Ja weet ik, maar vind het gewoon jammer. Ik hou niet van Beyonce en bieber ect. Wil gewoon lekker rocken
@TantePollewop nee dat zeker, en dat in Limburg
Ja weet ik, maar vind het gewoon jammer. Ik hou niet van Beyonce en bieber ect. Wil gewoon lekker rocken
@TantePollewop nee dat zeker, en dat in Limburg
Nja op zich lukt het ze al wel langer om grote wereldsterren te strikken, zo lang ze maar betalen, haha.
Haha dan ben je er duidelijk nooit geweest. (zwarte cross dus)
Mee eens, maar ik snap sowieso niet echt dat je je kunt ergeren aan wie er op de line-up staat van een festival. Je kan toch niet naar elk optreden en het zorgt voor een diverser publiek (wat ikzelf juist leuk vind).
En ik erger me nu al aan mezelf dat ik hierover begin maar Justin Bieber is een multi-instrumentalist en áls hij live zingt is het loepzuiver. Niemand kan mij wijsmaken dat hij dat jaar de slechtste act op Pinkpop was.
En de optredens van Beyoncé op Coachella en Glastonbury worden gezien als de beste optredens ooit. Zal zeker niet teleurstellen.
Nee precies. Wat mij betreft zijn de meeste wereldsterren dat met een reden en hebben zij echt wel hun strepen verdiend. Ongeacht of het mijn eigen smaak is. Maar ik heb dus ook een hekel aan muzieksnobisme.
Ik ben eens op een geestenswetenschappencongres geweest en daar las iedereen voor, dat was de bedoeling. De sprekers zaten ook achter een tafel. Heel mooie geschreven verhalen waren dat, echt essays. Ik stond daar (als niet-geesteswetenschapper) met een normale PowerPointpresentatie mijn verhaaltje te doen en viel echt uit de toon… Dat was een vreemde ervaring, zou het niet nog eens doen.
Ja alleen is het ding met DVDs zo dat je een product koopt wat van jou is en van jou blijft tenzij je deze natuurlijk wegdoet.
Moet ie dat alleen wel doen. Ik vond dat zo zonde tijdens zn concert in Gelredome paar jaar geleden. Er liep overduidelijk een band mee en hij zong veel stukken niet live.
Ja, was op dat Pinkpop optreden ook. Was misschien dan niet het slechtste optreden van dat festival maar wel met het meeste playbacken denk ik. Maar het was ook niet de beste periode uit zijn carrière dus geloof best dat hij dat inmiddels wel beter doet.
zulk soort filmpjes
zitten vast een paar leuke verhalen tussen, maar echt 99% zo’n enorm normaal verhaal (ik swipete rechts en nu zijn we getrouwd, nahh wie had dat kunnen verzinnen)
Oke maar je snapt de vergelijking wel toch. Als je “vroeger” niet illegaal downloadde dan kon je niet anders dan DVDs kopen en/of huren. Dus wat je eraan uit zou moeten geven zou niet in verhouding staan tot wat nu een abo op streamingsdiensten kost als je hetzelfde kijkgedrag zou hebben (ervanuitgaande dat je per week meerdere series en misschien ook een film kijkt).
Ja fair, al denk ik wel dat het kijkgedrag is veranderd ten opzichte van voor streamingsdiensten bestonden. Ik vind het een beetje appels met peren vergelijken.
Ik wilde ermee zeggen: voor niks gaat de zon op. Je zult altijd moeten betalen voor series en films en volgens mij is het door te streamen nu juist toegankelijker geworden op veel punten en niet per se duurder.
het probleem met streaming diensten is dat ze populair werden omdat het plots een goedkoop alternatief met veel keuze was voor kabel, nu heeft iedereen een eigen streamingdienst waardoor veel mensen uiteindelijk evenveel of zelfs meer betalen maar het niet direct doorhebben omdat het in stukjes van de rekening gaat
ik dwing mezelf ook gewoon om max 2 abonnementen te mogen hebben en wissel af en toe, meestal komt er toch niet meer zoveel op dat je constant moet kijken
Welke?
Dit idd. Dat je het chill vind dat je hotel een zwembad heeft zodat je af en toe daar kan zwemmen oke. Maar de hele vakantie bij t zelfde zwembad dobberen. Moet er niet aan denken.
Vooral ook omdat ik me dan ga irriteren aan die andere mensen die dat ook doen. " Oh god daar is Jan weer als hij weer tegen me aan botst met die zwemband word ik echt leip"
Nu ja dat zag je vroeger ook wel, in de zin dat licensing en dergelijke er voor zorgt dat bedrijven het van youtube gaan halen desondanks dat je het toch nergens kan kijken. Ik vind het ook echt erg dat makers in dat geval hun rechten gewoon niet terug krijgen, HBO heeft recent heel veel verwijderd wat gewoon niet te vinden is en de makers zelf mogen er ook niets mee doen. Vaak zijn het dan vooral de kleinere makers die er de pineut van zijn
in amerika is er ook al veel te doen rond het feit dat streamingdiensten vaak gebruikt worden als een manier voor zenders om vakbondsakkoorden te omzeilen, de vergoedingen zijn lager en residuals bestaan gewoon niet voor streaming? Ik snap ook gewoon niet dat een diesn’t als Netflix na zoveel jaren nog steeds geld kan loskrijgen desondanks altijd weer verlies te draaien door dure aankopen.
@Evenveel ik kan het ook echt niet meer volgen en moet bekennen dat ik terug begin te downloaden hierdoor, ik snap ook niet dat meerdere diensten hetzelfde kunnen aanbieden zonder problemen. Zoals toen ik in lockdon The Real Housewives of New York begon te bingen en het na drie seizoenen al gedaan was waarna ik plots een andere streamingdienst moet gaan zoeken voor de rest
Dat het treinstel waarin ik een stoel had gereserveerd is afgesloten en ik dus nu elk half uur van plek moet wisselen omdat ik geen vaste zitplek meer heb. Echt haat dit zo erg, wil gewoon 5 uur chillen en niet elke keer moeten zoeken naar een andere plek
De bordjes met reserveringen staan ook uit dus echt helemaal ruk
dat het eten van warme tomaten (in welk gerecht dan ook) zo levensgevaarlijk is altijd