Waar erger je je aan? #13

Iedereen stinkt met deze hitte.

14 likes

Ik had weekboodschappen gedaan en ik heb allemaal ingrediënten gekocht voor gerechten die in de oven moeten en één gerecht dat ik nu de afgelopen weken al drie keer heb gegeten en nu helemaal zat ben. En ik heb geen zin om snel wat anders te verzinnen met deze ingrediënten.

En uiteraard ben ik weer hangry.

2 likes

Ik dacht vandaag zijn we allebei laat thuis, dus kunnen wel ff eten bestellen. Voor half 7 besteld, bezorgtijd 19.15 en het is nu 19.45 en er is nog steeds niks :face_with_symbols_over_mouth: ben gvd al een uur thuis, als ik zelf gekookt had zou het al op zijn

1 like

die hellofresh reclame op YouTube. Die manier van praten van die vrouw is zo kut ‘isss Hello Fresh het geld wwaarddddd’

3 likes

Ben zo blij als ik straks thuis in NL gewoon weer mijn wc papier mag doorspoelen :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Waar mag dat niet?!

1 like

Dat m’n loon gestort is, dat ik extra inkomsten heb gehad afgelopen maand, maar toch denk: waaaaaar de fak is m’n geld naartoe gegaan??! NU al. Hoe dan?? Niks geks gedaan.

18 likes

In ieder geval in Griekenland maar volgens mij wel op meer plekken

5 likes

Had ik net iemand gevonden die in mijn huurhuis wilde (iemand na gebroken relatie die tot ze een huis gevonden heeft bij vrienden woont), heeft de makelaar ineens al iemand gekozen.
Een ouder stel die hun huis aan dochter hebben verkocht en nu een huis laten bouwen en in tussentijd een appartement zoeken.

Gun het die eerste echt zoveel meer, maar goed. Makelaar is hierin leidend

7 likes

Op sommige plekken in andere landen omdat daar het riool systeem niet goed is. Maar goed daar was je dan weer je aars met water dus het is niet dat die prullenbak vol zit vet bruin papier.

8 likes

Zweet tieten met dit weer.

10 likes

In Griekenland

2 likes

Heerlijk dan is die gloeiend hete glimmende lavabal tenminste ff weg

9 likes

Griekenland, idd! Riool kan het anders niet aan

1 like

Op zich is dood zijn een stuk goedkoper, bedankt voor de tip!

Maar inderdaad @FredPaillet je moet voor de grap eens kijken hoeveel je de afgelopen tijd hebt uitgegeven aan boodschappen ten opzichte van een jaar geleden. Echt om te janken.

2 likes

Ik zie het al. Te veel AH Cake (gesneden) gekocht afgelopen maand. (@Nefertiti)

Stond erbij en ik cake ernaar. :disguised_face:

21 likes

Een van m’n connecties op LinkedIn is lijsttrekker van een lokale partij hier en deelt elke keer die website op LinkedIn. Maar op ELKE pagina staan minstens 10 spelfouten. Echt, hoe krijg je het voor elkaar? Ik krijg hier echt jeuk van en ik wil me bijna vrijwillig melden om alles te herschrijven. Maar daar is zijn ego waarschijnlijk te groot voor. En mijn portemonnee te leeg.

4 likes

Jeetje, ik klaag een keer over de strandbedjes en de wc’s, verder geniet ik enorm.

Nog een paar dagen en dan ben ik terug, kan ik weer over Nederlandse dingen zeiken.

5 likes

Ja ik had stress, klopt. Dat heb ik al-tijd voor vertrek en bij aankomst. Hotel bleek een upgrade te zijn dus daar hoor je me zeker niet over klagen :tipping_hand_woman:t3:

2 likes

Dat op de bakken lactosevrije kwark van de AH geen deksel zit, maar alleen zo een folietje. Ik wil gewoon een deksel als ik die bak eenmaal open gemaakt heb

13 likes