Waar erger je je aan? #13

Sowieso dat je met deze post in de zeik wordt genomen.

3 likes

Ja het is echt een cliché geworden voor mensen die denken dat ze bijzonder zijn en daarom iets 1 op 1 overnemen wat ze ergens anders hebben gelezen.

4 likes

Ik snap gewoon echt niet waarom je keiharde techno of hoe die herrie ook heet zou aanzetten op een huisfeestje. Er word niet gedanst of gezongen. Alleen maar dom gelult en de hele buurt moet meegenieten van jouw takke herrie.

Tis een beetje alsof je schreeuwd dat je geen persoonlijkheid hebt.

22 likes

Dat bijna elke radiozender op de zaterdagavond van die skere dance-mixen draaien. Ik wil gewoon normale muziek om mee te zingen en me 2 uur lang in t donker te vermaken zonder genoodzaakt te zijn 100% nl aan te zetten.

9 likes

Radio 2 een optie voor je?

3 likes

Nouou die hadden een soulachtige avond, radio 10 had ‘de beste dancehits’ en zelfs -God forbid- skyradio had een ‘de beste liefdesliedjes’ avond

1 like

Dat mijn vriend voor zijn ESTA het wel een prima idee vond om de roepnaam van één van zijn ouders in te vullen in plaats van hun officiële naam in hun paspoort en vervolgens vond dat ik overdreef toen ik daar wat van zei :thumbsup:

2 likes

Ja die soul-avond vind ik altijd leuk, maar ook niet jouw smaak blijkbaar :smiley:

1 like

Veronica misschien? Voor een volgende zaterdagavond.

Ik zit op Schiphol en wilde bij de mac ff wat ontbijt halen, is het enige beschikbare van het Ontbijt menu een portie tomaatjes :+1::angry:

7 likes

Die hadden dus ook ‘de beste dance-hits’ van de afgelopen jaren. Maar dat waren gelukkig wel bekende gas en gaan nummers en niet doenk-doenk.

Ik heb een ouderwetse auto dus ik heb vrijwel alle zenders handmatig voorbij zien komen. Maar sommige storen dan ook. En ik switch veel als er een rotnummer voor is

@ZusjevanJoost haha nee dat dat helpt mij niet door nachtelijk rit heen, maar je hebt wel gelijk, ze gaan niet mee in trend

6 likes

Sky radio

Die hadden de ‘beste liefdeliedjes avond’ aka 100% Ed Sheeran. En dat is wel oprecht mijn eigen schuld dat dat gewoon niet m’n smaak is

1 like

Ach, als hij wordt afgekeurd moet hij er opnieuw voor betalen en snapt hij wel dat het niet zo handig is haha.

2 likes

Als je esta is afgewezen moet je toch sowieso een visum aanvragen? Volgens mij mag je dan niet zomaar een nieuwe esta aanvraag doen. Maar misschien wel als het alleen om een verkeerde voornaam van je ouders gaat. Ik hoop het voor hem, als het inderdaad wordt afgewezen.

3 likes

Ik heb gelukkig nog op tijd ingegrepen haha, hij gaat 't straks even bij de betreffende ouder navragen zodat we het goed kunnen invullen :slight_smile:

2 likes

Klinkt eerder alsof jij maar weinig muziek leuk vindt :joy:

5 likes

Ja zo klinkt t nu ook, maar ik heb er alleen op zaterdagavond/nacht last van wanneer dus bijna alles boenk-Boenk is. En ik ben super basic, dus dan zal t heus meevallen.

Maar ik ga me NIET verontschuldigen voor t feit dat ik 100% NL en Ed Sheeran niet pruimen kan. :joy:

5 likes

Wat is jouw smaak dan? :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat ik nu voor de 3e keer thuiskom met deze :slight_smile:

I.p.v. deze:

AHI_43545239353532373233

En ik vind die brie veel lekkerder, en de verpakking lijkt niet eens op elkaar.

5 likes