Waar erger je je aan? #13

Waarom is dat sneu?

20 likes

Nouja ligt natuurlijk een beetje aan het soort hotel, bij all inclusive snap ik dat ieders doel is het hotel niet te verlaten en ze waarschijnlijk aan het bad zullen liggen. Maar als dat t niet is dan lijkt het me niet per de logisch dat er evenveel bedjes als gasten zijn

5 likes

Gewoon eraf halen

10 likes

Pff ik ben vanochtend ongesteld geworden en het lijkt wel alsof er een monster in m’n onderbuik zit, krampen, borrelen, last van m’n darmen, helemaal opgeblazen buik. Echt top met deze warmte waar ik al zo klaar mee was :+1:

5 likes

Je opmerking is nog steeds raar. Waarom is het sneu als hotelgasten om een zwembad gaan liggen als ze juist dat geboekt hebben?

12 likes

Met de huidige klimaatsverandering en temperaturen kan dat ook prima in Nederland

11 likes

Om onduidelijke redenen valt de helft van de treinen uit (niet door staking, niet door werkzaamheden). Ben nu echt een beetje bang voor vanmiddag totale chaos. Doe mij ook maar een paar stakingsdagen :sweat_smile:

2 likes

Wanneer je een deelscooter wilt huren en deze bij iemand in de garage blijkt te staan :rage: Koop er zelf een joh aso

2 likes

De prijs van streaming diensten zoals Netflix, Amazon, en Disney. Blijkbaar leven we in een maatschappij die het normaal vindt zoveel te moeten betalen en omdat bijna iedereen deze dingen heeft zal er ook nooit niks aan gedaan worden. Hypocriet dat vb content ook eerst in US, UK en Aziƫ eerst wordt uitgezonden.

Daarnaast erger ik me mateloos aan videogames. Hetzelfde verhaal daar nooit zijn alle items verkrijgbaar tenzij tegen betaling of wanneer je eens een event mist kans op items of mount verkeken. Prijzen voor games zelf ontsporen laatste jaren ook…

Ik krijg nu ineens via facebook alle berichten te zien die mensen sturen aan hun idolen? Dus de reacties op pagina’s die ik ooit een like heb gegeven zegmaar. Zo stom. Heb helemaal geen eigen timeline meer.

Heb even een normaal voorbeeld bijgevoegd, maar ik krijg de gekste dingen te zien. Heel irritant

9 likes

Helft van de tijd zeg ik die abonnementen ook op. En ik ben van de oude generatie die telt per jaar :wink:

Ik krijg nu vandaag ineens Ć lle felicitaties te zien die mensen naar een Facebook vriend van me sturen terwijl ik hun niet volg en haar ook gewoon normaal volg… super irritant

5 likes

Ik heb dat ook, snap er niets van.

3 likes

Ik ook!

2 likes

Ik dacht even dat ik zelf iets fout had gedaan, hopelijk is het een bug en zal het snel opgelost zijn! Ik probeerde ook nog snel iedereen te ontvolgen, maar dat gaat een never ending story worden denk ik :joy:

Edit : Facebook-gebruikers klagen massaal over vreemde berichten op tijdlijn | Tech | NU.nl

4 likes

Ik reken het om naar guldens.

11 likes

Vandaag lig ik aan het zwembad, morgen tour ik lekker rond in een auto. Precies de balans waar ik van hou.

Niks sneu. En nu ga ik weer verder genieten @janniebeton Heb jij ook weer rust :+1:

10 likes

Denk je niet dat dat eigenlijk komt omdat het produceren van series en films geld kost? (Even daargelaten dat er waarschijnlijk ook veel winst mee gemaakt wordt). Dvds, die waren pas duur.

11 likes

Lezen ze ook nog eens monotoon voor?

1 like

Dat ik met mijn moeie kop vanochtend te laat wakker werd en daardoor met haast (en dus vermoeid) mn tas ingepakt hebt en ik nu mn bril, portemonnee, toegangspas en eten vergeten ben. En nu heb ik dus honger, last van m’n ogen (top wel geen bril als je al moe bent) en kan ik me niet vrij door het gebouw bewegen. :cry:

1 like