Ja en wijn haha
Gelukkig was het wel gezellig uiteindelijk.
Aan de conducteur die bij iedere halte pas laat naar de deur loopt omdat ie zo druk aan het kletsen is in de 1e klas, waardoor we bij iedere halte iets vertraging oplopen. Steeds ook: oh oeps! Lamlul. Beter mis ik mn overstap niet door hem.
Maar het probleem was dat ie zn werk niet deed (en geen stakingsdag). Hij zat ook niet met treingangers te kletsen oid maar steeds met een medeconducteur. En ja, bij iedere halte een minuut is veel, helemaal als je meerdere aansluitingen moet halen. Ik heb het gelukkig gered maar meerdere mensen zagen de deuren voor hun neus dicht gaan.
Extra lullig omdat het een trein richting Duitsland was en als mensen de internationale aansluiting missen zorgt dat voor meer gedoe dan gewoon in NL. Helemaal gezien die overvol zitten deze zomer en je voor de ice vaak reservering nodig hebt nu.
En als je na 2 haltes al paar x âoepsieâ en later âzat zo lekker te pratenâ zegt is het extra irritant als het de 3 haltes erna weer gebeurt.
Hahaha dat kan mijn man ook goed. Mijn dochter vertikt het tegenwoordig als hij het vraagt. âNee! Ik ken jouw kleine hapjesâ
Ja hè! Of mag ik een slokje water uit jouw dopper? En dan drinkt hij 3/4 leeg.
Dat ik al 20 minuten zit te wachten bij mijn afspraak, zonder dat dat vermeld is. Bel dan even van te voren, dan kan ik later weg of nog even een kopje koffie drinken ofzo, of zeg op zân minst hè sorry het loopt uit. Nu moet ik het gezever van de receptie aanhoren.
Een gat van een sigaret in mn gloednieuwe balkonbank. Echt gore vieze stinkgewoonte dat het is.
Van jezelf of iemand anders?
Iemand anders, ik rook niet. Waren hier gister wat vrienden van mijn vriend die rookten.
Ohh ik ben echt zo kwaad he. Fucking lafbek ook die niet even kwam melden dat hij mijn spullen kapot gemaakt heeft.
Tikkie naar die hele groep en dan mogen ze het onderling uitvechten. Kan echt niet dit, zo zonde!
Edit: oh en volgende keer mogen ze lekker buiten het gebouw roken en niet meer op het balkon, byeee
Dit is serieus een goed idee!
Hoop dat je je geld terugkrijgt, echt heel asociaal inderdaad
Ik erger me aan mân jongere zusje en haar 2 kinderen. Kindjes zijn 6 en 8 en krijgen geen opvoeding. Luisteren niet en zijn hondsbrutaal.
Sta letterlijk te klapperen met mân oren.
Hij is er zelf ook nog niet helemaal uit hoe je het schrijft.
Ik haat vooral ook de mensen die dit liken.
Dat laatste kan niet
Maar jeetje klinkt lastig!
Wat een aannames in deze post. Je weet toch helemaal niet of zij kan klapperen met haar oren.
Ben je serieus?
Haha, spreekwoordelijk dan hè
Het is ook (onnodig) lastig. Ze blijft maar waarschuwen in plaats meteen er korte metten mee te maken.
- ze blijft op dâr luie gat zitten en de kindjes moeten zich maar zien te vermaken.
Logisch dat je vervelende kinderen krijgt hè.