoeltje niet had uitgeklapt en zo op de grond zakte. Dat vond ik dan weer wel leuk.

6 likes

Hier zit juist de meeste proteine in. Dooroeren en opeten dus.

5 likes

Vogelschijt. Ik parkeerde in mijn vorige woning altijd in de garage voor €50 pm. Vond ik echt de max in een wijk met gratis parkeren. Waar ik nu woon kost die ongein €80 pm in een wijk met gratis parkeren. Dus ik dacht joe dikke doei, ga wel in de wijk staan. Kan altijd wel in de straat zelf of zijstraat staan, dus hoef nooit ver weg te parkeren en is dus op zich prima. Maar er staan allemaal bomen en nu zit iedere keer die hele auto onder de schijt. Dusja kan wel naar de wasstraat, maar als ik dan terugkom is ie een uur later weer volgescheten. Echt ga ergens anders zitten kakken en niet boven mijn auto. Nu zijn er natuurlijk ook geen parkeerplaatsen meer te huur

6 likes

Een hele irritante steekvlieg pp de slaapkamer die ik al dagen probeer te doden maar wat niet lukt

1 like

Oooh ja vreselijk! Voor mijn gevoel kakken ze ook altijd extra op mijn net gewassen auto haha weet niet of dat ligt aan dat ie dan extra shiny is ofzo maar :rage:

3 likes

Ja ik waste hem al nooit eigenlijk, moet nu dus wel want het ziet er niet uit. Alleen dan kakken ze er toch weer meteen op :weary:

2 likes

Goedkopere optie: een sprayfles water/allesreiniger in je auto leggen en meteen afspuiten (als het beetje is). Sowieso slim om dat snel te doen want het zuur in vogelpoep slijt je lak er af.

2 likes

Oh ga ik onthouden, denk wel dat ik meer dan 1 fles nodig heb met die dikke flatsen :smiling_face_with_tear: ga hem vandeweek eerst maar eens wassen

1 like

Stuk om die paar random gele doekjes op de eerste foto :sweat_smile:

5 likes

Haha maar dit is toch gewoon een momentopname? Alsof er bij de Nettorama nooit iets kapot valt :stuck_out_tongue:

Sorry I love AH

3 likes

Ah, dus je komt wel elke dag bij de AH ook al vind je het dramatisch!

2 likes