Waar erger je je aan? #13

Omdat je gefrustreerd bent dat iedereen alleen maar naar je winkel komt om pakjes af te halen en je hoopte dat die mensen ook dingen zouden kopen in je winkel maar dat doen ze niet

8 likes

Ik heb om kwart voor zes bij Thuisbezorgd besteld zodat het om zeven uur zou komen en nu staat het dat het om kwart voor acht komt (maar vast wel later). Had het gewoon meteen moeten bestellen, dan was het er misschien wel om zeven uur geweest.

En ik was al hangry.

3 likes

Ja ik had dus ook ‘vooruit’ besteld, want normale bezorgtijd zou drie kwartier zijn en dat was te vroeg. Het is trouwens gewoon snackbar dus kan niet zo lang duren dacht ik. Maar ik heb er vaker besteld en er gaat altijd wel iets mis qua tijd of bestelling dus ik had het kunnen weten.

2 likes

Dat ik weer 5 meldingen van de NS app krijg over de staking. Na 1 keer weet ik het ook wel hoor. :roll_eyes:
Was begin van het jaar ook al een keer dacht ik

2 likes

Ik heb de 4e parkeerboete gehad in een jaar tijd. Waarvan 3 x voor niet betalen bij parkeren. We hebben geen eigen auto en je moet die app iedere ochtend weer aan zetten en vergeten het gewoon steeds. Ze zijn ook wel erg fanatiek want tis iedere x als we het vergeten dat we een boete hebben. Vandaag heeft die 3 uur zonder betaling gestaan, vorige x 2 uur en keer daarvoor een half uur.
Met dit geld was een vergunning aanvragen waarschijnlijk goedkoper geweest, maargoed dat kan dan weer niet zomaar want de auto staat niet op onze naam.
En ja 't is allemaal heel terecht uiteraard. Maar dit is wel 250€ ofzo die we beter hadden kunnen besteden.

3 likes

Is dit een auto die je van iemand in bruikleen hebt? Want ik heb toen een soort leningsverklaring ingevuld (via een formuliertje van de anwb) en dat opgestuurd met de aanvraag voor de vergunning en die is toen alsnog goedgekeurd.

3 likes

Niet eens echt, tis de auto van m’n zus en we lenen 'm 1 a 2 x per maand voor een dagje of een avond. En bij die avonden gaat 't steeds mis want dan vergeten we 't gewoon.
Ik baal ook want ik wist dat dit ging gebeuren maar we moesten er nog wat mee doen en op de gratis parkeerplek staat die niet zo veilig. Nouja 't voelt gewoon enorm kut. Merk dat geld me nu toch dwars begint te zitten.

2 likes

Kan je niet beter de parkeerautomaat gebruiken?

6 likes

Nee dat kan dus ook maar tot middernacht. En dat is 2,50 per uur en nu is het 0,40 cent per uur.
@Crusti_Croc als dat werkte voor mij om het aan te zetten dan had ik dat gedaan. Het loopt gewoon steeds mis als ik dingen moet regelen die ik normaal niet hoef te doen.

Maargoed 't gaat nu meer richting het adhd topic en had eigk ook geen behoefte aan advies.

2 likes

Moet je doen! “Worden parkeerkosten terugbetaald?” Meer moet het niet zijn.

6 likes

Ja ik twijfelde dus om iets kleins te kopen, maar toch niet gedaan. Ik denk dat ik dan een hele andere reactie had gekregen

1 like

Oh dat is echt balen ja. Snap dat het klote is als het er steeds bij inschiet.

2 likes

Dat ik vorige week een parkeerboete gehad heb om 13:09 en je daar vanaf 13:00 moet betalen. Ik was alleen bezig met mn koopcontract tekenen en ik heb er zelf (stom) niet aan gedacht om parkmobile aan te zetten. Maar al na 9 minuten een boete, men. Alsof ze om 13:00 vast aan het begin van de straat staan. En ik vind het 13:00 zo een rare tijd waarop het betalen in gaan.

Het is mn eigen schuld hoor, maar is zo zuur, omdat ik ook om 13:15 weer weg was en het nu een erg duur grapje is.

4 likes

Walgelijk

:cry:

3 likes

Ik heb precies hetzelfde :joy: ik ga altijd naar een tankstation waar ik nooit tank maar alleen pakketjes haal en die vent is zo bot. Terwijl mijn vriend er wel tankt maar geen pakjes haalt en dan is ie wel aardig blijkbaar :face_with_monocle:

1 like

Loze ergernis, maar het gerucht gaat dat Beyonce naar Pinkpop gaat komen volgend jaar. En het duurt nig eeuwen, en niets is zeker. Maar kan me hier nu al aan storen!!

6 likes

Hotels met veel te weinig strandbedjes - 25 tegenover meer dan 20 kamers - en de handdoeken strijd. Je wilt er niet aan mee doen, maar als je het niet doet kun je nergens zitten of liggen.

Had gehoopt in een Adults only hotel het wel zou mee vallen, maar helaas :sob:

3 likes

Hahaha, poor parents. Het scheelt dat ik sowieso niet kan uitslapen.

3 likes

Ben je ook nog van je vakantie aan het genieten?

8 likes