Waar erger je je aan? #13

Ik snap je wel. Dance muziek op de radio is ook echt vreselijk.

5 likes

Ja zo vervelend! Ik heb een kennis die al 6!! jaar bezig is om een meid te verwerken waar hij 3 maanden een relatie heeft gehad. Blijft met haar afspreken en hopen dat het meer gaat worden, maar zij blijft aangeven het niet te willen (alleen vriendschap) Deze man heeft bijna zijn 20s vergooit aan liefdesverdriet. Echt heftig.

5 likes

Zo ja soms lees ik hier ook dingen op t forum dat ik denk girl snap out of it. Je bent al een half jaar verdrietig om een domme lul die wss niet eens zelf de afwas kon doen.

30 likes

Huh? Is dit gericht op mij? Ik was niet binnen 2 weken over hem heen. Maar om nou maaanden te blijven hangen in dat verdriet. Het leven gaat door.

( En dan heb ik t niet over een moeilijke scheiding of een toxic relatie of iets anders heftigs)

6 likes

Maar je kunt toch niks aan je gevoel doen? Liefdesverdriet doet echt fucking pijn. Daar kan je niet ‘snap out of it’ ik tenminste niet. Heeft tijd nodig en lieve mensen om me heen die steeds naar me willen luisteren. Gelukkig heb ik die ook.

Edit: heb niet echt het gevoel te blijven hangen maar het doet wel echt pijn.

51 likes

Ja precies. Liefdesverdriet wordt niet voor niets vergeleken met rouw na de dood van een geliefde.

7 likes

Wow maar dat die meid dan ook met hem blijft afspreken. Ik zou daar gauw klaar mee zijn denk ik.

3 likes

Ja helemaal eens, maar voor de andere kan het wel super irritant zijn om aan te horen! En ik denk dat we het hier dan hebben over de extreme gevallen en het ook meer gaat over hoe mensen hun verdriet delen(bij mij vooral zenden en nooit iets aan de ander vragen en er is altijd drama :roll_eyes:)

1 like

Natuurlijk kun je na jaren nog steeds een beetje pijn voelen of met je vrienden praten over die ene ex ofzo.
Maar als je relatie op een normale manier uitgaat vind ik het persoonlijk wel heftig als je zo erg blijft hangen in dat verdriet en dan zo lang.

6 likes

Ja alsof je tegen jezelf kan zeggen ok nu is het genoeg en stop ik met verdrietig zijn. Ik ben echt onredelijk lang verdrietig geweest om een saaie doorsnee jeroen waar ik niet eens een relatie mee had. Ben heel blij dat vriendinnen niet zeiden ok je tijd is voorbij snap out of it.

Lag echt niet elke dag zwelgend in bed hoor, maar het was wel iets wat pijn deed.

20 likes

Ja het is echt een vreselijke vrouw. Ze weet dondersgoed dat hij zelfs een depressie heeft gehad maar het schijnt haar niets te boeien. Ze vind het ook moeilijk als hij wel met een ander op date gaat. Dan staat ze direct weer op de stoep. Hele rotte situatie. Vooral vervelend dat hij die acties van haar niet als toxic ziet maar als vorm van hoop. Hij denkt dat ze wel wilt maar niet durft. Maarja na 6 jaar zo behandeld te worden

3 likes

Dat je bij I Love Sushi een minimum bestelbedrag hebt van 15 euro. Ook voor afhalen. Ik kan dus niet eens vantevoren 1 poké bowl bestellen en die gaan ophalen. Echt heel raar.

4 likes

Dat de youtubeapp op tv alleen maar vastloopt

1 like

Ik was vandaag bij een keukenzaak en ik heb me echt in moeten houden.

De ‘waar kom je eigenlijk vandaan’ vraag waarbij ik al een ongemakkelijke stilte liet vallen met ‘hoe bedoel je’. De ‘van origine’ hielp ook niet echt toen de hint niet viel.

Om er vervolgens achter te komen, waarom hij deze bijzonder relevante vraag wou stellen, namelijk ‘dat als je MASALA kruiden laat vallen op dit type blad het kan vlekken’ :slightly_smiling_face:

Enige plus waren de verschrikte blikken van mijn man van de verkoper naar mij in de trant van: ‘Don’t wake the beast’.

19 likes

Nee wat verschrikkelijk! Terwijl elke middelmatige Nederlandse kok een verrot potje kerrie heeft staan in de kast. Heel erg onbeschoft wat die verkoper deed.

3 likes

Ja hij kan toch gewoon zeggen kruidig eten of tomatensaus kan vlekken geven ofzo, alsof je afkomst per se iets zegt over het eten wat je maaktđŸ„Č

2 likes

ik heb echt schrik dat ze de ontbijtjes niet meer terug gaan brengen :frowning:

2 likes

Fucking griekse letters. Het is net zoek de verschillen

2 likes

Dat ik opeens vijf dagen te vroeg ongesteld ben geworden, normaal ben ik echt altijd precies na 28 dagen ongesteld en ik ben op vakantie. Echt waarom moet dit nou opeens.

Ik ben oprecht gesopt in 2 gym omdat ik dacht dit ga ik echt nooit onthouden. Vanaf de tweede maand geweigerd naar de lessen te gaan :joy:, moest ik van school af.

Allemaal door dat kutalfabet.

2 likes