Ja boeien, laat mij het lekker als ergernis ervaren
ik snap het wel hoor, ik vind het ook jammer dat de muziek op zoān beetje alle grote Nederlandse festivals verandert
de hele alt/rock/metalscene sterft een langzame dood
Precies
Introstudenten, de stad die ze enthousiast binnenhaalt, de golf nieuwe swapfietsen, dronken studenten die om 9 uur ās ochtends met elkaar gaan vechten, studenten met schore stemmen die keihard proberen te pratenā¦
haha I knoooow maar ik mis het wel
tuurlijk maar ik bedoel op de grote festivals, het was gewoon ooit cool en nu niet meer haha
Haha ik was ƩƩn keer naar Pinkpop en heb toen de Stones, arctic monkeys, Ed sheeran, Metallica, John Mayer etc. gezien prima gitaar lijkt me.
Zo lang geleden was dat ook weer niet, ennnnn andere artiesten zijn net zo leuk, ik bedoel Stromae was er ook en die show was topppp, volgens mij verbaasde iedereen zich hoe goed hij is. En Justin bieber speelt soms ook gitaar?
Dat mijn kind al-tijd om 05.00 uur wakker is. En dat ik dan rustig door Instagram scroll en dit soort nonsens te lezen krijg⦠onder het NOM van en nog meer kromme zinnen.
En de ov fietsen
Prive coupe voor de ice queen
Er vliegen de laatste tijd zo veel/vaak en vooral lang achter elkaar helikopters over. Dat geluid
Coldplay
En dat al 5 maanden nadat de eerste legerhelikopter was gesignaleerdā¦
Ik dacht yes mn trein staat er al dan kan ik lekker in de airco zitten. Maar nee hijs dicht en nu sta ik buiten naar klusgeluiden te luisteren.
Oh dit is al te 2e x dat ik klaag op t forum en t 2 minuten later word opgelost.
Ulgh ik baal zo dat er nog geen miljoen op mn rekening is gestort.
Je kan ook gewoon op het prullenbakje klikken he om je post te verwijderen
Dat mān salaris nog niet is gestort
Vliegen die altijd op je gaan zitten. Ga gewoon chillen aan de sndere kant van de kamer, hebben we ook geen last van elkaar.
Same. Want de ene directeur is op vakantie en de adjunct-directeur ook dus is er niemand om het over te maken. En het is een vrij groot bedrijf. Is toch niet normaal. Normaal krijgen we het altijd tussen de 22e en de 24e. Nu waarschijnlijk morgen maar vind het echt heel raar.
Sommige antwoorden bij het geluid van qmusic. Echt heb je poep in je oren dat je dat erin hoort?? Maarja ik weet het ondertussen ook niet natuurlijk en ik probeer t niet eens