Waar erger je je aan? #13

Nee dat kan dus ook maar tot middernacht. En dat is 2,50 per uur en nu is het 0,40 cent per uur.
@Crusti_Croc als dat werkte voor mij om het aan te zetten dan had ik dat gedaan. Het loopt gewoon steeds mis als ik dingen moet regelen die ik normaal niet hoef te doen.

Maargoed 't gaat nu meer richting het adhd topic en had eigk ook geen behoefte aan advies.

2 likes

Moet je doen! “Worden parkeerkosten terugbetaald?” Meer moet het niet zijn.

6 likes

Ja ik twijfelde dus om iets kleins te kopen, maar toch niet gedaan. Ik denk dat ik dan een hele andere reactie had gekregen

1 like

Oh dat is echt balen ja. Snap dat het klote is als het er steeds bij inschiet.

2 likes

Dat ik vorige week een parkeerboete gehad heb om 13:09 en je daar vanaf 13:00 moet betalen. Ik was alleen bezig met mn koopcontract tekenen en ik heb er zelf (stom) niet aan gedacht om parkmobile aan te zetten. Maar al na 9 minuten een boete, men. Alsof ze om 13:00 vast aan het begin van de straat staan. En ik vind het 13:00 zo een rare tijd waarop het betalen in gaan.

Het is mn eigen schuld hoor, maar is zo zuur, omdat ik ook om 13:15 weer weg was en het nu een erg duur grapje is.

4 likes

Walgelijk

:cry:

3 likes

Ik heb precies hetzelfde :joy: ik ga altijd naar een tankstation waar ik nooit tank maar alleen pakketjes haal en die vent is zo bot. Terwijl mijn vriend er wel tankt maar geen pakjes haalt en dan is ie wel aardig blijkbaar :face_with_monocle:

1 like

Loze ergernis, maar het gerucht gaat dat Beyonce naar Pinkpop gaat komen volgend jaar. En het duurt nig eeuwen, en niets is zeker. Maar kan me hier nu al aan storen!!

6 likes

Hotels met veel te weinig strandbedjes - 25 tegenover meer dan 20 kamers - en de handdoeken strijd. Je wilt er niet aan mee doen, maar als je het niet doet kun je nergens zitten of liggen.

Had gehoopt in een Adults only hotel het wel zou mee vallen, maar helaas :sob:

3 likes

Hahaha, poor parents. Het scheelt dat ik sowieso niet kan uitslapen.

3 likes

Ben je ook nog van je vakantie aan het genieten?

8 likes

Waarom is dat sneu?

20 likes

Nouja ligt natuurlijk een beetje aan het soort hotel, bij all inclusive snap ik dat ieders doel is het hotel niet te verlaten en ze waarschijnlijk aan het bad zullen liggen. Maar als dat t niet is dan lijkt het me niet per de logisch dat er evenveel bedjes als gasten zijn

5 likes

Gewoon eraf halen

10 likes

Pff ik ben vanochtend ongesteld geworden en het lijkt wel alsof er een monster in m’n onderbuik zit, krampen, borrelen, last van m’n darmen, helemaal opgeblazen buik. Echt top met deze warmte waar ik al zo klaar mee was :+1:

5 likes

Je opmerking is nog steeds raar. Waarom is het sneu als hotelgasten om een zwembad gaan liggen als ze juist dat geboekt hebben?

12 likes

Met de huidige klimaatsverandering en temperaturen kan dat ook prima in Nederland

11 likes

Om onduidelijke redenen valt de helft van de treinen uit (niet door staking, niet door werkzaamheden). Ben nu echt een beetje bang voor vanmiddag totale chaos. Doe mij ook maar een paar stakingsdagen :sweat_smile:

2 likes

Wanneer je een deelscooter wilt huren en deze bij iemand in de garage blijkt te staan :rage: Koop er zelf een joh aso

2 likes