LAAT HET LOS
zooooo irritant idd! Ik zal jou eens loslaten.
Dat ik een man probeerde te helpen met google translate omdat hij in de trein een kaartje wou kopen (wat in sommige landen ook zo gaat)
En dat de conducteur mij dan gaan afsnauwen van jaa hij heeft dit als eens eerder geflikt blablaa. Ja sorry maar ik geloof voor geen meter dat jullie toen rustig hebben uitgelegd hoe en wat.
ja alsof die conducteur iedereen kan onthouden waar hij gestapo over wilt spelen
Ivm de treinstakingen wordt aangeraden thuis te werken of met de auto naar kantoor te komen, als dat echt noodzakelijk is. Heb de neiging terug te mailen waar ik die auto kan laten dan, aangezien we midden in het centrum zitten en alleen het bestuur en andere hoge bobos gebruik mogen maken van het parkeerdek.
Iemand in een winkel deed brutaal tegen mij(de eigenaar) en nu wil ik uit principe nooit meer terug naar die winkel, maar het is wel een handige dpd punt. Ik snap echt niet dat je zo doet tegen klanten, als je al niet zo een populaire winkel bent??
Heb twee hele drukke dagen achter de rug en wilde lekker rustig naar huis. Maar het is weer drukker in de trein nu de vakanties voorbij zijn. Er was dus helaas bijna geen zitplaats en toen werd ik vriendelijk doch dringend verzocht te gaan verzitten zodat moeder en (16/17/18jarige) dochter naast elkaar konden zitten. Er was nog maar 1 plekje over maar ik dacht oké toe maar. Zeiden ze niet eens even dank je . Bleek ik ook nog eens naast een stinkende meneer terecht gekomen. Ging hij er eindelijk uit, komt er iemand naast me zitten die boterhammen salami gaat zitten eten. En nu speelt ze babyfilmpjes af op geluidje 100.
. Laat me eruiittttttt.
Ik had een uitgehongerde bij binnen gevonden en die gered door middel van wat suikerwater. Ik had het buiten gezet want ik moest aan het werk.
Maar ik had er niet aan gedacht die weer binnen te zetten dus een paar uur later had ik een zwerm wespen om de tuintafel hangen.
De reacties op deze tweet:
1% is echt leuke en mooie verhalen, 98% is extreem saaie Jeroen en Marieke backstory’s “hihihi we hadden een match op Tinder maar het gesprek was doodgebloed maar toen kwamen we elkaar in het echt tegen op de sokkenafdeling van de Hema en vonden we elkaar toch leuk!!” en 1% is "hij was 26 en ik 15 maar liefde overwint alles en hij is echt geen engerd hoor "
Ohh dat had ik ook met die tiktoktrend, met dat ene nummer ‘hello hello my oh my what have we here’ waar ook 99% van de reacties de meest saaie en voorspelbare verhalen waren. En dan met fotos en de muziek alsof het een of ander episch romatisch liefdesverhaal was.
Haha ik ken dit niet maar klinkt ook vreselijk!
Ik vind het altijd moeilijk te geloven dat je ware soulmate toevallig binnen een straal van 20km geboren werd.
Omdat je gefrustreerd bent dat iedereen alleen maar naar je winkel komt om pakjes af te halen en je hoopte dat die mensen ook dingen zouden kopen in je winkel maar dat doen ze niet
Ik heb om kwart voor zes bij Thuisbezorgd besteld zodat het om zeven uur zou komen en nu staat het dat het om kwart voor acht komt (maar vast wel later). Had het gewoon meteen moeten bestellen, dan was het er misschien wel om zeven uur geweest.
En ik was al hangry.
Ja ik had dus ook ‘vooruit’ besteld, want normale bezorgtijd zou drie kwartier zijn en dat was te vroeg. Het is trouwens gewoon snackbar dus kan niet zo lang duren dacht ik. Maar ik heb er vaker besteld en er gaat altijd wel iets mis qua tijd of bestelling dus ik had het kunnen weten.
Dat ik weer 5 meldingen van de NS app krijg over de staking. Na 1 keer weet ik het ook wel hoor.
Was begin van het jaar ook al een keer dacht ik
Ik heb de 4e parkeerboete gehad in een jaar tijd. Waarvan 3 x voor niet betalen bij parkeren. We hebben geen eigen auto en je moet die app iedere ochtend weer aan zetten en vergeten het gewoon steeds. Ze zijn ook wel erg fanatiek want tis iedere x als we het vergeten dat we een boete hebben. Vandaag heeft die 3 uur zonder betaling gestaan, vorige x 2 uur en keer daarvoor een half uur.
Met dit geld was een vergunning aanvragen waarschijnlijk goedkoper geweest, maargoed dat kan dan weer niet zomaar want de auto staat niet op onze naam.
En ja 't is allemaal heel terecht uiteraard. Maar dit is wel 250€ ofzo die we beter hadden kunnen besteden.
Is dit een auto die je van iemand in bruikleen hebt? Want ik heb toen een soort leningsverklaring ingevuld (via een formuliertje van de anwb) en dat opgestuurd met de aanvraag voor de vergunning en die is toen alsnog goedgekeurd.
Niet eens echt, tis de auto van m’n zus en we lenen 'm 1 a 2 x per maand voor een dagje of een avond. En bij die avonden gaat 't steeds mis want dan vergeten we 't gewoon.
Ik baal ook want ik wist dat dit ging gebeuren maar we moesten er nog wat mee doen en op de gratis parkeerplek staat die niet zo veilig. Nouja 't voelt gewoon enorm kut. Merk dat geld me nu toch dwars begint te zitten.
Kan je niet beter de parkeerautomaat gebruiken?