Waar erger je je aan? #13

De prijs van streaming diensten zoals Netflix, Amazon, en Disney. Blijkbaar leven we in een maatschappij die het normaal vindt zoveel te moeten betalen en omdat bijna iedereen deze dingen heeft zal er ook nooit niks aan gedaan worden. Hypocriet dat vb content ook eerst in US, UK en Azië eerst wordt uitgezonden.

Daarnaast erger ik me mateloos aan videogames. Hetzelfde verhaal daar nooit zijn alle items verkrijgbaar tenzij tegen betaling of wanneer je eens een event mist kans op items of mount verkeken. Prijzen voor games zelf ontsporen laatste jaren ook…

Ik krijg nu ineens via facebook alle berichten te zien die mensen sturen aan hun idolen? Dus de reacties op pagina’s die ik ooit een like heb gegeven zegmaar. Zo stom. Heb helemaal geen eigen timeline meer.

Heb even een normaal voorbeeld bijgevoegd, maar ik krijg de gekste dingen te zien. Heel irritant

9 likes

Helft van de tijd zeg ik die abonnementen ook op. En ik ben van de oude generatie die telt per jaar :wink:

Ik krijg nu vandaag ineens àlle felicitaties te zien die mensen naar een Facebook vriend van me sturen terwijl ik hun niet volg en haar ook gewoon normaal volg… super irritant

5 likes

Ik heb dat ook, snap er niets van.

3 likes

Ik ook!

2 likes

Ik dacht even dat ik zelf iets fout had gedaan, hopelijk is het een bug en zal het snel opgelost zijn! Ik probeerde ook nog snel iedereen te ontvolgen, maar dat gaat een never ending story worden denk ik :joy:

Edit : Facebook-gebruikers klagen massaal over vreemde berichten op tijdlijn | Tech | NU.nl

4 likes

Ik reken het om naar guldens.

11 likes

Vandaag lig ik aan het zwembad, morgen tour ik lekker rond in een auto. Precies de balans waar ik van hou.

Niks sneu. En nu ga ik weer verder genieten @janniebeton Heb jij ook weer rust :+1:

10 likes

Denk je niet dat dat eigenlijk komt omdat het produceren van series en films geld kost? (Even daargelaten dat er waarschijnlijk ook veel winst mee gemaakt wordt). Dvds, die waren pas duur.

11 likes

Lezen ze ook nog eens monotoon voor?

1 like

Dat ik met mijn moeie kop vanochtend te laat wakker werd en daardoor met haast (en dus vermoeid) mn tas ingepakt hebt en ik nu mn bril, portemonnee, toegangspas en eten vergeten ben. En nu heb ik dus honger, last van m’n ogen (top wel geen bril als je al moe bent) en kan ik me niet vrij door het gebouw bewegen. :cry:

1 like

oh vreselijk, op een congres toch helemaal schandalig.

Doet me denken aan een cabaretvoorstelling waar ik eens was, waar de cabaretier ook alles van een blaadje voor las. Het was een try-out, maar toch. De halve zaal liep toen na een kwartier weg en hij werd echt kwaad zelfs op jongeren op de eerste rij. Toen stond er een ouder iemand in het midden van de zaal op dat het toch echt aan hem zelf lag omdat hij alles van een blaadje voor las en toen stormde hij boos het podium af en kwam niet meer terug :joy:

21 likes

Ik moest dat een keer verplicht doen als opdracht, omdat dat soms in andere landen blijkbaar gebruikelijk is op congressen en als beter beschouwd wordt dan uit de losse pols presenteren en ze vonden dat we daar ook op voorbereid moesten zijn. Echt vreselijk om naar te luisteren maar ook om zelf te doen

2 likes

Aan dat Beyonce komt, ik ben zo’n zeikerd die vind dat zo een artiesten niet op Pinkpop horen :joy:

14 likes

Wat vreselijk! Zoveel mensen kunnen ook totaal niet voorlezen. Dat zal vast een slaapverwekkend saai congres geweest zijn.

Nieuwe wc rollen die te goed dichtgeplakt zitten waardoor het wc papier helemaal scheurt.

7 likes

Ik heb niks met Pinkpop maar echt cudo’s voor hen als ze zo’n enorme wereldster weten te strikken.

6 likes

Toen Justin Bieber er was kwam er ook wel mega veel commentaar destijds.

4 likes

Wat is dat toch dat sommige mensen zo intens traag zijn. Ik rij net even naar de supermarkt voor een broodje. Auto voor me: waar je 60 mag maximaal 40 rijden. In de supermarkt een vent voor me die voor een weeshuis boodschappen heeft en de dubbele dingen (die nog in de kar liggen) pas melden als de caissière al klaar is, waardoor ze van alles moet doen om het te herstellen. Is het herstelt dan wordt er eerst uitgebreid alles ingepakt totdat er wordt afgerekend (ik stond echt te wachten met een broodje en andere kassa’s waren er niet) en dan denk je dat je alles gehad hebt zit je weer achter een auto die duidelijk te groot was voor de bestuurder want voor elke verkeersdrempel werd vol op de rem getrapt. Echt waarom zijn mensen zo?

8 likes