Zeker wel! Ik zeik alleen graag.
Dat je graag naar een concert gaat, er 600.000 wachtende zijn en de kaartjes nu op Marktplaats en via Ticketmaster zelf voor 5 keer zoveel verkocht worden! Waaneer wordt dat eens aangepakt?!
Doorverkopen via ticketmaster kan niet voor 5x de prijs. Max 20% erbij.
Dat snap ik nou nooit aan dat soort verpakkingen. Ik wil gewoon een deksel om het fatsoenlijk af te kunnen sluiten
Ja, eens! Steeds meer verpakkingen hebben dit en ik snap het wel maar het is zo onhandig!
Ik heb nu deze deksels van Ikea, die blauwe past op de yoghurt.
Ik erger me aan mijn eigen schuldgevoel. Er is morgen een familiereünie en mijn moeder heeft al 6x gevraagd of ik kom en ik weet dat ze het echt heel kut vindt als ik niet ga maar ik haat familiereünies. Ik zie en spreek die mensen NOOIT en dan ineens halen ze zich in het hoofd dat het leuk is om elkaar weer eens te zien en moet ik ook komen opdraven.
En dan ben ik dus mān zaterdag kwijt aan honderd keer dezelfde saaie fatsoensvragen beantwoorden over of ik nog steeds hetzelfde werk doe en jeetje is mān kind al bijna 4 joh nooouuu bizar hoe snel dat gaat!!1!
En dan zie en spreek ik ze allemaal vervolgens weer 10 jaar niet.
Er is gewoon geen oprechte wederzijdse interesse WHICH IS FINE maar waarom dan zoān geforceerde reünie? Dus ik ga niet maar voel me er toch schuldig over. Whyyyy.
Het zijn ook echt zooooo veel mensen met allemaal honderd kinderen. Echt nul zin in. Ga nog liever wassen draaien of de voegen van mān badkamer schoonmaken met een tandenborstel.
Edit: het zijn ook nog eens streng religieuze mensen die zoān beetje alles wat ik doe met mān leven verafschuwen.
Hahahahaha het is zeker grappig om over na te denken. Al zorgt het vertellen van de waarheid over mezelf en mijn leven waarschijnlijk al voor genoeg geschokt geroddel.
Ik steun mān moeder wel op andere manieren en laat het morgen over aan mijn broer en zus, die wel netjes gaan. En mān moeder glijdt met gemak en liefde in de rol van braaf, fatsoenlijk religieus mens, omdat ze dat grotendeels ook is, haha.
Ik erger me momenteel aan mān eigen kind.
26 graden binnenshuis, ramen en deuren tegen elkaar open om het wat door te laten waaien maar meneer geeft aan het koud te hebben.
Wil desnoods een trui aantrekken.
Zelf uit de nachtdienst gekomen vanochtend en door de warmte om 11.00 wakker door de hitte waardoor een erg kort lontjeā¦
Dat ik voor de derde keer naar de supermarkt kan vandaag om iets te halen voor de taart die ik moet bakken voor vanavond. Of er gaat iets mis dus heb extra ingrediƫnten nodig of heb niet de voorraad die ik dacht. Grr. Beter is het de laatste keer vandaag.
Waarom moet je altijd naar de wc als je 'm net helemaal hebt schoongemaakt
Deze tekening, want
- Wie gaat een stukje uit een heerlijk vers gebakken brood. Die prop je meteen zo -hoppa- in je giechel.
- Als je dan een stukje wilt eten begin je niet in het midden
- Die man kijkt zo trots en zij doet moeilijk om een brood
En ook nog eens heet van de bakplaat
Aaaaargh I hate itt
Er zit iemand goor te smekken. En helemaal dr vingers af te likken. Ze eet facking sla!
Ja echt ongelooflijk. Ik heb nu sinds een tijdje NS Flex en ik moet gewoon 150 euro aftikken om een paar keer naar mn bijbaantje en mn vader te gaanā¦
Ik heb vandaag 3 uur gereden voor NIKS. Wilde extensions gaan kopen en laten matchen. Is die zaak gewoon 1,5 uur eerder dicht gegaan
Ik ben kapot na 5 dagen werken, heb het weekend nodig om bij te komen maar dan moet ik ook nog mn FUCKING huishouden doen want heb geen schoon ondergoed meer en mn afwas moet echt gedaan worden. BAH I hate adult life
Ik ben echt al 20 minuten op een vriendin aan het wachten in een restaurant. Mensen beginnen me zelfs aan te kijken heb ik het idee
En ja ik was op tijd
Ik heb aan drie(!!!) vingers zoān pijnlijk haakje naast mān nagel. Echt klein leed maar zo ergerlijk.
Same. Hier nog 3 wasmanden met schone was staan en er staat alweer een volle mand vieze te wachten. Ik haaaat de was opvouwen.