De buren hebben schilders ingehuurd voor hun huis. Die schilderen nu op een steiger hun voorgevel. Ik heb ons badkamerraam eigenlijk altijd open, maar nu hangt er een sigarettenlucht in de badkamer
smerig
Ik kreeg een mail over afschrijving van bijna mijn gehele eigen risico. Maar ik heb enkel een telefonische afspraak gehad en medicatie.
Blijkt dat dat telefoontje me 300 euro heeft gekost. En het was enkel een telefoontje of ik bijwerkingen ervaarde van mn medicatie. Dat niet het geval is.
Arrgghh ja bij onefit zo vaak dat je de enige bent of met weinig voor een training en dan de les heel kort van tevoren wordt gecanceld (en ook altijd bij dezelfde gyms)
Is echt niet omdat de trainer precies dan toevallig ziek is ofzo
Huh ik zou dan toch even contact opnemen met het ziekenhuis of je zorgverzekeraar, klinkt alsof er misschien een verkeerd dbc geopend is.
Nou ik zou niet weten welk tijdstip, want alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb mag dus niet. Kan inmiddels in die portal en daar staat alleen maar ābuiten gebruik wegens vakantie, bel praktijkā wat niet mag. Vind het gewoon irritant. Wist een half jaar vooraf (januari) dat ik ging verhuizen en dat het lastig is een andere huisarts te vinden en ben toen al gaan informeren. En nu is het augustus en weet ik nog steeds niet of ik er nu onderhand eentje heb die niet moeilijk doet dat ik niet in de behandelkamer woon
Ja ik heb er ooit een gehad waar je voor dat soort dingen alleen in de ochtend kon bellen en dat gaven ze ook gewoon aan. Dat is natuurlijk helemaal prima, maar deze huisarts geeft op de website geen informatie en ook op het bandje niet, dus ik heb nu gewoon geen idee
Jep⦠ga t morgenvroeg nog een keer proberen, misschien verschilt t nog per dag hoop ik dan
Ik had laatst ook een rekening van een telefoontje met de cardioloog. Ruim 200⬠voor 2 minuten bellen wat eigenlijk ook nog overbodig was ![]()
De haat op Duolingo altijd. En dan vooral dat het vaak komt van mensen die heel veel uur per week aan het leren van een taal besteden, of juist precies 0 uur ![]()
Claimerige mannen die je hebt afgewezen, ook vriendschappelijk hebt afgewezen en je dan toch nog gaan volgen op instagram š«¢
dat is RoMaNtIsCh
Eerst zei ze nee nee nee nee nee nee nee toen zei ze ja
Ik wil gewoon (semi) rustig mān laatste week werk afronden voor mān vakantie maar in plaats daarvan komt de ene crisis na de andere al sinds maandag tevoorschijn die echt meteen opgelost moeten worden ![]()
ik kan al een week niet op de bank liggen omdat die vol ligt met kleding die in de kast moet ![]()
Dat t frietzaakje op mn station weg is. En er verder niks te eten te halen valt hier. Hongurrr.
Dr licht nu een open reep chocolade op t stations bankje. En daar ben ik ook boos om. Als ieh nog dicht was had ik m opgevroten. Maar nu is ieh half open en zacht ![]()
Iemand uit de vriendengroep heeft een bachelordiploma VPK uit een niet-Europees land, maar moet nu de volledige opleiding opnieuw doen (oa door de Europese vereiste om 2300u stage te hebben gedaan) om hier aan de slag te kunnen als verpleegkundige. Echt belachelijk.
edit: ze studeert ook Nederlands, waarvoor ze ondertussen al geslaagd is dacht ik.
Welke regio? Ik weet dat er een ziekenhuis in Den Haag is die hier anders mee omgaat.
Belgiƫ dus vrees er een beetje voor.
Echt meid, lees je wel eens de krant? Kijk je het nieuws? Heb je enig idee hoe de zorg onder druk staat, hoe huisartsenpraktijken deze zomerperiode onderbezet zijn, sommige praktijken van ellende (deels) moeten sluiten� Er zijn praktijken waar de huisarts assistente én huisarts tegelijk is, omdat personeel ziek is of met vakantie is, wat echt nodig is, vakantie, om een burn-out te voorkomen.
Het zou je Ʃcht een fijner mens maken om eerst eens even tot tien te tellen, voordat je je ergernissen zonder enige filter de wereld in gooit. Bah. Ik vind het zo verwend en naar overkomen.
En ik weet al wat je wilt zeggen: ik mag dit topic toch als uitlaatklep gebruiken. Ja, mag, en dit is mijn reactie daarop.