Er waren mannen over de vloer om glasvezel aan te leggen (jippie). Ik was al een uur zonder problemen aan het werk tot zij ‘iets’ in de meterkast waar ook mijn modem staat gingen doen.
En weg internet + werkomgeving. Goed, kan toeval zijn het is wel vaker voorgekomen. Maar na 10 minuten ging ik toch even vragen of ze misschien iets deden waardoor mijn internet nu niet werkte. De reactie was ‘nee mevrouw wij doen helemaal niets met het modem, het internet moet gewoon werken er is vast iets anders aan de hand’…
Ok okay prima, zag nergens storingen staan dus ik een hotspot maken maar dit was onwerkbaar. Mijn televisie gaf ook direct een foutmelding. Dus ik weer vragen of er echt niets iets aan de hand was.
Hoop gezucht en gesteun ‘nee mevrouw kan niet want kijk maar alle lampjes branden maar goed ga het wel nakijken’. En toen bleek dat er toch wel een kabel ergens uitgerukt was waardoor mijn internet het niet deed. Ik ben zelf ICT-er en heb ook gewerkt bij een internetprovider dus weet dat brandende lampjes op een modem niet alles zeggen
Toen nog een ‘hoe zwaar kan jouw werkomgeving nu zijn dat een hotspot niet voldoende is’ (mijn werkomgeving is vrij basic dus dan is het helemaal huilen dat een hotspot niet werkt) en ‘je moet wel uitkijken met tasjes ophangen in de meterkast’ (er hangen geen tasjes?!?) opmerking en ik heb mijn portie mannen wel weer gehad voor een maand.
Ergernis: mannen.