Waar erger je je aan? #13

ik vind van die leren grepen in keukens/aan kasten zo lelijk (en vies bah), kan toch ook nooit mooi blijven?

38 likes

volgens mijn vriend is dit KOORTS

3 likes

ik vind dat zo lelijk haha, hoezo wil je een restje van een leren lap als greepje gaan gebruiken? Is nit mooi, niet eens praktisch!!

3 likes

ik word er zelfs een beetje misselijk van hahaha

hahah ik voel me nu ook echt zoals deze vrouw als ik het zie

4 likes

Ja dat vind die van mij ook. Maar wel door blijven roken? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Doet mij altijd denken aan die handgrepen in de bus. Alleen dan niet zo handig opgehangen aan de kastjes want je kan je hand niet eens door dwt gat steken.

4 likes

Coachende motivational speeches krijgen als je even lekker wil klagen bij iemand :rage:
‘Probeer het van je af te zetten, laat het los :innocent: :innocent: :innocent:
Ik wil het verdomme niet loslaten, ik wil voor eeuwig zwelgen in rancune en gewoon even zeiken hoe kut het is en dat jij dan zegt dat het inderdaad heel erg kut is en verder niks

43 likes

LAAT HET LOS
zooooo irritant idd! Ik zal jou eens loslaten.

11 likes

Dat ik een man probeerde te helpen met google translate omdat hij in de trein een kaartje wou kopen (wat in sommige landen ook zo gaat)
En dat de conducteur mij dan gaan afsnauwen van jaa hij heeft dit als eens eerder geflikt blablaa. Ja sorry maar ik geloof voor geen meter dat jullie toen rustig hebben uitgelegd hoe en wat.

2 likes

ja alsof die conducteur iedereen kan onthouden waar hij gestapo over wilt spelen

2 likes

Ivm de treinstakingen wordt aangeraden thuis te werken of met de auto naar kantoor te komen, als dat echt noodzakelijk is. Heb de neiging terug te mailen waar ik die auto kan laten dan, aangezien we midden in het centrum zitten en alleen het bestuur en andere hoge bobos gebruik mogen maken van het parkeerdek.

6 likes

Iemand in een winkel deed brutaal tegen mij(de eigenaar) en nu wil ik uit principe nooit meer terug naar die winkel, maar het is wel een handige dpd punt. :roll_eyes: Ik snap echt niet dat je zo doet tegen klanten, als je al niet zo een populaire winkel bent??

2 likes

Heb twee hele drukke dagen achter de rug en wilde lekker rustig naar huis. Maar het is weer drukker in de trein nu de vakanties voorbij zijn. Er was dus helaas bijna geen zitplaats en toen werd ik vriendelijk doch dringend verzocht te gaan verzitten zodat moeder en (16/17/18jarige) dochter naast elkaar konden zitten. Er was nog maar 1 plekje over maar ik dacht oké toe maar. Zeiden ze niet eens even dank je :thumbsdown:. Bleek ik ook nog eens naast een stinkende meneer terecht gekomen. Ging hij er eindelijk uit, komt er iemand naast me zitten die boterhammen salami gaat zitten eten. En nu speelt ze babyfilmpjes af op geluidje 100. :cautious:. Laat me eruiittttttt.

3 likes

Ik had een uitgehongerde bij binnen gevonden en die gered door middel van wat suikerwater. Ik had het buiten gezet want ik moest aan het werk.

Maar ik had er niet aan gedacht die weer binnen te zetten dus een paar uur later had ik een zwerm wespen om de tuintafel hangen. :weary:

1 like

De reacties op deze tweet:

1% is echt leuke en mooie verhalen, 98% is extreem saaie Jeroen en Marieke backstory’s “hihihi we hadden een match op Tinder maar het gesprek was doodgebloed maar toen kwamen we elkaar in het echt tegen op de sokkenafdeling van de Hema en vonden we elkaar toch leuk!!” en 1% is "hij was 26 en ik 15 maar liefde overwint alles en hij is echt geen engerd hoor :smiling_face_with_three_hearts: "

21 likes

Ohh dat had ik ook met die tiktoktrend, met dat ene nummer ‘hello hello my oh my what have we here’ waar ook 99% van de reacties de meest saaie en voorspelbare verhalen waren. En dan met fotos en de muziek alsof het een of ander episch romatisch liefdesverhaal was.

4 likes

Haha ik ken dit niet maar klinkt ook vreselijk!

2 likes

Dit is toch geen romantiek, dit is een nachtmerrie.

32 likes

Ik vind het altijd moeilijk te geloven dat je ware soulmate toevallig binnen een straal van 20km geboren werd.

15 likes