Waar erger je je aan? #13

Nou ik moet wel eerlijk zeggen, ik heb dus echt nog nooit zo een AH gezien en zou dit ook zeker ergens hogerop rapporteren haha. Dit is wel echt een uitzondering lijkt mij.

14 likes

Hahaha ik zag eens een review over ā€˜Alberto Escobar’.

De reviews op Google zijn ook bizar slecht. Als een Appie al zo slecht is dat je er een review over schrijft weet je wel hoe ver het is.

4 likes

Ik vind de boni ook zo’n klotewinkel, ook van het type ghettodrama.

16 likes

Daarnaast zit er mijn inziens ook wel echt een verschil tussen een gewone AH en een franchise AH. In mijn dorp zijn zowel de Jumbo als de AH franchise (twee families uit het dorp) en het ziet er altijd spik en span uit, de eigenaren zijn ook vaak aanwezig en helpen ook met vullen. Als ik bijvoorbeeld naar een gewone AH een dorp verderop ga is het toch wel een stuk rommeliger en ongeorganiseerd.

4 likes

Hey is dit de ah bij het westplein?

Want daar kwam ik afgelopen maand veel en Jezus wat is daar aan de hand? Twee keer was de halve winkel overstroomd?? De broodjes waren telkens te lang gebakken en daardoor keihard. De verse sappen stonden er tussen die meer dan een maand over datum waren (hoe?!), had ik bijna meegenomen zonder te checken. Lag overal zooi, medewerkers allemaal op hun telefoon.

Terwijl ā€˜mijn’ Albert Heijn juist heel netjes en fijn is maar deze was een ramp.

11 likes

Ik vind jullie ah echt top. Die heeft tenminste ook veel keuze. De ah bij mij in de buurt is meer een soort uit de kluite gewasse ah to go. Ze hebben de basics en dat is het.

1 like

Dat onding van een vaatwasser krijgt natuurlijk weer storing op het moment dat m’n halve keuken vol vaat staat :triumph:

Ik heb tijdens mijn middelbare school drie jaar bij Nettorama gewerkt als bijbaan. Was echt een prima werkgever haha, verdiende goed en onze winkel was heel erg leuk en gezellig. In het zuiden van het land, misschien dat dat ook nog uitmaakt.

Is wel (veel) meer dan 10 jaar geleden, dus het verval is misschien wel ingezet na mijn vertrek.

2 likes

Hahaha I know, ik was daar laatst en het was wel echt even een shock hahaha

3 likes

Dat is ook ā€˜mijn’ AH en het is echt verschrikkelijk daar. Zo vaak iets beschimmelds gehad of ver over datum. En ja, ik snap ook niet dat ik überhaupt nog ga.

Omg mijn vriend is ziek thuis want hij heeft ā€œverhogingā€. Dus ik vroeg hoeveel graden koorts hij dan had. ā€œJa, 37,5. En normaal ben ik altijd maar 37 graden.ā€ Echt gast serieus?! :joy:

21 likes

Ik kan bij de ah xl en op de website de perzik waterijsjes niet meer vinden en ook bij de ah2go geen perzik thee :cry:

2 likes

ik vind van die leren grepen in keukens/aan kasten zo lelijk (en vies bah), kan toch ook nooit mooi blijven?

38 likes

volgens mijn vriend is dit KOORTS

3 likes

ik vind dat zo lelijk haha, hoezo wil je een restje van een leren lap als greepje gaan gebruiken? Is nit mooi, niet eens praktisch!!

3 likes

ik word er zelfs een beetje misselijk van hahaha

hahah ik voel me nu ook echt zoals deze vrouw als ik het zie

4 likes

Ja dat vind die van mij ook. Maar wel door blijven roken? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Doet mij altijd denken aan die handgrepen in de bus. Alleen dan niet zo handig opgehangen aan de kastjes want je kan je hand niet eens door dwt gat steken.

4 likes

Coachende motivational speeches krijgen als je even lekker wil klagen bij iemand :rage:
ā€˜Probeer het van je af te zetten, laat het los :innocent: :innocent: :innocent:’
Ik wil het verdomme niet loslaten, ik wil voor eeuwig zwelgen in rancune en gewoon even zeiken hoe kut het is en dat jij dan zegt dat het inderdaad heel erg kut is en verder niks

43 likes