Aaaaargh I hate itt
Er zit iemand goor te smekken. En helemaal dr vingers af te likken. Ze eet facking sla!
Ja echt ongelooflijk. Ik heb nu sinds een tijdje NS Flex en ik moet gewoon 150 euro aftikken om een paar keer naar mn bijbaantje en mn vader te gaanâŚ
Ik heb vandaag 3 uur gereden voor NIKS. Wilde extensions gaan kopen en laten matchen. Is die zaak gewoon 1,5 uur eerder dicht gegaan ![]()
![]()
Ik ben kapot na 5 dagen werken, heb het weekend nodig om bij te komen maar dan moet ik ook nog mn FUCKING huishouden doen want heb geen schoon ondergoed meer en mn afwas moet echt gedaan worden. BAH I hate adult life ![]()
Ik ben echt al 20 minuten op een vriendin aan het wachten in een restaurant. Mensen beginnen me zelfs aan te kijken heb ik het idee ![]()
En ja ik was op tijd
Ik heb aan drie(!!!) vingers zoân pijnlijk haakje naast mân nagel. Echt klein leed maar zo ergerlijk.
Same. Hier nog 3 wasmanden met schone was staan en er staat alweer een volle mand vieze te wachten. Ik haaaat de was opvouwen.
Ja en wijn haha
Gelukkig was het wel gezellig uiteindelijk.
Hahaha dat kan mijn man ook goed. Mijn dochter vertikt het tegenwoordig als hij het vraagt. âNee! Ik ken jouw kleine hapjesâ
Ja hè! Of mag ik een slokje water uit jouw dopper? En dan drinkt hij 3/4 leeg.
Dat ik al 20 minuten zit te wachten bij mijn afspraak, zonder dat dat vermeld is. Bel dan even van te voren, dan kan ik later weg of nog even een kopje koffie drinken ofzo, of zeg op zân minst hè sorry het loopt uit. Nu moet ik het gezever van de receptie aanhoren.
Een gat van een sigaret in mn gloednieuwe balkonbank. Echt gore vieze stinkgewoonte dat het is.
Van jezelf of iemand anders?
Iemand anders, ik rook niet. Waren hier gister wat vrienden van mijn vriend die rookten.
Ohh ik ben echt zo kwaad he. Fucking lafbek ook die niet even kwam melden dat hij mijn spullen kapot gemaakt heeft.
Tikkie naar die hele groep en dan mogen ze het onderling uitvechten. Kan echt niet dit, zo zonde!
Edit: oh en volgende keer mogen ze lekker buiten het gebouw roken en niet meer op het balkon, byeee
Dit is serieus een goed idee!
Hoop dat je je geld terugkrijgt, echt heel asociaal inderdaad
Ik erger me aan mân jongere zusje en haar 2 kinderen. Kindjes zijn 6 en 8 en krijgen geen opvoeding. Luisteren niet en zijn hondsbrutaal.
Sta letterlijk te klapperen met mân oren.