Waar erger je je aan? #13

oh vreselijk, op een congres toch helemaal schandalig.

Doet me denken aan een cabaretvoorstelling waar ik eens was, waar de cabaretier ook alles van een blaadje voor las. Het was een try-out, maar toch. De halve zaal liep toen na een kwartier weg en hij werd echt kwaad zelfs op jongeren op de eerste rij. Toen stond er een ouder iemand in het midden van de zaal op dat het toch echt aan hem zelf lag omdat hij alles van een blaadje voor las en toen stormde hij boos het podium af en kwam niet meer terug :joy:

21 likes

Ik moest dat een keer verplicht doen als opdracht, omdat dat soms in andere landen blijkbaar gebruikelijk is op congressen en als beter beschouwd wordt dan uit de losse pols presenteren en ze vonden dat we daar ook op voorbereid moesten zijn. Echt vreselijk om naar te luisteren maar ook om zelf te doen

2 likes

Aan dat Beyonce komt, ik ben zo’n zeikerd die vind dat zo een artiesten niet op Pinkpop horen :joy:

14 likes

Wat vreselijk! Zoveel mensen kunnen ook totaal niet voorlezen. Dat zal vast een slaapverwekkend saai congres geweest zijn.

Nieuwe wc rollen die te goed dichtgeplakt zitten waardoor het wc papier helemaal scheurt.

7 likes

Ik heb niks met Pinkpop maar echt cudo’s voor hen als ze zo’n enorme wereldster weten te strikken.

6 likes

Toen Justin Bieber er was kwam er ook wel mega veel commentaar destijds.

4 likes

Wat is dat toch dat sommige mensen zo intens traag zijn. Ik rij net even naar de supermarkt voor een broodje. Auto voor me: waar je 60 mag maximaal 40 rijden. In de supermarkt een vent voor me die voor een weeshuis boodschappen heeft en de dubbele dingen (die nog in de kar liggen) pas melden als de caissière al klaar is, waardoor ze van alles moet doen om het te herstellen. Is het herstelt dan wordt er eerst uitgebreid alles ingepakt totdat er wordt afgerekend (ik stond echt te wachten met een broodje en andere kassa’s waren er niet) en dan denk je dat je alles gehad hebt zit je weer achter een auto die duidelijk te groot was voor de bestuurder want voor elke verkeersdrempel werd vol op de rem getrapt. Echt waarom zijn mensen zo?

8 likes

Ja weet ik, maar vind het gewoon jammer. Ik hou niet van Beyonce en bieber ect. Wil gewoon lekker rocken :joy:

@TantePollewop nee dat zeker, en dat in Limburg :love_you_gesture:

2 likes

Nja op zich lukt het ze al wel langer om grote wereldsterren te strikken, zo lang ze maar betalen, haha.

3 likes

Haha dan ben je er duidelijk nooit geweest. (zwarte cross dus)

2 likes

Mee eens, maar ik snap sowieso niet echt dat je je kunt ergeren aan wie er op de line-up staat van een festival. Je kan toch niet naar elk optreden en het zorgt voor een diverser publiek (wat ikzelf juist leuk vind).

En ik erger me nu al aan mezelf dat ik hierover begin maar Justin Bieber is een multi-instrumentalist en áls hij live zingt is het loepzuiver. Niemand kan mij wijsmaken dat hij dat jaar de slechtste act op Pinkpop was.

6 likes

En de optredens van Beyoncé op Coachella en Glastonbury worden gezien als de beste optredens ooit. Zal zeker niet teleurstellen.

17 likes

Nee precies. Wat mij betreft zijn de meeste wereldsterren dat met een reden en hebben zij echt wel hun strepen verdiend. Ongeacht of het mijn eigen smaak is. Maar ik heb dus ook een hekel aan muzieksnobisme.

7 likes

Ik ben eens op een geestenswetenschappencongres geweest en daar las iedereen voor, dat was de bedoeling. De sprekers zaten ook achter een tafel. Heel mooie geschreven verhalen waren dat, echt essays. Ik stond daar (als niet-geesteswetenschapper) met een normale PowerPointpresentatie mijn verhaaltje te doen en viel echt uit de toon… Dat was een vreemde ervaring, zou het niet nog eens doen.

5 likes

Ja alleen is het ding met DVDs zo dat je een product koopt wat van jou is en van jou blijft tenzij je deze natuurlijk wegdoet.

3 likes

Moet ie dat alleen wel doen. Ik vond dat zo zonde tijdens zn concert in Gelredome paar jaar geleden. Er liep overduidelijk een band mee en hij zong veel stukken niet live.

Ja, was op dat Pinkpop optreden ook. Was misschien dan niet het slechtste optreden van dat festival maar wel met het meeste playbacken denk ik. Maar het was ook niet de beste periode uit zijn carrière dus geloof best dat hij dat inmiddels wel beter doet.

2 likes

zulk soort filmpjes

zitten vast een paar leuke verhalen tussen, maar echt 99% zo’n enorm normaal verhaal (ik swipete rechts en nu zijn we getrouwd, nahh wie had dat kunnen verzinnen)

Oke maar je snapt de vergelijking wel toch. Als je “vroeger” niet illegaal downloadde dan kon je niet anders dan DVDs kopen en/of huren. Dus wat je eraan uit zou moeten geven zou niet in verhouding staan tot wat nu een abo op streamingsdiensten kost als je hetzelfde kijkgedrag zou hebben (ervanuitgaande dat je per week meerdere series en misschien ook een film kijkt).

3 likes